środa, 13 sierpnia 2014

Wakacje 2014 czyli fotomix...


Kochani, wróciłam dziś rano z pięknego Gdańska! Planowo miałam być w poniedziałek, ale pogoda nad polskim morzem taka nieprzyzwoita, że najstarsi górale nie pamiętają :) Przez 11 dni deszcz padał dokładnie trzy razy i to przelotnie, tylko przez chwilę. Zabrałam ramoneskę oraz przeciwdeszczówkę, wróciły do domu nie noszone, podobnie jak wiele innych grubszych ubrań. Standardowym outfitem był kostium i na to jakaś tunika, byle tylko dotrzeć na plażę nie gorsząc ludzi po drodze :)
Jestem zrelaksowana, pełna nowych pomysłów i opalona na brąz czekoladę, do tej pory taką opaleniznę przywoziłam tylko z zagranicy, a tu proszę, Polska potrafi zaskoczyć. Mało tego, w Bałtyku tyle razy kąpałam się chyba tylko w dzieciństwie, tymczasem teraz siedziałyśmy w wodzie non stop, grając we freesbie, śmiejąc się i ciesząc własnym towarzystwem. Co ważne, woda w Zatoce nie tylko ciepła, ale i wyjątkowo czysta, żyć nie umierać!
Udało Nam się również spotkać w Sopocie z sympatyczną ShinySyl, którą miałam okazję poznać na ostatnim Fashion Week i którą serdecznie pozdrawiam :)
Jeden dzień to obowiązkowo shopping w Galerii Bałtyckiej, częstochowska Zara czy H&M są niestety gorzej zatowarowane, niektóre kolekcje w ogóle tu nie docierają. Jako, że jeszcze końcówka wyprzedaży wróciłam bogatsza o trzy nowe pary butów (wszystkie skórzane!) - botki i czółenka z Zary oraz jasne sandały z H&M. Te ostatnie to chyba największa zakupowa okazja w moim życiu, przecenione z 399 zł na ... 40zł! Jak to dobrze mieć małą i szczupłą stopę :)
Zostawiam Was z miksem zdjęć, moje wakacje w pigułce. Fotki z telefonu, część z nich można było obejrzeć na moim profilu Instagram MODA_I_TAKIE_TAM

P.S  Dorotko, wielkie podziękowania za wszystko, Ty wiesz :)

Od lewej u góry: Bambi Boho, ja, ShinySyl i Gneshka czyli spotkanie na szczycie/   plaża Stogi w Gdańsku - widok na port/   ta sama plaża o zachodzie słońca, robi się magicznie/   chillout na deptaku :)


Od lewej u góry: jedna z ulubionych przekąsek, a właściwie to, co z niej pozostało/   koło widokowe w Gdańsku/ ciemne chmury nad Stogami, plaża jest świetnie zagospodarowana/   siedzimy z Gneshką przy napojach, niskoprocentowych oczywiście!

Od lewej u góry: nowy przysmak - dynia w curry i goździkach - pycha!/   urokliwa gdańska starówka/   bałtyckie muszelki muszą być!/   zdobycze wyprzedażowe z Zary i H&M - już niedługo stylówki!

Od lewej u góry: Z Gneshka w lanserskim Sopocie -a ja w adidasach!/   zabytkowy Gdańsk ciąg dalszy/   "prawie jak London Eye" w pełnej krasie/   nocny Sopociak - głośno, jasno, bardzo szpanersko :)

Od lewej u góry: Neptun w Gdańsku - symbol miasta i najsłynniejsza fontanna w Polsce/  ulubiona bransoletka od Ewy - Viosny :)/ z cyklu Bambi gotuje: sałatka z tuńczykiem/  z cyklu Bambi kombinuje: tłuczek do mięsa jest idealny do wbijania parawanu!

Od lewej u góry: kontempluję rzeczywistość i snuję plany :)/ piasek to doskonały peeling dla stóp!/  Krzywy Domek w Sopocie/  murzyniątka trzy, jak nas określiła zaprzyjaźniona fotograf Kasia :)

Od lewej u góry: masło kakaowe Ziaja - najlepsze do i po opalaniu, przetestowane!/  jedyny aparat którego używałam to ten w telefonie/   widoczek z piórkiem, a co!/   śniadanie mistrzów - bardzo zdrowe paróweczki i tosty z szyneczką i serem!

25 komentarzy:

  1. Strasznie ci zazdroszczę ! Dawno nie byłam nad polskim morzem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę, było genialnie!

      Usuń
  2. Było niesamowicie. Oby więcej takich wypadów!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, widać, że wyjazd bardzo udany! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku tez bylam w Gdansku ( po raz pierwszy) - tyle ze wpadlam na niecaly dzien. Fajne miasto, planuje jeszcze tam wrocic.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć, bo ogólnie całe Trójmiasto warte jest zwiedzenia :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia :) Zazdroszczę wyprzedażowych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że my sie nie zlapałysmy :/, zdjęcia cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Asiu wczoraj odebrałam Twoją wiadomość, wrzuciło mi w folder "inne". Poza tym byłam bez netu. Szkoda wielka, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja!

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, ale bym chciała pojechać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polskie morze ma swój klimat ;) bardziej swojski niż w innych krajach ;) mniej spiny, więcej przyrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swojsko bardzo, skarpety do sandałów, wszechobecne "kur...." i ceny z kosmosu :)

      Usuń
  10. ale ten mix jest boski! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. To odpoczęłaś i bardzo dobrze!
    Na zdjęciach widać Twoją radość, uśmiech i to, ze świetnie się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki, widać, że świetnie spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ... i taki właśnie powinien być wypoczynek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super mix ! fajnie się potem nawet samemu ogląda takie wakacje w pigułce <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszy wyjazd w moim życiu! Co było w Gdańsku, pozostaje w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń