niedziela, 23 lipca 2017

Straw basket

 



Słomiane kosze to niewątpliwie hit tego lata.
W naturalnym kolorze, z ozdobami lub gładkie, do ręki lub na ramię - światowe fashionistki pokochały je wszystkie.
Światowa nie jestem, fashionistka trochę :) ale i mnie ten trend bardzo przypadł do gustu.
Niestety, w sklepach stacjonarnych wybór marny, zaś w tych on-line ceny rzucające na kolana.
Co więc zostaje? Oczywiście second- hand!
Miałam zamiar zrobić mały zakupowy Tour De Pologne i objechać częstochowskie lumpki w poszukiwaniu takiego dodatku :) Okazało się jednak, że już na pierwszym etapie zdobyłam to, czego szukałam - klasyczny, duży, słomiany kosz.
 Kosztował mnie 16 zł, moja radość - bezcenna!

Dziś zestaw typowo letni, myślami już jestem na sierpniowym urlopie.
Ostatnio pisałam Wam o zagranicznych sklepach internetowych i perypetiach związanych z rozmiarami ubrań. W przypadku czerwonego body ze zdjęć na szczęście tego problemu nie było, S-ka jest S-ką :) W ogóle zakochałam się w tym ciuszku - świetny kolor, pięknie leży i nie zsuwa się z ramion dzięki silikonowej taśmie, którą obszyto wewnętrzne brzegi dekoltu.
Ten zestaw na pewno znajdzie się w mojej wyjazdowej walizce, nauczona bowiem doświadczeniem lat poprzednich zaczynam ją po woli pakować. Racjonalnie, nie zostawiając nic na ostatnią chwilę, co by nie miotać się potem po pokoju jak szalony królik i nie zabierać przypadkowych ubrań, których połowy potem i tak nie założę. W tym roku zrobię to z głową :)






Zdjęcia by Beassima


Body/body - TUTAJ
Szorty/shorts - Pieces by Vero Moda
Sandały/sandals - Deichmann
Koszyk/straw basket - no name (sh)
Okulary/sunglasses - Ray Ban

55 komentarzy:

  1. Idealny zestaw na lato. Pięknie, chociaż ja bym zastąpiła espadryle wyższymi, na koturnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie wyglądasz w czerwieni :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj! Pięknie! A te body - wooow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za figura! Wyglądasz obłędnie! Koszyk i buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie w czerwieni! Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look, moja ulubiona czerwien :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Petarda !!! <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wyglądasz, wszystko cudne...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. super figura. extra body i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Ja niestety nie mam takiego slomianego koszyczka. Ale chyba nawet nie miałabym gdzie w nim chodzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie i w tym kolorku Ci do twarzy! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz niesamowicie dziewczęco w tym zestawieniu!
    A takie koszyki szczerze uwielbiam, są niesamowicie praktyczne i na serio pasują nie tylko na plaże

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest jedna z najpiękniejszych stylizacji jakie ostatnio widziałam <3 piękne kolory, piekne fasony i piękna kobieta!
    Miłego poniedziałku!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Trend na kosze nie dla mnie :) ale body i sandałki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Ty tak zawsze skrywałaś tą swoją figurę, że nie wiedziałam, że masz ją tak perfekcyjną :D
    mega wow na prawdę !
    i noś czerwień częściej, bo wyglądasz w niej super ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! Uwielbiam czerwień ale ciężko kupić fajny ciuch w tym kolorze.

      Usuń
  16. Paula wyglądałaś tak że o mało paru rowerzystów i kierowców nie skończyło na ostrym dyżurze .....Boska Paula !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale figura! wspaniale wyglądasz w tej stylizacji. Szaleję za bluzeczkami typu hiszpanka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw świetny i taki w moim stylu.Bluzeczki typu hiszpanka uwielbiam, mam trzy i nosiłam w tamtym roku i zabrałam je ponownie w tym roku na wakacje.Są takie kobiece i dziewczęce zarazem.Świetnie wyglądasz w tym zestawie.Koszyki też lubię, bo mieszczą naprawdę masę rzeczy. Twój jest bardzo oryginalny, taki w kształcie łódki.... Pięknie Paula💯.Udanych wakacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie! ja też uwielbiam takie bluzki i zamierzam zabrać na wakacje :)

      Usuń
  19. Cała stylizacja piękna, ale te body, to już w ogóle sztos <3
    https://dziesto-latka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasuje Ci czerwony, bez dwóch zdań. Super wyglądasz, żeby tylko to lato było tak gorące żeby móc tak się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Paula, idealnie jak zawsze! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość ładnie się prezentuje. To czerwone body przyciąga wzrok kolorem i falbaną/ :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, piękna stylizacja. Lumpeksy kocham na maksa, Twój koszyk jest świetny, jak go zobaczyłam to myślałam, że albo z sieciówki za duże pieniądze albo od projektanta. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny masz ten koszyk! :)) <3
    Buziaki!

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń