niedziela, 16 lipca 2017

So what?



Sukienka, która jest koszulą...
Zagraniczne sklepy internetowe nadal potrafią mnie zaskoczyć, aczkolwiek przywykłam już, że nosząc rozmiar XS zamawiam S lub nawet M, bo tak mi wychodzi z wymiarów w biuście czy talii. Natomiast przyznaję, że rzadko sprawdzam długość ciucha, mając 160 cm wzrostu jestem postury drobnej Azjatki więc zakładam, że będzie ok. i raczej za długo niż za krótko :)
Okazuje się, że człowiek całe życie uczy się czegoś nowego...
Odpakowałam proszę Państwa paczkę, zmierzyłam, stwierdziłam, że wszystkie trzy ciuszki są super i odetchnęłam z ulgą. (cóż, zakupy przez internet to zawsze loteria a kto by się bawił w oddawanie przesyłki zagranicznej, na pewno nie ja :) Potem zajrzałam na stronę z koszulą by sprawdzić koleżance dostępne rozmiary i lekko się zdziwiłam, bo produkt opisany jest jako... sukienka!
Nie wiem dla kogo, rozcięcia ja, wzrostu skrzata leśnego, mam prawie do bioder, a cała długość ewidentnie sugeruje jej noszenie jako koszulę. Chyba, że ktoś się upiera pokazywać pupę i demonstrować bieliznę w miejscach publicznych, wtedy proszę bardzo, pasuje jak ulał :)
Ja się nie upieram, zestawiłam ją więc z jeansami i nowymi nabytkami - żółtą ramoneską i pantoflami do kompletu.
Tego lata długo trzymałam chęć pobuszowania na wyprzedażach na wodzy, ale ostatecznie złamałam się. Poszłam jako towarzystwo zakładając, że nie kupię nic więc tradycyjnie wpadły mi w oko rzeczy, wobec których nie mogłam przejść obojętnie, zwłaszcza, że ceny bardzo atrakcyjne. Zdecydowanie Inditex i jego sklepy górą - Zara, Stradivarius i Bershka mają naprawdę fajne kolekcje i wysokie przeceny.
A że żółty kocham (z wzajemnością) od lat, kurtka od razu po zmierzeniu powędrowała ze mną do kasy. Potem upatrzyłam buty - typowo w moim stylu - tak dziwne, że aż piękne - i koszulę frak. Głód zakupów został zaspokojny, kobieca chęć posiadania nowych ubrań również :)






Zdjęcia by Aga S.

Koszula/shirt - TUTAJ
Jeansy/jeans - ACNE
Ramoneska/biker jacket - Stradivarius
Buty/shoes - Zara

65 komentarzy:

  1. Ramoneska w pięknym słonecznym kolorze i te ..buty, super!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, koszula niespotykana - super!
    Ja już się w taką nie ubiorę, ale Ty wyglądasz bosko.
    Cały pozostały zestaw zabieram dla siebie.
    Buty i ramoneska BOMBA! - Ty jednak zawsze potrafisz.
    Pozdrawiam....

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszulo-sukienka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, taksówkowa ramoneska !!!! Też się nad nią zastanawiałam po tym, jak zakochałam się w tym kolorze będąc w NYC. Teraz, widząc ją na Tobie, podoba mi się jeszcze bardziej. Czy nie pogniewasz się, jak będę miała taka samą ?
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Soniu, kupuj, nam ciemnowłosym dobrze jest w tym kolorze :)

      Usuń
  5. fantastyczna stylizacja;) świetna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Paula ...słoneczna i radosna ta Twoja stylizacja ...💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beti! Zółty to zdecydowanie mój kolor :)

      Usuń
  7. ten żółty kolor robi całą robote :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. prawda? tak brzydkie, że aż ładne :)

      Usuń
  9. Koszula jest fantastyczna, bardzo podoba mi się :) lubie hafty

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten zestaw , szczególnie ramoneska :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wszystko fajnie ze soba wspolgra ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. żółte akcenty w postaci szpilek świetnie przełamały całość stylizacji :)
    wyszło wakacyjnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, koszula super, też nosiłabym jako koszulę, ramoneska wiadomo, całość robi wrażenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta koszula i kurtka też bardzo fajna!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula, a ta żółta kurtka nadaje wyrazistości stylizacji :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, to jest zdecydowanie koszula, żadna tam sukienka i oczywiście piękna:)
    Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna, tez coś kupiłam w tym stylu. Jesli chodzi o wyprzedaże, to w tym sezonie Stradivarius mocno przemawia do mnie cenami. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre zdolniachy nosiłyby ją jako sukienkę:D
    Ale Twoja wersja bardziej mi się podoba:))
    Koszula jest rewelka! Wyjątkowo ciekawa!
    A oczoj***na żółć kurtki pasuje do niej jak ulał!
    Super całość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, pewnie tak, gdybym ją założyła bez spodni zrobiłabym pewnie furorę na mieście :)

      Usuń
  20. Bardzo fajny zestaw choc żółtego nie lubię.
    Nie jestem wysoka ale ciągle mam problem z długością sukienek. To rozczarowanie gdy któraś mi się bardzo spodoba ale brakuje jej tych 5-10cm :(
    A zakupy jako doradztwo albo tylko towarzystwo zawsze się dla mnie "źle" kończą :) jak wtedy gdy poszłyśmy oglądać dla ciebie buty a wrocilam do domu z trzema siatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta koszula ;) O żakiecie nie wspomnę <3 Zapraszam do mnie jeśli będziesz miała chwile i chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNIE !!! Koszula jest rewelacyjna, a te żółte dodatki idealnie przełamują te niebieskości. BUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również Cię serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  23. Śliczna ta koszula/sukienka :) Ja mam podobnie - zagraniczne strony mnie cały czas zaskakuja - raz za małe raz za duże rzeczy :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat ostatnio trafiam z rozmiarem, trzeba zawsze czytać wymiary.

      Usuń
  24. Świetna koszula! Tez kiedyś dostałam niby sukienkę, nie dość że krótką to jeszcze z dużymi bocznymi rozcięciami... Chociaż problemy są nie tylko z azjatyckimi sklepami, niedawno kupiłam w Zarze sukienkę ze źle uszytymi rękawami, były tak wąskie że nie mogłam jej ściągnąć. Wkurza mnie też że coraz trudniej kupić fajną sukienkę w odpowiedniej długości, najczęściej jak już mi się coś bardzo spodoba to jest zbyt krótkie (przy moim wzroście 165 cm?!) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak jest Violu, dlatego na przykład z Zary nie lubię zamawiać ubrań on-line, torebkę czy buty tak, ale ciuch jak się tylko da wolę zmierzyć.

      Usuń
  25. ta żółta kurteczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe połączenie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bluzka, cudownie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw wszystko idealnie dobrane, buty są czaderskie, wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń