niedziela, 15 października 2017

W żółtych kalendarzach liści...



O miłości na jesień dziś będzie...
Rzadko zakochuję się w ubraniach w cenach regularnych (czytaj - nie pochodzących z second hand) bo wolę wydawać na inne przyjemności, typu podróże. Od tygodnia mam na utrzymaniu również jednego takiego rudego, kto nie widział zapraszam na mój Instagram :)
Co nie zmienia faktu, że uwielbiam przeglądać co nowego w sieciówkach.
Tak właśnie trafiłam na kobaltowy sweter, który widzicie na zdjęciach.
Fason może zwyczajny, ale kolor, ten kolor!
Cena też bardzo przyzwoita więc zawędrował do mojej szafy, oczywiście ostatnio noszę go namiętnie do czego się da, na przykład musztardowej spódnicy:)


 



Zdjęcia by Beassima


Sweter/sweater - H&M
Spódnica/skirt - Zaful
Torebka/bag - no name
Botki/boots - TUTAJ
Kolczyki/earrings - TUTAJ

28 komentarzy:

  1. Pięknie,nawet bardzoo pięknie.Zdecydowanie jesień u Ciebie na wesoło i kolorowo;-)i bardzo, bardzo zgrabnie!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :D bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorków! I sweter i spódnica przypadły mi do gustu:))
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie kolorystyczne:) Idealne na jesień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie połączyłaś kolory:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle rzadko się zakochuję w ciuchach, na szczęście ;) ale w kolorach zakochuję się bardzo i taki kobalt też skradłby moje serce :) Musztardę też uwielbiam pasjami, ale muszę się trzymać od niej z daleka, bo to kolor, któremu ze mną nie po drodze, i dotąd co zakupiłam to zaraz rozdałam :( Piękny zestaw i powtórzę za Elą: i jaki zgrabny !! :) Buziaki :) Aaaa super te żółte farfocle działają pod włosami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu właśnie szkoda, że żółtych farfocli nie widać do końca, ale będę je jeszcze nosić więc się na pewno pojawią :)

      Usuń
  7. Uwielbiam to połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw jesienny, te żywe kolory wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest świetny, bardzo do Ciebie pasuje a z żółtą spódnicą to strzał w 10. pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim super zgrabnie i oczywiście świetne połącdzenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolor, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie ta spódnica urzekła już na FB - boska jest, cudowny ma kolor !
    w ogole te kontrastujące ze sobą kolory wyglądają zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny look. Obłędnie wygląda połaczenie tego kobaltu z tą musztardową żółcią.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż mam powiedzieć... Pięknie!!! Kolorystyka i cała Ty w tym zestawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ALe fajnie - kolory idealne na tę jesienną szarugę :)))) Super propozycja :))) Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna spódnica! a Tobie bardzo ładnie w niebieskim :)
    Pozdrawiam, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jakie cudowne kolorki u ciebie, jest moc, bardzo mi się podoba to połączenie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń