niedziela, 17 września 2017

Boho queen



Lubię planować.
Dzień, tydzień, spotkania, aktywności domowe, rozkład czynności w pracy.
W schemat ten nieodmiennie wpisuje się przygotowanie ubrania na dzień kolejny. Rano śpię jak suseł więc ten kwadrans zaoszczędzony na miotaniu się po mieszkaniu z szaleństwem w oczach bo nie mam się w co ubrać to błogosławieństwo. Ucinam sobie w tym czasie maleńką drzemkę a ubranko wisi na wieszaku gotowe.
Gorzej z weekendami, gdy umawiam się z kimś spontanicznie. Wtedy nie ma wyjścia, albo stworzę coś fajnego na szybko albo wbiję w nieśmiertelne czarne rurki i Conversy.
Tym razem pośpiech okazał się dobrym doradcą, sukienkę i kozaki zaplanowałam wcześniej, koszyk doszedł do tego siłą rzeczy (jako jedyna torba pasująca kolorem i stylem). Natomiast pasek dołożyłam na dwie minuty przed wyjściem, okazało się, że wpisuje się w ten zestaw idealnie, podobnie jak aztecki naszyjnik, również dorwany w ostatniej chwili.
Tym sposobem powstał zestaw, który oglądacie dziś, a jeśli pogoda dopisze to może i ktoś z Was spotka mnie tak "na żywo" bowiem to połączenie bardzo przypadło mi do gustu i wykorzystam je pewnie jeszcze nie raz.



 



Zdjęcia by Beassima


Sukienka/dress - Rosegal
Naszyjnik/necklace - Stradivarius
Pasek/belt - Next
Kozaki/boots - Reserved
Koszyk/straw bag - nn


34 komentarze:

  1. Ale bym się za Tobą pooglądała na ulicy! ☺ Super Ci ten spontan wyszedł, piękna sukienka ale cudne te jaśniuteńkie dodatki, no i niezwykły naszyjnik ☺ Mam w zanadrzu podobny kompozycyjnie bo nie stylowo i kolorowo zestaw, podobny przez długość spódnicy, kozaki, pas i dużą torbę więc znów będzie o odgapieniu 😂 Taki mój los 😉 Buziole 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo dziękuję za miłe słowa a z tym odgapianiem to wiesz jak jest, Ty miewałaś też stylizacje w takiej długości kiecki i z kozakami z tego co pamiętam więc ja mogę napisać, że to ja z CIebie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gosiu chyba jedyna w tym fasonie i długości, którą lubię :)

      Usuń
  3. Bardzo stylowo i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł posta adekwatny do stylizacji <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jestem zachwycona tą stylizacją;) wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się! Moje klimaty w 100% <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, bardzo lubię takie klimaty i właśnie takich sukienek szukam najczęściej w second-handach, są ponadczasowe więc sama nie pozbywam się ich z szafy. Buty boskie!
    U mnie niestety przygotowywanie ubrań wieczorem na następny dzień się nie sprawdza, bo to co podobało mi się wczoraj, dzisiaj już mi jakoś nie leży. Tym samym, co dzień miotam się przed szafą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu ja rano o 6 jestem tak nieprzytomna, że nawet nie myślę o tym, czy mi się zestaw nadal podoba tylko wrzucam na grzbiet :)

      Usuń
  8. Uwielbiam twoje stylizacje! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale Ci to wyszło:) Naprawdę pięknie, i sukienka, i pasek, i buty, wszystko!
    Dlaczego ja nie mam takiej sukienki? I te kolory... Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula pięknie wyglądasz. Zresztą w poprzedniej stylizacji również. Trochę mało mnie ostatnio u Ciebie w komentarzach, ale niestety totalny nawał pracy w ostatnich miesiącach, niespodziewana przygoda z kręgosłupem, przyplątane grypsko, które zwaliło mnie z nóg nie sprzyja spokojnemu oglądaniu stylizacji. Ale zawsze gdzieś mi migniesz i od razu widzę, że jest po Twojemu - czyli z pomysłem, i tak, że można bez problemu pokazać się stylowo ubranym, a nie tylko do fotek. I ja to najbardziej cenię. Poza tym jesteś jedną z nielicznych, która potrafi pokazywać boho i jego elementy tak, że jest modnie, bez nudy, na czasie i stylowo. Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię jak wszystko rano wisi na wieszaku i nie muszę tracić czasu na przekopywanie szafy:-). Co do stylizacji to jest wszystko co uwielbiam: maxi sukienka . kozaki z długa cholewka i super koszyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mnie tu dawno nie było! A Ty coraz piękniejsza - styl boho Ci pasuje, nie rezygnuj nigdy z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka prezentuje się niesamowicie ! Pięknie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz obłędnie. Prawdziwa Królowa Boho!

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie boho queen z Ciebie :) piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie, to zestaw mistrzowski!!!
    Przepięknie w nim wyglądasz!!! Kiecka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna kreacja, cudny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już to podziwiałam na Insta chyba - zachwycająca stylizacja !!!! Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń