wtorek, 9 kwietnia 2013

Po prostu sukienka....


Dziś stricte odzieżowo, no, prawie...
Oto ciuszek, który kupiłam w River Island podczas sobotniej wizyty w Katowicach, na SWAG SHOW. Skoro już tam byliśmy, skoczyliśmy do Silesii, w Jurajskiej nie ma rzeczonego RI, New Looka i Pull&Bear, a te sklepy bardzo Nas (kobiety) interesowały :) Jak się okazało słusznie, bo każda wyszła z jakimś zakupem. W moje łapki wpadła przedstawiona na fotkach (i na mnie) sukienka z metalową ozdobą przy szyi, przeceniona ze 199 zł na... 60 zł! Do takich blach mam słabość, to wiecie doskonale. Nie jestem jednak przekonana do tak zabudowanego fasonu u góry, bo po prostu wyglądam źle. Tutaj jednak, dzięki połączeniu dwóch materiałów, wzorzystego środkiem i gładkiej czerni po bokach, efekt jest fajny.
Przy okazji, testuję złoto-czekoladowy błyszczyk na ustach. Nie miała okazji wypróbować go do tej pory, bo nie noszę brązowych ubrań, do niczego mi nie pasował. Tutaj wygląda idealnie, czerwień w połączeniu z panterką byłaby zbyt agresywna, żeby nie powiedzieć, tandetna, róż też odpada...
Biżuteria bardzo minimalistyczna, kolczasta bransoletka z DIVY oraz szeroka obrączka, wystarczy w zupełności.
Przy okazji objadłam się (bo ciężko to inaczej nazwać!) sushi w Silesii, kupiłam sobie również drugi zestaw na wynos, na niedzielę. Nie wytrzymałam, pochłonęłam w sobotni wieczór, kiedy wykąpana odpoczywałam po dniu pełnym wrażeń i obrabiałam zdjęcia ze SWAG SHOW. Krótko mówiąc - sushiżerca doskonały!


Szpilki/pumps - Buffalo London
Sukienka/dress - River Island
Bransoletka/bracelet - Diva
Obrączka.ring - H&M

60 komentarzy:

  1. cudna sukienka !
    świetnie w niej wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow drapieżna wersja CIEBIE;)SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się już w tej sukience na MP!!! Wyglądasz CUDOWNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym ją skróciła lekko nad kolanko;) ale jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie bardzo dobrze wygladasz z tym zabudowaniami przy szyji!!! Bardzo bardzo podoba mu sie ta sukienka, ma świetny kroj!!! Jednak skrocilabym ja :) nie dziwie Ci sie ze pochlonelas tak szybko sushi- ja rownież je uwielbiam!!! Paulina, chciałam Cie poinformować, ze zmieniłam adres jak i wygląd bloga, wiec zmien to sobie w proszę w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz w tej sukience!
    butki też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska ta sukienka... nie potrzebuje żadnych dodatków ... jest po prostu śliczna :)

    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. złote dodatki nadają jeszcze większej elegancji:)
    super:) figura boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz olśniewająco !

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetną figurę do takiej sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląd grzeczny, ale kobiecy, bardzo ładnie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka na pięknej kobiecie. Kochana odezwij się bo nie mam pojęcia co u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągłam CIę myślami :)

      Usuń
    2. Skoro tak to proszę mnie odwiedzić:)

      Usuń
  13. bardzo ładna sukienka, dobrze leży na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę ze u Ciebie tez pantera ;) OBŁĘDNA kicka ! Cudownie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po porost WOW!!! Bankowo ten strój będzie numerem jeden na Modnej Polce. Po raz kolejny jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Masz klasę, masz nienaganną prezencję i zarąbisty gust!!! Wyglądasz obłędnie. Nie zasnę przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, aż się zarumieniłam :) Ale MOdna Polka rządzi się swoimi prawami, więc niekoniecznie :)

      Usuń
  16. WOW! Jestem pod wrażeniem, trochę drapieżnie, trochę seksownie, ale przede wszystkim megakobieco!

    OdpowiedzUsuń
  17. osz kurcze! <3 Wyglądasz tak niesamowicie Kochana, że łooo!! I nie, że słodzę czy coś tylko normalnie brałabym ! Cię na spacer :D zachwycam się! <3 :) buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spacerze bym zmarzła, rajstopek nie mam :) Brak tu tylko makijażu takiego spod Twojej rączki KOchana!

      Usuń
    2. Oj to trzeba to koniecznie zmienić!! :) i kiedyś wykonać nasz plan doskonały :)

      Usuń
  18. pięknie wyglądasz!:)
    sukienka świetnie podkreśla kobiece doskonałości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie tu ♥
    Zapraszam do mnie na nowego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  20. woow...ale czad!!!!prawdziwa kotka:)super; niby zwykla kiecka a jaki szał:)
    buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  21. czasami wchodzę na twojego bloga i od pewnego czasu mam wrażenie , że stał się po prostu żałosny . Wszystko na siłę ( w moim odczuciu ) i ty kreująca się na wielką blogerkę , znawczynię mody . Mam wrażenie , że nie jesteś zbyt miłą osobą . To oczywiście moje zarzuty , może inni uwarzaja inaczej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej sukience! Tak z ciekawości zapytam, czy dużo jest teraz przecen w sklepach?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIewiele, wszędzie nowe kolekcje, ale w każdy prawie sklepie jest wieszak lub dwa z czymś przecenionym.

      Usuń
  23. rasowa fashionistka - mega elegancja klasa i ten wzrok - spojrzenie modelki i kobiety ktora wie czego chce wie jak sie ubrac by wygladac tak olsniewajaco jak tu wie czego potrzebuje wie jak wykorzystac swoje atuty ma silny i zdecydowany charakter i nie potrzebuje byc slodka i milutka do porzygania by zyskac szacunek i podziw :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna kiecka ! na początku myślałam że masz na sobie naszyjnik ale teraz kiedy już wiem że to jej integralna część podoba mi się jeszcze bardziej :P wyglądasz w niej oszałamiająco ! klasa i kobiecość 100 % <3

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz w tej sukience świetnie! podkreśla kobiece kształty :)

    xxx pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest absolutnie zjawiskowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Jestem pod wrażeniem! jest super! elegancko, ale z pazurem!

    www.limetlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. taką kobiecą widzę CIę pierwszy raz.
    Sukienka podkreśla atuty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że niejednego faceta mogłabyś w tej sukience przyprawić o szybsze bicie serca :) Idealnie podkreśla Twoją figurę, wręcz "widać" linię ciała, a to jest takie HOT!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the post! Good to go is my favorite!!!! It is the most amazing
    Every outfit is so beautiful and stylish!
    come and see my blog if you have time
    Check my latest post!
    Tr3nDyGiRL FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna sukienka :) jej krój, wzór i długość :) caceńko :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW!!!!! That is such a stunning dress!! It looks soooooo good on you!! You look absolutely GORGEOUS!! Very pretty shoes too!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz ZAJEBIŚCIE w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog, zapraszam do nas :) http://kateandbee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. co za pantera! seksownie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka ma pazura. :> Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. sexy! moj ulobiony print. co do rajstop u mnie to masz racje, cieliste beda, ale od maja:) ja mam taka zasade:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Paulino, Ty zawsze wyglądasz PERFEKCYJNIE:) Piękne zdjęcia i wspaniale dobrane stroje!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialna sukienka;) wygladasz wspaniale. Ładnie Ci w takich stonowanych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna sukienka. Idealnie podkreśla Twoją figurę

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję wszystkim za komentarze!

    OdpowiedzUsuń