poniedziałek, 3 listopada 2014

Oversized sweater...



Znowu mnie nosi. Strasznie wprost, a myśl przewodnia jest jedna - iść, usiąść na fotelu i poprosić Go, żeby wziął w dłoń nożyczki...
Jesień to okres, kiedy moje włosy zaczynają się buntować. Z gładkich, błyszczących i skorych do współpracy latem, zmieniają się w suchą masę, choć nadal z połyskiem, to jednak elektryzującą się przy każdej okazji... Oczywiście noszenie kurtek, płaszczy, szalików i czapek tylko ten proces wzmaga.
Każdego roku walczę więc ze sobą, żeby tych włosów nie obcinać... W końcu nie po to dbałam, żeby tylko osiągnąwszy wreszcie upragniony etap długich, znów je skrócić. Piszę "znów" gdyż od liceum na zmianę zapuszczam - tnę.
Zazdroszczę dziewczynom, które mają zacięcie i czas, aby codziennie myć, układać, dopieszczać... W ogólniaku miałam koleżankę, która wstawała bladym świtem, żeby zrobić fryzurę! Ja jestem w tej materii leniem, wolę dłużej pospać, niż dłubać godzinę czy dwie przy włosach. Z tejże racji noszę też długie - prostowanie odpada, bo są z natury jak druciki więc wystarczy rano przeczesać, ewentualnie spiąć w kucyk lub szybki koczek, taki jak na foto.

No właśnie, dzisiaj porcja fotek w koku, z soboty. Pogoda nas rozpieszcza tej jesieni, korzystam więc jak mogę i nie opatulam się za bardzo.
Od pewnego czasu szukałam dłuższego, oversize'owego swetrzyska w jakiś fajny wzór. Niestety, fason z reglanowymi rękawami jest dość ciężki do zdobycia, tym bardziej w przystępnej cenie. Na szczęście od czego są second- handy!
Golf, który widzicie na zdjęciach, jest w rozmiarze XL i nie wiem również, czy to nie produkt z męskiej szafy :) Jest jednak dobry w gatunku, wystarczyło go tylko podrasować maszynką do golenia swetrów, wyprać i voila, idealne ciepłe odzienie jesienno-zimowe za całe 9 zł!
Do dłuższej góry pozwoliłam sobie na bardziej dopasowany dół, czyli kozaki za kolano i czarne legginsy. Należę do tej grupy dziewczyn, która nie uznaje getrów za spodnie więc noszę tylko z jakimiś tunikami czy swetrami sięgającymi do uda.
Jako biżuteria tylko duży pierścionek-kieł z Oasap, który bardzo lubię, jest nietypowy i zwraca uwagę.
Wykończenie całości to torebka w panterkę i bordowy szalik, ten drugi tez oczywiście z sh, 2 zł to chyba dobra cena, jak myślicie? :)


 




Golf/turtleneck - no name (sh)
Płaszcz/coat - Sheinside
Szalik/scarf - no name (sh)
Torebka/bag - Persunmall
Getry/leggins - no name
Kozaki/boots - Ann Field by Zalando
Pierścionek/ring - OASAP

49 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, świetna kolorystyka. Z włosami mam ten sam problem:) Już je skróciłam do ramion bo pod płaszczem mnie wkurzają:) A w liceum tak jak Twoja koleżanka wstawałam wczesnie rano i zaczynałam od mycia głowy! Codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cię podziwiam, ona się zrywała o 5 żeby się zrobić na 8 do szkoły :)

      Usuń
  2. Wyglądasz przepięknie! Ten kok idealnie Ci pasuje, golf jest super a te kozaki wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko tak fajnie współgra ze sobą kolorami - ubrania jak i otoczenie. Uwielbiam taką jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny płaszczyk :)
    Ja ostatnio marzę o ścięciu, najlepiej na krótko, albo chociaż do ramion... Niestety wszyscy z mojego otoczenia uważają, że to głupi pomysł, więc nie mam bladego pojęcia co robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ..jest taaka w moim stylu . Kolorki idealne dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten golf za 9 zł! :))
    Piękne zdjęcia wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdro, że jesteś w stanie zrobić koczka ;)
    ja już w marcu zaczęłam mieć do tego za długie włosy - bo ja mam je z natury bardzo gęste, bardzo grube.
    może na zdjęciach tego nie widać, ale niestety - tak jest ;(
    nienawidzę moich włosów za to - inne dziewczyny mogą mieć włosy do pasa i bez problemu kok się zrobi, u mnie nie da się z tym zrobić nic :(
    buntuje się to to, wyślizguje, nawet na upinaczu się nie mieści.
    no tragedia.

    nie obcinaj swoich włosów broń Boże!
    są piękne, na zdjęciach wyglądają na zdrowe i mocne!
    a golf - bardzo ładny jest :)
    idealnie pasuje na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, mam to samo, muszę się trochę namęczyć, żeby je upiąć, ale jak podtapiruję da radę :)

      Usuń
    2. jak ja bym je podtapirowała, to już by się do ścięcia nadawał ;P
      raz tak zrobiłam - Lechu i matka czesali i ledwo się udało ;P

      Usuń
    3. Ja po haloweenowym tapirze do koka doczesałam się dopiero wczoraj, po myciu i masce :)

      Usuń
  8. bardzo ładny zestaw ;)
    szal wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  9. I to jest połączenie, które do tych kozaków przekonuje mnie w 100%. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, bardzo mnie to cieszy, bo cenię Twoją opinię!

      Usuń
  10. wyglądasz bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każda z nas ma z włosami takie problemy ;) Świetny look- super kolorystyka a ten płaszcz jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mnie też kusi, żeby znowu ściąć włoski. Lepiej mi się z krótkimi współpracuje
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne jest to zdjęcie z liściem - super jesienny szyk <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to samo. Włosy twarde, grube nie chcą się układać. O lokach mogę pomarzyć lub mieć tylko na godzinę. Przeczesać w kucyk i gotowe :)
    Aaa i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się loki trzymają też z godzinę, potem ze dwie takie nie wiadomo co, a potem się zupełnie prostują :)

      Usuń
  15. płaszcz i szal rewelacyjne ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie! Calosc po prostu idealnie do siebie pasuje.
    A wlosy... raz dopieszczam a raz spinam, upinam, zeby tylko jak najszybciej pozbyc sie problemu. ;)

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te kolory... a kolor szalika bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. .."zabarwi jesień pejzaż
    na przyjście tej ostatniej
    jesiennej dziewczyny
    odmiennej
    od innych
    dziewczyny
    z chryzantemami
    z chryzantemami"..

    OdpowiedzUsuń
  19. Też odczuwam tę niepozytywną zmianę swoich włosów związaną z ich suchością brakiem blasku. Zwłaszcza, że zapuściłam włosy i ich pielęgnacja jest bardziej złożona :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorystyka mi się bardzo podoba. Nietypowa, niespotykana na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie to skomponowałaś!
    Wyjątkowo, jesiennie i bardzo wygodnie!

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie wszystko polaczone, takie proste, a efekt genialny! Swietny sweterek!
    Ja tak naprawde dlugie mialam tak dawo, ze juz nie pamietam tych problemow;) A teraz znowu jestem na etapie zapuszczania - zobaczymy jak dlugo;)
    Pozdrawiam Paulinko! A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka podkreśliła całą stylizację i uczyniła ją ciekawą :) Bardzo kobieco, a jesień to idealna pora na zdjęcia :)
    Zapraszamy do Nas:) Niedawno założyliśmy bloga:)
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Włosy walka z wiatrakami , też nie uznaję legów jako spodni, dla mnie raczej są wygodną wersją rajstop bądz gdzie rajstopy nie dadza rady

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie! Nie mogę się napatrzyć na to połączenie kolorów. :)
    Zazdroszczę takiej zdobyczy!:) chyba muszę w końcu podjąć wyzwanie i również wybrać się do sh. Choć szperanie zawsze wychodziło mi kiepsko.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to tylko kwestia się przełamać i zdobyć pierwszą fajną rzecz, potem już poleci z górki :)

      Usuń
  26. Lubie, lubie, wszystko lubie :) Szalik, plaszczyk, sweterek i twojego koczka :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie, torebeczka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całość kapitalna. I wszystko z osobna również ;) Wisienką na torcie jest szal w dość oryginalnym kolorze - nadaje całości interesującego, niebanalnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look kochana! Oszalałam na punkcie torebki :) I te zdjęcie z listkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i świetnie Ci w takim koczku :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny zestaw! Kuferek i szal są bajeczne:) Zawsze marzę o takim koczku ale kończy się tylko na marzeniach..;]

    Zapraszam na www.justcleo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojjj kochana, doskonale Cię rozumiem, właśnie jesieni i zimy m.in. nie lubię z powodu puszenia i elektryzowania się włosów grrrrrr :/ i też nie potrafię sobie z tym poradzić, dlatego najczęściej wtedy chodzę w kitku :/
    Ty nie obcniaj tych swoich pięknych włosów, ale już gdyś się jednak zdecydowała, to powiedz, gdzie, kiedy... to ja stanę z tyłu i będę je łapać, tak mi się takie marzą :) hehe
    Torebka i szalik fantastyczne <3
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz w tym koku :) Mi jakoś nigdy nie wychodzi wtedy kiedy chciałbym w nim wyjść i się staram, za to idealnie wychodzi gdy go robię bez stresu i byle jak...
    Fajna stylizacja, kolorowa, optymistyczna. Torebka przykula moją uwagę, przydałaby się taka w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię jesienne zdjęcia, w takiej kolorowej aurze każde zdjęcie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń