niedziela, 18 listopada 2012

Black & olive...


Jesienią i zimą trzy rzeczy są moją absolutną podstawą odzieżową, bez której nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania. Ta ciuchowa baza to moje ukochane czarne rękawiczki z Top Secret,ciepły komin robiony przez moją Mamę, oraz czarne, matowe rajstopy. W grę wchodzą tylko te powyżej 60 den, cienkich po prostu nie lubię i nie jest to kwestia tylko temperatury na zewnątrz.
Ostatnio zaopatrzyłam się więc w takowe, przechodząc pod lokalnym bazarkiem, kupiłam za piątaka od miłego skośnookiego pana... W końcu okazja! Okazje takowe uwielbiają się mścić, prawo Murphy'ego działa bezbłędnie, tak było również i teraz. Dla tych, którzy nie wiedzą, jak brzmi prawo Murphy'ego - jeśli tylko coś się może schrzanić, schrzani się na pewno... Tym oto sposobem moje fantastyczne nabytki made in China zafarbowały mi nogi na piękny siny kolor i od razu wylądowały w koszu na śmieci...
O nie! Dość! Koniec ze wspieraniem zagranicznego szajsu, po raz kolejny uświadomiłam sobie, dlaczego nie kupuję w takich przybytkach.
Zdecydowałam się więc na klasyczne, polskie rajstopy CONTE, które widzicie na foto, a przy okazji gładkich, jeszcze dwa inne, fantazyjne modele, które wkrótce pojawią się również na blogu.
Nowością jest sweterek z ćwiekami, wprawdzie no name, ale na metce sprawdziłam, polska produkcja :) Poza tym spódniczka, którą często nosiłam latem, w kolorze zieleni złamanej oliwką. Ponieważ sweter jest drapieżny, dość oszczędnie w dodatkach, jedynie kolczyki oraz duży pierścień.
Ostatnio przechodzę kryzys w zapuszczaniu włosów, im dłuższe, tym bardziej mnie wkurzają, zwłaszcza teraz, gdy elektryzują się od czapek. Wyjścia są dwa, spiąć czy uczesać w warkocz, lub obciąć. Jak na razie jak widać skłaniam się ku pierwszemu, ale drugie coraz bardziej mnie kusi...


Szpilki/pumps - Atmosphere
Rajstopy/tights - CONTE
Spódnica/skirt - Stradivarius
Pasek/belt - Belly
Sweter/sweater - no name
Biżuteria/jewellery - OASAP

84 komentarze:

  1. świetny sweter !
    poluję na taki - koniecznie czarny !

    bardzo podoba mi się to połączenie czerni z kolorem spódniczki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, elegancko... Poza tym masz bardzo ciekawą urodę. Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kolor spódniczki i sweterek!
    ćwieki <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Fajna spódniczka. Całość stylizacji prezentuje się nieźle BUziak

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka fajnie kontrastuje z czarną resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek bardzo ładny, uwielbiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zdjęcia fryzury - kocham warkocze. Spódniczka wpadła mi w oko. Co do rajstop tu uwielbiam te ciepłe, czarne, kryjące. Moge w nich całą zimę przechodzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nie noszę cienkich rajstop, nie cierpię wręcz takich... Wszystko powyżej 60 den wchodzi w grę :) świetny kolor spódnicy !

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie razem grają sweter ze spódniczką :) kolory i fasony prima sort :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w sweterku ajajajajaj *-*

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne połączenie, piękny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna spódnica *.*
    a całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i miałaś racje sweterek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że miałam wielkie jazdy z tym setem, bo jakby nie było ostatnio u Ciebie też był taki sweter i spódnica, załapałam schiza, że będzie podobnie. Ale z drugiej strony jak coś na topie to cholera ciężko być mega nowatorskim :)

      Usuń
  14. bardzo fajny mocny kolorystycznie dodatek do czerni:)
    świetny zestaw:)
    oliwka czy tam lemonka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne połączenie kolorów, widziałam dzisiaj na wystawie w Simple identyczne zestawienie i byłam oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czuję wewnętrzny przymus, żeby się wytłumaczyć :) nie jest to kopia, nie widziałam tej wystawy, bo chodzę do Simple - mój porfel tego bardzo nie lubi :)

