piątek, 1 lutego 2013

Something's wrong...


Dzisiejszy zestaw miał w ogóle nie ujrzeć światła dziennego w postaci opublikowanego posta... Zdjęcia są stare, z któregoś z grudniowych weekendów, kiedy byłam ubrana właśnie tak. W zestawie "na sobie" czułam się bardzo dobrze, luźny, casualowy set. Jednak gdy ściągnęłam zdjęcia z aparatu i przyjrzałam mu się krytyczym okiem, przestał mi się podobać. Niby wszystko pasuje, a jednak coś zgrzyta... Kolorystycznie ok, czerń, szarość, cyklamen. Fason bez żadnej finezji, zwykła sweterkowa tunika, czapka, kozaczki, płaszcz. Klasyczny zwyklak. Jak widać, i codziennego zwyklaka można schrzanić. Tylko nie potrafię do końca ogarnąć, co tutaj zaburza całość, chyba wszystko :) Teoretycznie pasujące do siebie rzeczy, które praktycznie do siebie nie do końca pasują... A może demonizuję? Może jakby tak zdjąć naszyjnik, zmienić rajstopy na gładkie, zrobi się całkiem znośnie...


Kozaki/boots - Zara
Rajstopy/tights - CONTE
Sweter/sweater - Reserved
Płaszcz/coat - H&M
Naszyjnik/necklace - River Island
Obrączka/ring - H&M
Czapka/hat - no name, handmade by Mum

59 komentarzy:

  1. Plaszczyk ma przepiekny kolor!!! Swietnie sie komponuje z ta szara sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny pomysł na ten boski płaszczyk
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful outfit!! Love the color of the coat!!! Very classy look!!! You look stunning!!!! That dress fits your lovely shape so nicely!!!!! :) Great photos!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się tutaj nic nie gryzie :). Płaszczyk świetnie z szarością się komponuje. I do tego ta czapa - super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi tam się podoba. Dla mnie wszystko ze sobą dobrze współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycający kolor płaszczyka:) zachwyca kolorem i dodaje energii w takie szare dni:) fajnie że połączyłaś go z szarością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, jest bardzo pozytywny w sensie koloru, daje kopa :)

      Usuń
  7. Ja bym w tym zestawie nic nie zmieniała. Kolor płaszczyka i sukienki idealnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, o co Ci chodzi... Wszystko jest ok, faktycznie demonizujesz, Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor tego plaszczyka jest cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystko wygląda jak najbardziej ok :)
    Kolor płaszcza po prostu nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie strój bardzo udany, śliczny płaszczyk i oryginalna czapka. cała reszta również świetnie wygląda:)
    pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor sukienki i płaszcza swietnie ze sobą współgraja, może ta czapka??

    OdpowiedzUsuń
  13. wszytsko ok, gdyby nie czapka... Może dlatego że jestem ich wielką przeciwniczką - wolę beret, kapelusz itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie jestem przeciwniczką nakryć głowy, ale ze względu na problemy z zatokami, po prostu muszę :)

      Usuń
  14. też mam płaszczyk w takim kolorze :)świetny zestaw !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia, co Ci tu nie pasuje, ale mi się podoba :D szczególnie płaszcz skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, tam, bzdury wygadujesz! Wszystko pięknie, a kolorek płaszczyku strasznie mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są znakomite, całość naprawdę pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz, podoba mi się płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory swietnie wspolgraja, nawet czapa jest w porzadku! Mi "cos" zgrzyta pod szyja... Moze ten obszerny golf, przykryty polami plaszcza? Nie wiem, ale byc moze to tylko moj "demon", bo u mnie jak golf, tu musi byc "przy szyi";) Pozdrawiam cieplo. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, myślę, że tu jest jeden z tych drażniących elementów, przy golfie. Jeszcze ten naszyjnik...

      Usuń
  20. jak dla mnie super tylko ja bym inna czape dala taka futrzana duza czarna podkresliłaby elegancje i piekna kolorystyke zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor płaszcza!
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Zestaw jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm.... Wszystko ładnie. Płaszcz mi się bardzo podoba ale zmieniłabym czapkę! Tak czapka mi tu troszkę zgrzyta. Może włóczkowa pod kolor płaszcza a może duża futrzana czapucha:) Wyeksponowałabyś bardziej ten piękny płaszczyk!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk jest piękny i ten ożywczy kolor :)
    WOw, wszystko od razu kolorowe się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się się podobają <3

    BUZIAKI
    Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor płaszcza - świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolorystyka mi się podoba! do płaszcza mam słabość! ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się podoba ! :)

    PS Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie gdzie możesz wygrać nową parę butów !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award. Więcej informacji:
    http://mglifeandfashion.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny zestaw :)
    Zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. a mi się całość bardzo podoba i uważam że wszystko do siebie pasuje!!! wyglądasz świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi sie ta sukienka!

    Ja pozbylabym sie czapki i naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja,płaszczyk jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  36. a mnie sie tam podoba...i to bardzo...szczegolnie ten sweterek-tuniczka:)))
    aaa...ja wyczytalam gdzies tam w sieci, ze jestesmy rowiesniczkami...ale ja dopiero pazdziernikowa, wiec mlodsza jestem hehhehe:)))bumtarabum!
    buziaki 80!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, jesteśmy małolato, ja jestem lipcowa :)

      Usuń
  37. jaki genialny kolor płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeżeli chodzi o zgrzyt to mi tylko czapka nie pasuje, reszta jest połączona idealnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny płaszczyk , w ogóle połączenie fioletu i delikatnej szarości wygląda rewelacyjnie ! ...ja już czekam na ostatni look z MP <3 :P

    pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nowy post z tym lookiem dodam ok. 15-tej :)

      Usuń
  40. Tego płaszcza to ja ci zazdroszczę na maksa! Uwielbiam ten kolor! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. ale laska... normalnie modelka że ulala. Myślałaś, żeby nie zająć się modelingiem?

    OdpowiedzUsuń