środa, 11 czerwca 2014

84



Trend na ubrania w sportowym stylu trwa w najlepsze. Topy i sukienki stylizowane na koszulki futbolistów czy koszykarzy (koniecznie z numerkiem!) widać praktycznie wszędzie, niezależnie od wieku i płci. My, kobiety, nosimy je już nie tylko na trening, ale i na co dzień, do spódnic, spodni, szortów, łączymy ze szpilkami i sandałami.
Ja również postawiłam na taki zestaw - boyfriendy i wyższe buty, plus top Adidas to niezobowiązujący strój na letnie popołudnie z przyjaciółmi.
Ta koszulka wpadła mi w oko ze względu na skojarzenie kolorystyczne z barwami Chicago Bulls, kiedyś byłam wielkim kibicem koszykówki i ligę NBA mialam w mały paluszku. Dawne to były czasy, kiedy jeszcze grał wielki MJ, a boje w finale Konferencji Wschodniej toczyły się między Bykami a Indiana Pacers. Niedawno znalazłam stary album ze zdjęciami z tamtego okresu, a więc z liceum, ożyły wspomnienia i chyba podświadomie wybrałam właśnie ten zestaw kolorystyczny, choc do kompletu brakuje tu jeszcze czerni.




Zdjęcia by BAMBI BOHO


Okulary/sunglasses - Firmoo
Top/tank top - Adidas via Hoodboyz
Spodnie/trousers - Zara
Sandały/sandals - OASAP

36 komentarzy:

  1. Lubię ten sportowy trend :)
    Ps.
    Gdzie takie schody są? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło nowej hali sportowej na Zawodziu :)

      Usuń
    2. Ach, w sumie w życiu tam nie byłam, muszę się wybrać i obczaić :)

      Usuń
  2. świetnie wyglądają te spodnie w połączeniu z tego typu obcasami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w podstawówce, kiedy odbywały się mecze, o których piszesz. I chyba nie muszę wspominać, że miałam uroczą czapkę z daszkiem z logo Chicago Bulls:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuulala! Uwielbiam!! <3 wyglądasz świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny top! Musimy się kiedyś umówić na jakieś wspólne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę pięknie wyglądasz, szczególnie na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcie z burzą włosów na pierwszym planie - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulinko, perfekcyjnie, pięknie się rozwijasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że w tego typu koszulkach można wyglądać tak ładnie i elegancko:)

    PS. Podoba mi się Twoja różnorodność miejsc, w których robisz zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! CIężko w Częstochowie znaleźć fajne tła, ale staramy się :)

      Usuń
  10. Aaaaaaa, serio bylas fanka NBA??? Ja tez! Oj pamietam te zarwane noce w akademiku, kiedy to z chlopakami ustawialismy tv w holu i zasiadalismy, zeby wspolnie przezywac mecze... budzac przy okazji wrzaskami innych studentow, ech... czasamy jeszcze ogladam jakies fragmenty rozgrywek z tamtych lat na youtube... i mam oryginalne koszulki MJ z nr 23!!! Kiedy to bylo...
    Wygladasz cudnie Paulinko! Buziaki. A

    OdpowiedzUsuń
  11. gumigirl: oj pamietam jak przychodzilas do LO zaspana, bo w nocy ogladalas jakies rozgrywki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w poniedziałkowe ranki byłam nieprzytomna ;) No i w naszej szafce plakaty MJ i młodziutkiego wtedy Kobe Bryanta z Lakersów :)

      Usuń
  12. Ty ciągle wyglądasz jak licealistka, więc o jakich dawnych czasach piszesz????
    Świetnie wpisujesz się w ten sportowo-szpilkowy trend - nie jest to jednak odtwórcza kopia, widać w tym Twoją interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko o matko uwielbiam ten look!!

    OdpowiedzUsuń
  14. coś się w Tobie zmieniło! wyglądasz jeszcze lepiejd:

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja jestem jakims wyjatkiem, bo zadnej koszulki ani bluzy z numerkiem nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi teraz temat do wspomnień zapodałaś. Te czasy pamiętam z podstawówki! Obowiązkowa była bluza w biało czerwonych barwach i czapeczka z daszkiem;) Na podwórku wykłócaliśmy się która drużyna najlepsza;) To były szczenięce czasy hihi:) Piękny ten inspirowany chicago bulls look! Cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdjęcie jest genialne <3 Bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze zdjęcie - mistrz!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw jest rewelacyjny. W Twoim wydaniu bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paula, jakie Ty masz długie włosy :) rewelacyjnie wyglądasz, świetny zestaw :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się twoje białe buty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Bardzo Ci pasuje czerwony kolor:)

    OdpowiedzUsuń