niedziela, 26 marca 2017

Pleated skirt: cobalt and black



Pomysł na tą spódnicę miałam już w momencie, gdy tylko ją wyszperałam.
Od razu w głowie pojawiło się zestawienie z czernią i szerszym, ozdobnym paskiem.
Ochoty zaś na plisowankę w ogóle nabrałam jakiś czas temu (czytaj: gdy zrzuciłam parę kilogramów :), ale ceny w sklepach skutecznie mnie odstraszały. Ceny i materiały - jakby wszystkie sieciówki uparły się na jakieś połyskliwe, świecące tkaniny. W połączeniu z fasonem trzeba by mieć figurę jak Anja Rubik, żeby wyglądać jak człowiek, ładnie i proporcjonalnie.
Na moją kobaltówkę trafiłam przypadkiem.
Lista częstochowskich second -handów poszerzyła się właśnie o Sortex przy Jagiellońskiej, obok Wilgi, praktycznie naprzeciwko Makro. Duży salon, otwarty niedawno, ubrania na wieszakach, zdarzają się ciuchy z metkami, cenowo przyzwoite. Fajny choć z jednym minusem - brak przymierzalni. Za to można płacić kartą, są terminale. Ot taki mały paradoks, możesz kupić, ale zmierzyć nie :)
Byłam tam na wielkich łowach w zeszły weekend i wtedy to właśnie w moje łapki wpadła ta spódnica. Plus druga czarna, podkoszulek, sukienko - narzutka oraz skórzana torebka, którą widzicie w dzisiejszej stylizacji. Dawno nie zdarzyło mi się tyle wyszperać!

Dziś więc obnoszę się w swoich zdobyczach, nota bene gdyby nie buty, zestaw ten zamknąłby się kwotowo mocno poniżej 100 zł. Bo golf też lumpeksu - 10 zł, a pasek z przeceny w H&M za 5 zł. Spódnica kosztowała 16 zł a torebka 20 zł.
Lubię takie inwestycje a second hands kocham właśnie za fajne ciuszki w niewielkich pieniądzach, często markowe, genialne w gatunku i świetnie uszyte. No dobrze, żyłka polowania i ten kop adrenaliny gdy znajduję coś naprawdę super też ma znaczenie, ale cii... :)
To taka mała tajemnica tych, które uwielbiają takie łowy jak ja :)





Zdjęcia by Ewa


Golf/turtleneck - Catalina
Spódnica/skit - American Apparel
Pasek/belt - H&M
Torebka/bag - Offermann
Szpilki/heels - Ryłko

68 komentarzy:

  1. ja ubolewam nad tym, że ostatnio mam bardzo mało czasu i możliwości żeby wybrać się na łowy do SH.....
    Twoje zdobycze są cudowne - torebka i spódnica są super
    co do stylizacji - wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się plisowana spódnica w takim zestawieniu z długim golfem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz w tym zestawie fantastycznie. Bardzo zgrabnie. Ja tez zakupiłam plisowaną spódnicę, najmniej połyskliwą jaką udalo mi się znaleźć ale jeszcze do niej nie dojrzałam. Czekam na cieple dni by ubrać jakies wysokie sandałki.
    A co do second handow juz się oswoiłam z brakiem przymierzalni i widokiem pan mierzących spodnie gdzieś miedzy wieszakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO to właśnie jak ja - wciśnięta w kąt koło palmy mierzę ciuchy i biegam do lustra obok :)

      Usuń
  3. Bardzo dobre zakupy, swietnie sie prezentujesz , dobre zdjecia bo...konkretne i nie w nadmiarze 10/10!!! ;-)
    Bardzo dobra długość golfu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja nie lubię nadmiaru zdjęć, wolę dodać 2 dobre niż 10 średnich :)

      Usuń
  4. Trzeba było ustawić na główne zdjęcie numer 2, bo jest śliczne ;P

    Gratulacje, spódniczka jest naprawdę ładna!
    Te w sieciówkach to najczęściej midi, a żeby dobrze wyglądać w midi to trzeba się odpowiednio nagłowić nad butami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marczaku, do plisowanki midi jeszcze w wersji połyskliwej to trzeba mieć figurę idealną. NAwet buty niewiele pomogą.

      Usuń
  5. Paula, łowy udane, lubię zestawienie granatu, kobaltu i czerni. Bardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica potrzebowała właśnie takiej oprawy. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Mój ukochany chabrowy akcent :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdobycze :) Piękna spódnica w cudnym kolorze, masz zupełną rację z tymi połyskliwymi plisowankami, są bardzo wymagające, no i trochę się ich namnożyło, a Ty tu masz taką cudną jedyną i samodzielną, Twój pomysł na zestaw z tym prostym czarnym golfek i dekoracyjnym paskiem boski, chyba kojarzy mi się z BB :) Uwielbiam Cię w czerni z dodatkiem intensywnego koloru :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu!!! Mnie się kojarzy raczej z Audrey, ale jak widać każdy ma inne skojarzenia, zresztą być porównaną do BB to również zaszczyt :)

      Usuń
  9. Kochana dzięki za miejscówkę , wyglądasz obłędnie w tym zestawieniu. Ja trafiłam ostatnio na plisowankę w Zarze i właśnie pierwsza nie świecąca się , ale to model typowo letni. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, nie ma sprawy, mam nadzieję, że coś fajnego znajdziesz.

