niedziela, 25 czerwca 2017

Słodkie życie



Ten zestaw kojarzy mi się z takim właśnie "la dolce vita".
Nie klasyką filmową Federico Felliniego, ale trybem wakacyjnym, beztroskim, jakimś spacerem na deptaku w Cannes czy innym pięknym miejscu na Lazurowym Wybrzeżu. Myśleniem o niebieskich migdałach, cieszenie się latem, słuchaniem szumu morza.

Może to zasługa szerokich białych spodni, może eleganckiej pudrowej bluzki - body w motywy kwiatowe. Nie jest to zestaw stricte urlopowy, ale urlopowy, nadający się w określone miejsca, stąd skojarzenie z Cannes :) Wyjście na kawę czy drinka ze znajomymi, przyjęcie na jachcie, kolacja w eleganckiej restauracji...
Ach, słodkie życie...


 




Zdjęcia by Aga S.

Bluzka/blouse - TUTAJ
Spodnie/trousers - Stradivarius
Klapki/shoes - Primamoda
Torebka/bag - no name
Okulary/sunglasses - Ray Ban

36 komentarzy:

  1. Paula, wyglądasz zjawiskowo. Kropka.
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka jest przepiękna - muszę chyba ją sobie sprawić
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to generalnie Cię uwielbiam. Myślę, ze zaprezentowana w worku na ziemniaki też wzbudzisz mój zachwyt. Masz mega stylizacje na blogu, jak piszesz o książkach to człowiek myślami już stoi w kolejce w bibliotece, a gdy o podróżach to nawet kanapowy miś pakuje teczkę i wsiada do pociągu. Takze bądź, pisz i wrzucaj fotki. Najlepsze co widzę na fb to nowy post od moda i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo mi miło czytać takie wpisy jak Twój, bardzo dziękuję za ciepłe, motywujące słowa.

      Usuń
  4. Jestem zachwycona! Bluzka mnie oczarowała.
    No i Tobie jest bardzo ładnie w tym kroju spodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie :) Białe spodnie o moim ulubionym kroju, bluzka w ulubionym kolorze porośnięta romantycznie łąką i czarne dodatki, super zestaw i wyglądasz w nim zjawiskowo :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie sama nie wiem, czy bardziej zazdroszczę Ci tego, że tak Ci ładnie w bieli, czy tego, że te spodnie dotrwały na Tobie w bieli do zdjęć - ja to już po dwóch krokach uwaliłabym je czymś śmiertelnie ;P

    Ślicznie wyglądasz! I nawet w tych luźnych portkach widać, jaka teraz z Ciebie chudzinka!
    Zazdro, bo ja tylko tyję teraz zamiast łapać formę do ślubu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam zaraz chudzinka, wreszcie wyglądam optymalnie :)

      Usuń
  7. Paula ta bluzka cudowna ... Jak i cała reszta .Pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka przepiękna koszula! Nic więcej do niej nie potrzeba :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna koszula :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinko, Ty właśnie doskonale mi pasujesz do grona przedstawicielek takiego "słodkiego życia" :) A ten strój od razu skojarzył mi się z jakimś przyjęciem na jachcie, pasowałabyś tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki Gosiu! choć pozory mylą, ale może w innym życiu byłam taką dziewczyną high life :)

      Usuń
  11. Podpisuje się pod powyższymi zachwytami. Bluzka piękna i wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko, wiesz, że kocham szerokie spodnie! :) super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, bluzka śliczna i te szerokie spodnie, dla Ciebie idealne...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest cały zestaw a bluzka piękniejsza niż na stronce sklepu Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny look, koszula jest po prostu REWELACYJNA!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje słodkie życie jest przepiękne :)))) Spodnie i koszula idealne :)))) . Buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna piękna bluzka :) No ja bym takich spodni nie mogła założyć ale Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń