wtorek, 22 kwietnia 2014

Kameleon...


Każda kobieta jest jak kameleon. Potrafi z kury domowej piekącej drożdzówkę zmienić się w elegancką damę brylującą na przyjęciu, z chłopczycy biegającej w dresie w poważną bizneswoman, która negocjuje milionowe kontrakty. Tysiące twarzy, tysiące wcieleń, w zależności od okazji i nastroju.
Osobiście uwielbiam tę damską cechę i ubolewam, iż czasem tak wiele Pań zapomina, że ma w sobie więcej niż jedną wersję siebie, pozostając latami przywiązaną do tego samego stylu, fryzury, niczym do starej wysłużonej torby. Nie zawsze przecież ta wizja własnego wizerunku jest dobra, widzę czasem piękne dziewczyny/kobiety, ubrane w niedopasowane do typu urody barwy, fasony, źle obcięte/ufarbowane włosy, które krzywdzą tym same siebie. A czasem inna kolorystyka , 5 cm krótsza spódnica (przed, nie za kolano) i o 5 cm wyższe buty (szpilki, nie mokasyny) potrafią zdziałać cuda. Wystarczy poeksperymentować lub poprosić o poradę jakąś dobrze ubraną koleżankę. Jak mawiała jedna z ikon stylu, Coco Chanel - "Nie ma ko­biet brzyd­kich, są tyl­ko ko­biety za­nied­ba­ne"...
Ja jestem kameleonem chyba już z natury. Nie potrafię ubierać się tylko w jednym stylu, dlatego czasem zaskakuję nawet tych, którzy mnie dobrze znają. No i Was Drodzy Czytelnicy, bo niektórzy są ze mną od początku bloga i czwarty rok śledzą moje modowe eksperymenty.
Po ostatnim poście w stylu "księżna pani na swoich włościach" dziś totalna odmiana, sportowa elegancja, trochę misz masz, tak jak lubię najbardziej. Po prostu kameleon...


Zdjęcia BAMBI BOHO


Sandały/sandals - OASAP
Spodnie/trousers - Amisu
Bluzka/top - Sinsay
Żakiet/jacket - Sheinside
Kolczyki/earrings - H&M
Bransoletka/bracelet - Romwe

54 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje eksperymenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega!!! :D pamiętam te spodnie :) Haha mamy tę samą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że lubi te spodnie :) A bransoletka wymiata :)

      Usuń
  4. Oh ja też uwielbiam takie modowe eksperymenty i zmiany :-) Bardzo podoba mi się ta stylizacja ! Sportowa elegancja zawsze się sprawdza! Spodnie, buty i marynarka są świetne! Kolczyki robią mega wrażenie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie powiedziane,a wlaściwie napisane <3 i piekny z Ciebie kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko wyszlo idealnie! ale ty o tym wiesz:D
    spodnie chętnie bym zgarnęla!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no... zaszalałaś

    chcę takie buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te buty! Zestaw świetny, ale buty mmmm... najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie, to Ty się w każdym wydaniu podobasz ;p zawsze!
    nie było chyba takiego wpisu, który by mnie nie zachwycił ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ko­bieta, pew­na swo­jej war­tości, i w wor­ku na ziem­niaki będzie atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca prawda :) Owszem, poczucie własnej wartości to połowa sukcesu, ale jednak zaniedbana kobieta nadal nie będzie tak atrakcyjna jak mogłaby być :)

      Usuń
  12. tej koko szanel powinni byli wydłubać oczy, bo i tak nie umiała z nich korzystać skoro walnęła taki kretynizm.... :/ pełno jest pasztetów, że żadne kosmetyki ani ciuchy nie pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  13. całość bardzo fajna. A najbardziej zachwycam się włosami. Natura naturą, ale jak o nie dbasz?? Są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tutaj znajdziesz info jak dbam o włosy - http://modaitakietam.blogspot.com/2014/03/her-hair-story.html

      Usuń
  14. Prawdziwa gwiazda! Swietnie wyglądasz w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nie w moim klimacie, ale nie mogę odebrać Ci tego, że dałaś czadu dziewczyno! ;-) Był ktoś, kto się za Tobą nie obejrzał?

    I MUSZĘ to powiedzieć - znacznie bardziej podobasz mi si e w takim delikatnym makijażu. Wiem, że lubisz czerwone usta, poświęciłaś kiedyś temu post nawet, ale moim zdaniem nie jest Ci w nich dobrze. Za to tu miodzio. Ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komentarz :) Oglądają się za mną zawsze, taki smutny krat i smutne miasto, odrobina "inności" ściąga wzrok:)

      Usuń
  16. jak zwykle perfekcyjnie!! uwielbiam te Twoje zmiany!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci odwagi w tych połączeniach! Ja czułabym się śmiesznie w takim zestawie a Ty wyglądasz świetnie :) i cudownie się patrzy na tą stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz wspaniale! Sama nie jestem pewna czy ubrałabym te kolczyki, ale resztę chętnie bym przygarnęła do mojej szafy :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, chociaż buty nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ulala!
    Kochana, wyglądasz obłędnie!
    jestem zauroczona tą stylizacją!
    od stóp do głów prezentujesz się bosko!
    ta marynarka, spodnie, buty!
    pięknie!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dość, że dobrze mówi, to jeszcze dobrze wygląda :) OOoo tak, absolutnie podzielam zdanie, w końcu kobiet zmienną jest :) Sama lubię zestawy z zupełnie różnych od siebie bajek, lubię eksperymentować :) Wyglądasz wspaniale! :) Świetnie, że do dresów dobrałaś obcasy i marynarkę, uwielbiam przełamywanie trendów oraz osoby, które nie boją się tego robić :) Jak dla mnie zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję, ciepło mi się robi gdy czytam takie miłe komentarze!

      Usuń
  22. O tak w kazdej z nas dżemie kameleon, ale w tobie Paulinko to już na pewno, czarujesz kolejną świetną stylizacją ale jak odmieną od poprzedniej, pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ świetnie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ale to bardzo ciekawie.
    buty skradły mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect combination between all those BnW. And luv the stripes details!!!
    Would u like to follow each other ?? Just lemme know ;)

    Visit mine:
    aiiness

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam cię! Jestes moją mistrzynią mocnych zesatwień!!! Kocham cię w tej fryzurze i genialnych kolczykach!!!
    petarda
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, petardą mnie jeszcze nikt nie nazwał :)

      Usuń
  27. świetne dodatki i pięknie Ci w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobasz mi się w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolczyki, w ogóle cały zestaw całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie w kazdym wcieleniu jestes doskonala! Prawdziwa baba z Ciebie z krwi i kosci, zadbana, z gustem i pozytywnym nastawienie do swiata! Lubie takie misz-masze jak ten! Wszystko pieknie "wymieszane", z wyczuciem,no i te "kolory"…;)
    Pozdrawiam Paulinko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  31. I takie Kameleony są najfajniejsze! Dobija mnie, gdy wchodzę na bloga i nie wiem, czy ten post już był, czy to nowy, bo autorka ciągle wygląda tak samo. Te same kroje, kolory, pozy.
    Uwielbiam zaskoczenie! A Ty to robisz - zawsze masz nowy element, który nadaje całości nowego wyrazu, smaczku.
    a tym zestawe mnie zabiłaś :D Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz jak gwiazda Najpiękniejsza w Częstochowie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana super wygladasz! ...a buty, buty bym z miłą chęcią do swej szafy przygarnęłą, cudne są! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń