wtorek, 15 kwietnia 2014

Dress code...




Nie da się ukryć, że dress code obowiązujący w większości firm, ogranicza nam pole manewru, jeśli chodzi o wygląd. Dekolty i krótkie spódniczki są absolutnie wykluczone, podobnie gołe nogi i ramiona. Nie założymy latem sandałek i kolorowej sukienki, nie pomalujemy się tęczowymi cieniami i różową szminką. Proste fasony i stonowane kolory - zasady zobowiązują. Na szczęście, dobrze dobrane, ciekawe dodatki potrafią zdziałać cuda i ze sztywnego, zwykłego "mundurku biurowego" powstaje elegancki, ale nie nudny zestaw.
Właśnie taką propozycję stroju do pracy możecie zobaczyć dzisiaj.
Baza to klasyczna biała koszula i granatowe spodnie. Czółenka w kolorze kawy z mlekiem idealnie współgrają ze sweterkiem, który służy tu za dodatek, jako narzutka na ramiona, ale gdy zrobi się chłodniej, zawsze mogę go założyć na siebie. Pewną ekstrawagancją jest ulubiony pasek Moschino, na szczęście w mojej firmie mogę sobie na ten element stroju pozwolić. Biżuteria gładka, bez kolorowych kamieni i dodatków, komplet naszyjnik i bransoletka, oczywiście zegarek, a także ulubione cienkie obrączki.



Zdjęcia GNESHKA

Szpilki/pumps - COS
Spodnie/trousers - Miss Selfridge
Pasek/belt - Moschino
Koszula/shirt - Ralph Lauren
Sweter/sweater - MKMswetry
Naszyjnik/necklace - Guess
Bransoletka/bracelet - Guess

34 komentarze:

  1. przepięknie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz!!!! Idealne połączenie.
    W stylizacji się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam dobrze dobraną koszulę z pięknymi dodatkami w każdej formie! Piękny zestaw do biura! Ja mam z moją pracą większy problem jeśli chodzi o dress code, bo obowiązuje mnie w sumie dres ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, w Twojej pracy dres to chyba najbardziej optymalne rozwiązanie :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, bransoletka i naszyjnik śliczne! :)
    Pozdrawiam, Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię elegancję, więc taki zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasa sama w sobie, w kolorze szpilek się zakochałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja figura jest oszałamiająca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się:). Bardzo ładny kolor szminki. Jaki to nr i firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błyszczyk z Paese linia Manifesto, pomarańczowy odcień :)

      Usuń
    2. Dziękuję:) Nie lubię błyszczyków, ale może się skuszę, skoro polecasz.

      Usuń
  9. wyglądasz powalająco kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sucha classic and elegant look. LOve those pants :)



    linselfportrait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Klasa sama w sobie:).
    Taki 'mundurek' to ja kupuję w całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę paska :)
    Kiedyś i ja nosiłam sweter/bluzę narzuconą na ramiona, ale potem już mi się to znudziło. Ostatnio coraz więcej ludzi tak nosi i znów zaczyna mi się to podobać - u Ciebie plus za kolorystkę - uwielbiam beż! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. To zastanawiające, że taki w sumie prosty zestaw tak rewelacyjnie wygląda.
    Ale sekret tkwi w tym, że nosi go właściwa osoba - dobrze się czujesz w takim zestawieniu i to od razu widać, to dominuje w Twojej sylwetce, w doborze dodatków.
    Wyczucie i dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie!!!:) mi się marzy idealnie skrojony garnitur :) ale taki mega kobiecy i w ciekawej formie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancko, lecz z pazurem - podoba mi się! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonalosc po prostu!
    Gdybym pracowala w powaznej instytucji pewnie ubieralabym sie wlasnie jakos tak… pieknie!
    Pozdrawiam Paulinko! Anka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your look!!! .... I follow you :D
    Luz Eugenia
    http://modaideasparachicasreales.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 zdjęcie od dołu MEGA! Zakochałam się ;) wyglądasz świetnie, bardzo stylowo, idealna propozycja do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, masz rację, że odpowiednio dobrane dodatki mogą całkowicie odmienić "mundurek biurowy" :) Pięknie wyglądasz! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. i... i... i ja kiedyś będę musiała przestać chodzić w bluzie z misiami? :<

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!
    I bardzo profesjonalne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. o tak, dress code, to męcząca sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kochana ;)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie, elegancko i szykownie :) Idealny zestaw do biura :) Ja juz na szczescie nie musze takich zestawow nosic, ale kiedys chetnie je zakaladalam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Luksusem zapachniało :) Bardzo fajne zestawienie, chociaż pasem kuł oczy ;)

    OdpowiedzUsuń