      Usuń
  16. Ja zawsze świetnie i stylowo :))) sweterek cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, cudnie się prezentujesz w takim zestawieniu:) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie www.odysejamodowa.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zarąbista jest ta spódnica,z czernią jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasek do ćwieków rewelacyjny.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek poproszę...jest cudny!!! :) ślicznie wyglądasz!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica <3 zakochałam się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zachwycają mnie Twoje zestawy, dziś również mnie nie zawiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam to, tylko, ze mi kiedyś namiętnie farbowały nogi rurki pewnej markowej firmy, masakra:):p

    Stylizacja fantastyczna, czerń wspaniale uwydatnia kolor spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ! Bardzo fajne kolory :) Energetycznie, ale jesiennie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znakomity zestaw, prawie ascetyczny, z energetycznym dodatkiem koloru! Pierscionek love;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny zestaw i ładny kolorek spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw, sweter najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica ma świeży soczysty kolor. Fajnie skomponowała się z czernią. Masz bardzo ładne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nie ukrywam, że mam na ich tle lekkiego fioła :)

      Usuń
  29. Kolor spódniczki jest naprawde swietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. spodniczka jest rewelacyjna :) ma przepiekny kolor!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweter jest bomba!
    A całość ze spodniczką bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię Twoje zdjęcia przy drzwiach;P
    Fajnie wyglądasz, spódnica bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej konieczność niż kwestia mojego wielkiego zachwytu owymi drzwiami :) NIemniej jednak mają swój klimat :)

      Usuń
  33. kolor taki, że wow! sweterek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czerń pięknie wydobyła oliwkowy kolor spódnicy ! Super .

    OdpowiedzUsuń
  35. super. super. super. Spódnica jest boska i genialnie przełamuje czerń
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też lubisz takie mocne kontrasyy jak ja :)

      Usuń
  36. urocza spódniczka, świetne połączenie z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny kolorek tej spodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po prostu genialnie, uwielbiam takie łączenie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda, że moja mama nie potrafi dziergać, wtedy też bym miała superaśny komin, dzięki któremu przeżyłabym zimę bez przeziębienia
    świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOja Mami jest mistrzem drutów i szydełka :)

      Usuń
  40. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie wyglądasz ;) bardzo ładny sweterek i spódniczka.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz!
    Świetny sweter, a kolor spódniczki wprost rewelacyjny!
    Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny kontrast
    w ogóle to jedna z lepszych twoich stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna spódniczka i cudowny sweter! ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny zestaw ! spódnica jest cudowna <33

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za komentarze Wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo podobaja mi sie te cwieki na sweterku,taki detal ,a cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny sweter! z ćwiekami - to coś dla mnie :D
    świetny blog ;p dodaje do obserwowanych. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Całość prezentuje się bardzo efektownie ;) dobre połączenie swetra z piękną, oliwkową spódniczką :) ja również miałam podobną historię z produktami Made in China, więc doskonale Cię rozumiem :D pozdrawiam :*
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowna sesja! Wyglądasz olśniewająco!;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolor tej spódnicy jest po prostu genialny, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. TO MOJA ULUBIONA TWOJA STYLIZACJA! IDEALNA!♡

    OdpowiedzUsuń
  53. Amazing outfit! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  54. spódniczka po prostu nieziemska :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. Rewelacja! Świetnie wyglądasz!
    Cudny sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazdrosna jestem po prostu tak i sympatycznie tak zazdrosna bo jest idealnie, i w tych szaryfirach powyżej też:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cały zestaw baaardzo mi się podoba, a najbardziej spódnica, ten jej kolor...marzenie

    OdpowiedzUsuń
  58. to jest jeden z moich ulubionych zestawów! Pieknie wygladasz!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. fantastic fashion apparel i like black and blue one which really perfect and look good.

    OdpowiedzUsuń