niedziela, 13 maja 2018

Open season




Jeśli myśleliście, że słomiane koszyki to hit ubiegłego lata...
No cóż, jesteście w błędzie :)
Przyznam, że sama uważałam podobnie, ale kolekcje sieciówek i butików wszelakich udowadniają jak ważnym elementem tegorocznej mody letniej jest kosz.

Ja mój zeszłoroczny koszyk postanowiłam trochę odmienić, zamotałam więc wzorzystą apaszkę.
Reszta zestawu jest bardzo klasyczna (jeansy, camelowe szpilki), jedynym elementem mniej typowym jest bluzka z opadającymi ramionami i kloszowanymi rękawami. Te ostatnie bardzo lubię, aczkolwiek przy spożywaniu posiłków wszelakich nie są najlepszym wynalazkiem świata :)







Bluzka/blouse - no name
Jeansy/jeans - Hollister
Szpilki/heels - Zara
Koszyk/straw basket - no name
Apaszka/silk scarf - Guess

21 komentarzy:

  1. Wiesz, że podobało mi się to zestawienie na żywo, ale napiszę i tu - ślicznie Ci w nim ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba, zwłaszcza torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo te rękawy to jest hit! na przykład w sukienkach na weselu, albo, co gorsza, u panien młodych :D rękaw w ćwikle murowany :D Jeśli chodzi o koszyki, to ja zauważyłam ich zasyp właśnie w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! Niebieski Tobie służy :-D A mój faworyt to zdecydowanie torebka ;-)
    Hmm...Bluzka no-name? Wygląda trochę stylem i kolorem jak bluzki z ZOiO ;-)..Pozdrawiam ciepło ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk świetnie pasuje do całej stylizacji. Jeansy świetnie łączą się ze szpilkami, wyglądasz mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w niebieskim :) Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna jest ta bluzka, pieknie wygladasz ;)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka i koszyk super...całość na wielki plus...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, spokojne zestawienie :) bardzo takie lubię. Bluzka ma ładny kolor, koszyk fajny, nawet bardzo :)) Superasto wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka przepiękna bluzka! Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post
    I'm following you,please follow me too https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy look :) Idealny przykład na to, jak słomiany koszyk może dodać stylizacji letniego luzu, jednocześnie wciąż zachowując klasyczny charakter. A przewiązanie wokół niego apaszki to strzał w dziesiątkę, takie małe detale to świetny sposób na "odświeżenie" garderoby. Ogromny plus również za camelowe szpilki, które skutecznie wydłużają nogi i dodają subtelności. Całość jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta bluzka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka z torebką jest po prostu wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko, jak zawsze pięknie wyglądasz! a koszyki już były nie raz trendy, miałam ich trochę, ale oczywiście gdzieś je posiałam przy przeprowadzce a szkoda, bo były fajne ;D Bluzeczka cudna! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny koszyk :) Ja też mam, kupiłam kilka lat temu, jest piękny, ale zdecydowanie dla mnie za duży :( I niestety lezy w szafie i nie wiem na co czeka :(

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycający początek sezonu wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń