niedziela, 26 lutego 2017

Velvet hoodie



Podobno kiedy kobieta idzie do fryzjera i obcina włosy, to znak, że zmienia coś w swoim życiu.
A gdy wielbicielka klasyki, ewentualnie boho pomieszanego z grunge kupuje bluzę z kapturem? Cóż to oznacza?
Abstrahując tutaj od sytuacji siłowniano - zumbowo - treningowych, zapewne u większości kobiet, tak jak w moim przypadku, chodzi po prostu o modowy kaprys :)
Budzisz się pewnego dnia i dochodzisz do wniosku, że w twojej garderobie ( i tak już pękającej w szwach) brakuje wciąganej, welurowej bluzy, koniecznie z kieszenią "kangurką" i kapturem. Zaczynasz poszukiwania najpierw w zaprzyjaźnionej szafie własnej Mamy (która jako kobieta stylowa a przy tym bywalczyni sanatoriów, tego typu odzież posiada) niestety zakończone fiaskiem. Potem przenosisz swoją uwagę na sieciówki typu Zara czy H&M, niestety nadal nie znajdujesz ciucha, jakiego potrzebujesz. Zaczynasz więc przekopywać internet i oto ona, w nasyconym kolorze wina, lub fioletu, zależnie od kąta padania światła. Na dodatek przeceniona. Zamawiasz. Paczka przychodzi szybko. Zakochujesz się. Żyjecie razem długo i szczęśliwie (dopóki się nie spierze, nie zblaknie albo nie zmienisz upodobań modowych).
I koniec historii :)





Foto by Ewa


Bluza/blouse - By Insomnia
Ramoneska/jacket - Shein
Jeansy/jeans - Tally Weijl
Botki/boots - Zara
Torebka/bag - Michael Kors
Rękawiczki/gloves - Mohito

68 komentarzy:

  1. Zakochałam się w Twojej bluzie :) Jest rewelacyjna! ;) No i przyznam szczerze, że botki też mnie kuszą ;) Miłego dnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję! Ja też i botki i bluzę pokochałam od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  2. Ciekawa zmiana :) to pierwsze zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula świetny zestaw :D uwielbiam panterkę i welurek :D i kabaretki do tego w modnym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki trochę drapieżny ten zestaw :)

      Usuń
  4. świetna bluza! uwielbiam ten materiał :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobasz mi się w takim wydaniu z pazurem, każda z nas ma chybA takie zajawki, że nagle pragnie zmiany w swoim stylu ubierania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak jest Marysiu, ja zawsze ubieram się zgodnie z nastrojem :)

      Usuń
  6. Znam takie historie bardzo dobrze z autopsji, też mnie czasem coś najdzie na poszukiwania ciucha z pozornie totalnie nie mojej bajki.
    Radość w chwili, kiedy udaje Ci się znaleźć tę wymarzoną rzecz i gdy trafia do Twoich rąk - bezcenna :D

    Fajna ta bluza, Tobie jest dobrze w tym kolorze, więc podwójna piątka od Marczaka :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOkładnie tak Marczaku :) A mnie ostatnio coraz bardziej nosi na nie moje bajki :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się ta bluza podoba. A Ty w takiej wersji z pazurem świetnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza ma piękny kolor, nie dziwi, że się zakochałaś ha!ha!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo korzystnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, podobasz mi się w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie jest po prostu mistrzowskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku bluza jest najlepsza <3
    Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza super! świetni Ci w tym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mus to mus, trzeba kupić bluze i już :) Ale naprawdę jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju świetnie Ci w takim wydaniu. Szkoda, że nie pokazałaś nam więcej zdjęć w kapturze bo "przegenialnie" wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda! Rzeczywiście za mało "kapturzastych" zdjęć.

      Usuń
  16. Świetna jest ta bluza! Wyglądasz mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu laska ale fajnie wyglądasz! mój ulubiony bordo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, niby bluza z kapturem ale przez to że jest z weluru wygląda dość elegancko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku.. świetne wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. No w sumie nigdy bym Cię nie skojarzyła z taką bluzą, ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten look też lubię :) Podoba mi się kierunek, który obrałaś ostatnio w stylizacjach :) Chociaż dla mnie jesteś mistrzynią boho to ostatnie stylizacje robią mu konkurencję :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Paweł. COraz mocniej przywiązuję się do boho i odchodzę od klasyki.

      Usuń
  22. Zarówno historia jak i bluza i cała reszta (buty np.), są fascynujące:))
    Wyglądasz wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kolory i Twoja uroda ... COŚ PIĘKNEGO !!!! Pozdrawiam kolorowo - Margot :)
    www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne spodnie.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję! Zajrzę również do CIebie.

      Usuń
  26. Musze przyznac, ze ta bluza naprawde mi przypadla do gustu. Bardzo dobrze w niej wygladasz :) Szczerze powiedziawszy to sama jestem mocno zainteresowana takim zestawem. Z tego co widze to maja w Insomnii dobre promocje aktualnie http://alerabat.com/kody-promocyjne/by-insomnia Niestety ta sama bluza nie zalapala sie, co innego bys polecila?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe wiem co lubisz, także cięzko mi doradzić. Jako wielbicielka kombinezonów może skusiłabym się na jakiś :)

      Usuń
  27. Ślicznie wygldasz , masz świetną bluze ma superowy kolor ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza i buty super! ;)
    całość bardzo pasuje do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna ta bluza! Kolor piękny i tak idealnie do Ciebie pasujący :)

    OdpowiedzUsuń