niedziela, 7 września 2014

Take me to Wonderland...




Kochani, dziś po prostu pozostawię Was ze zdjęciami, kreatywność w pisaniu tekstów na poziomie zero.
Ciężki tydzień za mną, po woli też dopada mnie chyba jesienne przesilenie. Za dużo zajęć, za mało czasu, a co się z tym wiąże, snu. O urlopie już zapomniałam, a kto śledzi mój fanpage na Fb wie, o czym marzę obecnie - weekend w górach, słońce, wrzosy i złote liście. Bardzo trywialne, ale nie zawsze trzeba pragnąć czegoś wielkiego.  Taki dwu-trzydniowy wyjazd w Tatry czy Beskidy byłby w chwili obecnej spełnieniem moich pragnień.
Jako, że wyznaję życiową zasadę cieszenia się drobiazgami, zamiast tego jutro rodzinny wypad na grzyby, co osobiście uwielbiam od dziecka :)




Zdjęcia by GNESHKA

Spodnie/trousers - Stradivarius
Koszula/shirt - OASAP
Sandały/sandals - H&M

63 komentarze:

  1. umarłam jak zobaczyłam koszulę ! jest cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwważnie z tymi spodniami, ale bardzo mi się podoba! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. takie wzorzyste koszule w ogóle nie są z mojej bajki, ale podobają mi się bardzo - na innych :)
    ta pasuje do tych spodni idealnie!
    no i do Ciebie - od tego powinnam zacząć.

    ha, Ty marzysz o dwóch dniach w górach, ja ciągle tęsknię do Helu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o morzu to nawet staram się nie myśleć, bo tęsknię za nim zawsze, kiedy mnie nad nim nie ma :)

      Usuń
  4. Wiedziałam, że coś jest nie tak, a to po prostu zdjęć nie robiła Bambi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiektyw szlag trafia po woli, nie kwestia fotografa :)

      Usuń
    2. Obiektyw obiektywem, ona inaczej na Ciebie patrzy :) co mi się podoba w odbiorze :)

      Usuń
  5. Paula, idealnie jest (jak zawsze ;) piękna koszula :) ps. miłego wypadu na grzyby życzę i odpocznij trochę ;)) ps. jak ja bym sie chętnie na grzyby wybrała, a tutaj, to zabronione. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza, wypad był bardzo udany!

      Usuń
  6. Paulinko tylko na Tobie mogl ten zestaw tak rewelacyjnie wygladac!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny zestaw! koszula bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula :) I do tych białych spodni wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, ta koszula jest przepiękna :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uważam, że światło na zdjęciach jest przepiękne i dodaje magii! :)
    Spodnie dodające optycznie wzrostu są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Całość wygląda obłednie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie urokliwe zdjęcia! Bajkowa koszula i te spodnie! No pięknie bez dwóch zdań. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie rewelacja!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/09/tshirt-z-lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ! Świetnie wyglądasz! super spodnie i piękna bluzka. Genialne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna koszula, idealnie ją zestawiłaś z tymi spodniami. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, oryginalne zestawienie :) trzymaj się i udanego zbierania grzybów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super, znalazłam kilka ogromnych okazów!

      Usuń
  17. koszula jak najbardziej wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula świetna, zdjęcia super, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz zjawiskowo! Genialne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ode mnie 3xN ; niebanalnie , nadzwyczajnie i nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. koszula byłaby super gdyby nie ten kwiat na ramieniu który niestety pożera całą moją uwagę .. Światło wyszło super !!! ps.Bardzo lubie Ciebie w tych spodniach ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula jest piękna, ale spodnie... wygladasz w nich fantastycznie! To nie lada wyzwanie przy takim fasonie, a jednak udało Ci się osiągnąć piorunujacy efekt. Zdjęcia urzakają- gratulacje dla fotografa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna koszula! Mam nadzieję, że grzybobranie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja. Ale jak dla mnie zbyt obszerne spodnie. Ja z niecałym 1,70 wzrostu bym w nich zatonęła;) Za ko koszula po prostu cudowna!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 1,60 wzrostu u jak widać nie tonę :)

      Usuń
  25. JESYEM ZACHWYCONA!!! TY JAK ZAWSZE PIĘKNA
    ślicznie:*
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulinko! Jestes jak zawsze moja inspiracja! Mimo, ze kwiaty to nie moja bajka, to w taki zestaw sama chetnie bym wskoczyla i napewno czulabym sie swietnie!
    A poza morzem, to zbieranie grzybow jest kolejna rzecza ktora mi tu brakuje, takze - szczerze zazdroszcze!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  27. Och! Tak orientalnie - kojarzy mi się z Japonią ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. dama- kocham te portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi najbardziej podobają się spodnie! są mega!

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie są fantastyczne, z koszulą tworzą idealny zestaw! Całość zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem zakochana w tej stylizacji, jest taka mocna, ale delikatna zarazem, bardzo pasuje do twojej geometrycznej grzywki i urody :)
    la-xuxua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszula jest bajeczna, ale ja tutaj muszę pochwalić dół. Uwielbiam takie spodnie, a białe.. <3 Osobiście zestawiłbym je z białymi szpilkami z czubkiem, białą marynarką i kolorową torebką :p Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mój Drogi za pomysł, na pewno wykorzystam :)

      Usuń
  33. WOW w takim mixie kolorow jeszcze cie nie widzialam :) super! koszula bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczna koszula <3 bardzo lubię takie graficzne mocne printy , zresztą spodnie tez wymiatają !

    OdpowiedzUsuń
  35. jeny grzyby! jak ja sto lat nie byłam na grzybach, może pora się wybrać? bardzo ładnie wygladasz, jak dama ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie wyglądasz rewelacyjnie! Stylizacja przyciąga uwagę i oczu oderwać nie można:):*

    OdpowiedzUsuń
  37. chociaż sama bym się nie zdecydowała na takie spodnie to na Tobie wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. super bluzeczka, kolorki ma cudne :)

    OdpowiedzUsuń