      Usuń
  10. Piękna spódnica, wyrazisty kolor z charakterem, super !

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to potrafisz wyszperać takie cudne perełki, mas tam fajne sh, u mnie też są i też jeden /a właściwie dwa/ bardzo fajne tylko ja mało chodzę, bo nie mam cierpliwości w szperaniu.
    Wyglądasz cudownie, spódnica śliczna, piękna całość.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu, sh wymagają cierpliwości, ja w tym konkretnym spędziłam 2 godziny i jeszcze mi czasu brakło...

      Usuń
  13. spódniczka cudo <3 a do sh napewno podjadę :) dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest styl i klasa... bardzo mi się podobasz.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest kapitalna i idealnie do Ciebie pasuje.
    Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! :) Upolowałaś prawdziwe perełki :) Spódnica jest boska! Sukienka w takim kolorze kojarzy mi się z kobietą 60+ ale spódnica w takim odcieniu to już zupełnie inna historia, zwłaszcza jeśli jest plisowana - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja taki kolor uwielbiam, choć ciężko kupić fajne chabrowe ciuchy.

      Usuń
  17. Ekstra wygląda ta spódnica :) W ogóle cały zestaw bardzo mi się podoba. A Twoja figura... no cóż, nie będę zazdrościć, bo to nieładnie :)) Ale wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna spodnica! Zestawienie z czernia rowniez bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta spódnica! Kilka lat temu i ja miałam fazę na plisowanki (można to zobaczyć w starych postach na blogu), ale jakiś czas temu się wszystkich pozbyłam i żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna plisowanka i kolor na plus (szczerze mówiąc te metaliczne, które można spotkać niemal na każdym kroku, już mi trochę się przejadły).
    Zestaw super, na pierwszy rzut oka klasyczny, ale pasek dodaje mu pazura - uwielbiam takie rozwiązania! Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to, baardzo owocne łowy:) Też już zaglądałam do naszych lumpeksów za plisowanką, bo tu się z Tobą zgadzam, że w sieciówkach kiepski wybór ogólnie mówiąc, ale w tej mojej małej mieścinie pod tym względem też lipa, albo ja nie mogę trafić:(
    Twoje zdobycze wszystkie super! Torebka! Całość piękna:)) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sieciówkach plisowanki midi w wersji wieczorowej :)

      Usuń
    2. No właśnie, a chciałoby się mieć taką w wersji na dzień i niekoniecznie midi tylko w kolanko jak u Ciebie:)

      Usuń
  22. Bardzo lubię :) Jedno z mich ulubionych połączeń kolorystycznych :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna spódnica i jej kolor to strzał w 10! Nie mogę oderwać oka!

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja już tak dawno nie szperałam w sh, ale w moim, w Polsce :D
    Ta spódniczka jest świetna!! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY za to masz charity tam to jest dopiero raj :) o Primarku nie wspomnę :)

      Usuń
  25. Spódnica cudo! Razem wszystko idealnie współgra. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo, że spódnica to dół stylizacji powoduje ona, że twoje oczy wychodzą na pierwszy plan. Do tego ta pomadka. Jestem zachwycona. Strzał w 10! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, wyciąga kolor oczu, dlatego lubię chaber :)

      Usuń
  27. W spódniczce bez wątpienia można się zakochać jak i w całej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne spódnica <3 zdecydowanie gra pierwsze skrzypce w zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylowo i z klasą <3
    Plus za kolor spódnicy, lubię mega!

    OdpowiedzUsuń
  30. Paulinko, nic bardziej prostego, eleganckiego i stylowego ostatnio na blogach nie widziałam, super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja Ci tych lumpexow zazdraszczam! Kiecka jest genialna ❤️❤️❤️ Całość - majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj tak, lumpeksy są cudowne. Najgorsze jest jednak to, że jak widzę szary sweterek z kaszmiru za 9zł to nie potrafię go nie wziąć mając 20innych swetrów. Bo takich klasyków nigdy za wiele.

    Nie lubię kobaltu, ale stylizacja mi sie podoba :) zwłaszcza torebka i golfik - super łupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA mam tak samo, kocham szlachetnie materiały i takie klasyki i też kupuję 21 sweter :)

      Usuń
  33. Ja też kocham second handy! Wyglądasz obłędnie w tej stylizacji, a czerń i kobalt to zdecydowanie Twoje kolory:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny look, bardzo lubię plisowane spódnice :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny zestaw, a kolor tej spódnicy jest obłędny! Ja niestety tu gdzie mieszkam nie mam SH do których warto byłoby wpaść. Ceny są bardzo wygórowane, a towar przebrany. Zazdroszszę takich łowów! Torebka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń