środa, 24 lipca 2013

Turkusowy....


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Kiedy oglądacie te zdjęcia, ja jestem w Gdańsku i leżę na plaży w Stogach, w Sopocie, spaceruję, robię zdjęcia albo nic-nie-robię :)  Pierwszy urlop od dwóch lat, oczywiście nad ukochanym Bałtykiem! Jestem z tych, którzy przy wyborze góry-morze, pakują kostium, matę plażową i sprawdzają o której odjeżdża pociąg na Pomorze :) No dobrze, latem, bo zimą wygrywają jednak ośnieżone stoki, które czasem śnią mi się po nocach... Też nie jeździłam dwa lata...
Zdjęcia,czyli meritum. Robione tydzień temu, pierwsze fotki nowym aparatem, testowałyśmy na szybko, więc nie są idealne, na dodatek przy zachodzącym słońcu.
Zestaw prosty, idealny na upał. BIAŁE SZORTY, turkusowa bluzka i czarne sandały, oraz pomarańczowa kopertówka dla kontrastu. 
Makijaż by INKA moja niezastąpiona mistrzyni pędzla i koloru, która wyczarowała mi turkusowo-szafirowe oczy oraz oranżowe usta...

Przypominam o konkursie, do wygrania jeden z pięciu fantastycznych zestawów produktów - TUTAJ



Sandały/sandals - H&M
Szorty/shorts - PERSUNMALL
Bluzka/blouse - New Yorker
Kopertówka/clutch - no name
Obrączki/rings - H&M
Kolia/necklace - Cubus

55 komentarzy:

  1. Nice...nice...niece...:)
    Milego wypoczynku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, spodenki znane już na wskroś ;) bardzo dobrze się prezentują!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te spodenki, bardzo fajne wyglądają, chociaż jak ktoś pomyli, to "spódniczka" dość krótka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, miejmy nadzieję, że się nikt nie pomyli :)

      Usuń
    2. Nie powinien, tak czy owak, ślicznie w niej/w nich wyglądasz :)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystko co niebieskie :D W tym zestawie zdecydowanie makijaż mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Ty <3 Aj jak ja taka niezastąpiona, to co Ty zrobisz jak mnie nie będzie hm? :P hehe :)
    buziaki :* I już czekam aż wrócisz i zdasz relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się malować z Twoich tutoriali :) Zdam relację jak wrócę, ten weekend z dniem fancuskim nocujesz u mnie :)

      Usuń
    2. Hm Hm, namówiłaś mnie :D hehe a tak w ogóle, to kupiłam pomarańczową, marchewkową szminkę :D

      Usuń
    3. :) Ty myśl nad moim francuskim mejakapem :)

      Usuń
  6. Turkus to mój ulubiony kolor , a w tym wydaniu podoba mi się szczególnie :)


    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny naszyjnik!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, morze to wybór oczywisty! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNIE! A najbardziej podoba mi się makijaż :) Udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie połączyłaś szorty z topem, co dało bardzo elegancki efekt.
    wracaj z naładowanymi akumulatorami i energią na dalsze, genialne zestawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że to mini spódniczka, na szczęście szorty - fajne. Ładne odblaskowe oko. Ładny zestaw. Według mnie kolor kopertówki gryzie się z kolorem paznokci.
    Przepraszam za niedyskretne pytanie, ale - czy masz na twarzy za dużo pudru, czy to kłopoty z cerą? A może poprostu niedoskonała fotografia? Mam nadzieję, mże nie uraziłam Cię tym pytaniem, z góry przepraszam.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, mam na sobie trochę make-up, ale to zdjęcie tak wyszło. Cery idealnej jak róży płatek nie mam, ale kłopotów z nią również :)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. FABULOUS outfit!! Love that brilliant blue color top and those shorts are delicious!! You look SENSATIONAL!!! LOVE that color eye makeup!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peknie wykonany makijaz a caly zestaw prosty ale z klasa wlasnie tak jak powinno byc. Zadnej przesady a efect niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  15. szałowo!! wyglądasz jak zawsze w 100% perfekcyjnie!

    ściskamy
    ania&karol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że szał na te szorty nadal trwa - kurcze nie wiem czemu, ale nie jestem do nich przekonana - może dlatego, że jest ich już zbyt wiele - za duzo osób je ma. W tym wszystkim fajne jest to, że można zobaczyć jak ta sama rzecz na każdym inaczej wygląda i każdy ma na nią inny pomysł :) Muszę przyznać, że Twój pomysł na nie jest ok :)

    U mnie dzisiaj króluje maxi - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienie, a nogi w tych spodenkach masz po samą szyję :) Turkusowy jest stworzony dla Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw, ale za każdym razem masz mnóstwo makijażu co widać strasznie chociażby na przedostatnim zdjęciu i w poprzednich postach. Spróbuj trochę naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie z kimś mylisz albo patrzysz na tylko trzy ostatnie posty :) Noszę minimum makijażu, można to zobaczyć w 90% postów i na żywo :)

      Usuń
  19. ale masz piękny makijaż! cienie na oku- boskie :) ślicznie Ci w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten zestaw, bardzo ładne kolory :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Latem również wybieram morze, ale zimą góry są równie piękne :) Bardzo ładnie wyglądasz, te szorty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw, bardzo wakacyjny. Pięknej pogody nad morzem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz nogi w tych szortach!!!! Baw się dobrze nad naszym pięknym morzem :)
    A powiedz, gdzie zostały zrobione te zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia przy MDK na Łukasińskiego w Częstochowie, blisko mojego mieszkania a wygląda fajnie :)

      Usuń
  24. wow genialnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw na gorące dni :-) Ślicznie wyglądasz w nim !

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie wyglądasz !
    a makijaż rewelacyjny!
    jaki aparat kupiłaś>?

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu :) Kupiłam Canona EOS 600D. Całkiem fajny :)

      Usuń
  27. świetny set i cała jesteś przepiękna :) obserwujemy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. super!:)

    pokazuj częściej nogi bo sa piękne!:)

    a Ty w stylizacjach coraz odważniej widze-ekstra!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana, uwielbiam cie i twoje podejćie do mody!

    OdpowiedzUsuń
  30. w turkusie również Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. szorty pięknie na Tobie leżą ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak wstawiłaś ten baner z modnapolka pod zdjęcie. Ja próbowałam i nie wyszło. Odpisz u mnie. (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz cudownie:) Makijaż pięknie się komponuje z bluzką, nie moge od Ciebie oderwać wzroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne szorty - choć nie w moim stylu ;) za to bluzeczka śliczna i ten kolorek - rozpływam się nad jego widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż - wow! Zbieram szczękę z podłogi-bosko! <3

    OdpowiedzUsuń