niedziela, 28 maja 2017

Flashdance



Szukałam i szukałam, kiedyś pełne takich koszulek z logo, teraz second hand świecą pustkami. Cóż, trend przyszedł, towar wymiotło.
Szukałabym dalej, gdyby nie młodszy Braciszek...
Pojechałam na obiad do domu rodzinnego, francja elegancja, kluseczki, mięseczka, suróweczki, kawka i ciasto, szał ciał. Plus ukochany psiur, który mając mnie tylko w weekendy, zalizałby na śmierć już przed deserem :)
Nagle gdzieś pomiędzy tym wszystkim do mojego mózgu dotarła informacja zasadnicza - Dave ma na sobie koszulkę, jakiej szukam od pół roku (mniej więcej).

Nawiązał się więc krótki dialog w stylu "skróty myślowe zżytego rodzeństwa":
-ej, ja chcę taką koszulkę, dawaj!
.. (chwila ciszy, zaskoczona męska mina) - ale moją koszulkę?
- tak, oddawaj!
-TERAZ?
- tak, zdejmuj, bo potem zapomnę i nie zabiorę
...(minuta zastanowienia...rzut oka ma moją zaciętą minę i rezygnacja) - dobra, daj mi jakąś inną do ubrania i bierz, ale tylko pożyczam!

Tym sposobem, stałam się chwilowo posiadaczką wymarzonej oldschoolowej koszulki Calvin Klein, pachnącej na dodatek jednym z piękniejszych męskich zapachów jakie znam - Dreamer by Versace.
Cóż, nikt nigdy nie obiecywał, że posiadanie siostry - blogerki będzie łatwe :)
Zwłaszcza starszej, z dużą siłą przebicia :)

Luźną inspiracją tej stylizacji i posta w ogóle stał się film "Flashdance", klasyka z lat 80 z Jennifer Beals w roli głównej. To historia dziewczyny, której marzeniem jest taniec, natomiast na co dzień zarabia jako... spawacz w hucie i "tancerka egzotyczna".
Podoba mi się kanwa tej opowieści, charakter głównej bohaterki i oczywiście modowa stylistyka lat 80.
Plus fajna muzyka i ON w pięknym samochodzie, prawie jak książę na biały rumaku...
Bajka :)


 
 
 


Zdjęcia by Aga S.


Koszulka/T-shirt - Calvin Klein Jeans
Spodnie/jeans - Bershka
Szpilki/heels - Laura Piacci
Bandana/scarf - no name

57 komentarzy:

  1. Super to wygląda.Spodnie ładne, buty i ogólnie całość.Bardzo mi się podoba.:) I dobrze mieć młodszego brata, mój niestety już od dawna zabawia aniołki w niebie ;( (ciężko jest mimo takiego upływu czasu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze jest ciężkie, gdy odchodzi ktoś bliski, współczuję CI.

      Usuń
  2. Ciesz się, że brat nie nosi rozmiaru XXXL jak mój, bo mogłabyś sobie wówczas z jego koszulki zrobić najwyżej namiot ;P

    Bardzo fajnie wyglądasz, choć mnie nie koszulka a dżinsy spodobały się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja genialna! Ja też uwielbiam lata 80 :) Film widziałam nie raz i mam wrażenie, że później powstało dużo podobnych bazujących właśnie na nim, nawet chyba J.Lo miała teledysk do jakieś piosenki gdzie były otworzone sceny z filmu m.in. prysznic wody kończący taniec z krzesłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten film i w ogóle stylistykę lat 80 :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda cała stylizacja łącznie z fryzurą :) Jak dobrze mieć brata :D Ja kiedyś swojemu zarekwirowałam dżinsy, ostatecznie sam mi je dał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pięknie razem wygląda! A co do second handów to tak jak nastała moda na nie, tak faktycznie ciężko znaleźć coś fajnego teraz ;/ Trzeba się sporo naszukać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny zestaw! ;)
    Świetny fason spodni!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look. a film uwielbiam mogłabym go oglądać raz w miesiącu. Stylizacja Alex w restauracji na poziomie :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  8. Dave ma bardzo stylową Sister ;) całusy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Paula, przedstawiłaś klasykę jeansu w super prostej, ale i wyrafinowanej odsłonie. Każdy szczegół tej stylizacji jest boski. Nadrabiam zaległości na blogach, sory, że wcześniej nic nie pisałam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że wpadłaś Marzenko! ja też ostatnio mało czasu mam na wpadanie, muszę nadrobić.

      Usuń
  10. Świetna stylizacja! Luźna, z pazurem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw czaderski i fryzura extra! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, niby prosty, a jak fantastycznie wszystko wyszło. Z pewnością mega inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paula genialne połączenie!Jestem zachwycona:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie piękne te szpilki! A ja nie umiem chodzić na wysokim obcasie :(
    Jak Wy to robicie dziewczyny, że się nie przewracacie na szpilach? Poważnie pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poważnie odpowiadam - trzeba kupić wygodne szpilki :) Ja zmierzyłam chyba większość dostępnych czerwonych w Częstochowie zanim trafiłam na te :) Kilka kroków po sklepie i wiem czy będę nosić czy nie. Natomiast wyższych niż 10 cm też nie założę :)

      Usuń
  15. Świetny look, przełamanie takiej luźnej stylizacji szpilkami to rewelacyjny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubisz takie rozwiązania? Jak dla mnie bez szpilek, a w trampkach wyglądałoby zdecydowanie lepiej, ale pewnie o taką nutkę elegancji Ci chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię właśnie takie rozwiązania, ale noszę ten zestaw też z trampkami.

      Usuń
  17. Fantastyczny zestaw, bosko oddałaś klimat, świetna fryzurka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zestawy w luźnym stylu! Wszystko jest super, a dla mnie szpilkowej niedołęgi, wystarczyłoby wskoczyć w te czerwone Convers'y i kolejny roztańczony zestaw rodem z Footloose gotowy:). Pięknie wyszło :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha no to załatwiałaś brata ale rozumiem , że to wszystko z siostrzanej miłości płynie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten look <3 Chyba nie ma ładniejszego połączenia kolorystycznego w sezonie wiosna-lato od niebieskiego z czerwonym <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. rozwaliłaś system tą stylizacją <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz
    Piękna stylizacja
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bosko!!! Czyli nie trzeba się odpicować w nie wiadomo co, wystarczą dobre jeansy, kultowa koszulka, dobrze dobrane dodatki i jest moc :) SUPER! fryzurka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie zainspirowałaś mnie...mam koszulkę CK w szarości i leży na dnie szafy z metką...a to znaczy, że należy już zrobić gruntowne garderobiane porządki :D Wyglądasz rewelacyjnie :D Każda Twoją stylizację ogladam się z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne połączenie t-shirtu, jeansów oraz szpilek!
    Bandanka wykańcza stylizację idealnie!

    OdpowiedzUsuń