niedziela, 16 kwietnia 2017

Red biker and floral dress



Ładna pogoda - brak! (chciałam początkowo napisać wiosenna -brak, ale przecież TO JEST wiosenna pogoda, taki właśnie kwiecień-plecień :)
Świąteczny nastrój - nie ma! (jestem stworzeniem wybitnie niebożonarodzeniowym i niewielkanocnym i proszę ode mnie nie wymagać zachwytów w tej materii :)

Za to...
Głowa pełna planów na majówkę - w gotowości!
Nowa czerwona ramoneska z Zaful - jest!
Kolejny haftowany ciuch (tym razem kiecka z Rosegal) - obecna!
Para wysokich szpilek - zawsze!
Czerwone usta - jak to u mnie!





Zdjęcia by Aga S.


Kurtka/biker - TUTAJ
Sukienka/dress - TUTAJ
Szpilki/heels - Laura Piacci

47 komentarzy:

  1. Prześliczna ramoneska, sama myślałam o czerwonej i chyba wiem gdzie się w nią zaopatrze.
    Zestaw piękny uwielbiam czerwień i hafty, sama chętnie bym się tak ubrała

    😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marysiu! Fajna jest ta ramoneska i dobrej jakości, mogę z czystym sumieniem polecić.

      Usuń
  2. Cudnie wyglądasz, ramoneska w czerwieni - super. Czerwone szpilki - wow!!!
    No i te czerwone usta...pięknie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw<3 Sukienka (Rosegal) wpadła mi w oko!<3
    Pięknie*-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dała ciężkie buty, jakieś trapery, ale ze szpilkami też ok :)
    U mnie też brak świątecznego nastroju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie mam takich butów, natomiast pomysł świetny no i pretekst, by owe traperki kupić :)

      Usuń
  5. Cudownie Ci w tej czerwieni! Mam tą samą ramoneske w błękicie. A właściwie to już sprzedana :D tylko na zdjęcia czeka...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, mam taką samą ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest niesamowita i wspaniale do Ciebie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta sukienka! I bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycasz! Sukienkę znam, ale dopiero na Tobie wygląda jak marzenie. Wesołych Świąt Paula!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą sukienkę, ale mam wrażenie, że moja ma sztywniejszy materiał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pal licho świąteczny nastrój - grunt, że pobiłaś na głowę 80% blogerek, bo zdążyłaś załapać się na zdjęcia w kiecce ;P
    Większość z nas zaskoczyło załamanie pogody i niestety - pewnie sobie na takie foty jeszcze poczekamy, bo znowu trzeba było wdziać na zad waciaki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marczaku w Częstochowie też bez szału, ale ja się nie dam pogodzie :) poza tym nie zależy mi na pobijaniu kogokolwiek, to po prostu stylówka z kiecką :)

      Usuń
  12. Jak zwykle idealnie :D Pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. What a nice images that she had share in this blog.Cartincoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta sukienka do takich nóg i cudne hafty, takie egzotyczne delikatnie, pięknie z czerwienią, bo jesteś stworzona do takich intensywnych i wyrazistych stylizacji :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ramoneska w intensywnym kolorze to mój must have na obecny sezon :) rozglądam się właśnie za czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja na plus. Jakby to moja mama powiedziała rasowa dziewczyna: ciemne włosy i niebieskie oczy. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno rasowe są blondynki, tym bardziej mi miło :)

      Usuń
  17. Cudownie, że odsłaniasz w takim modnym wydaniu piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) ramoneska świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mało zdjęć!
    Sukienka genialna, chcę taką :)) kurtka świetna, całość wygląda bosko!
    Czyżby szykował się jakiś wyjazd majówkowy? :)

    PS. Może zechcesz kiedyś opowiedzieć, czemu Święta Cię nie "kręcą"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, pisałam dwa czy trzy lata temu czemu nie lubię świąt :) Tak, szykuje się majówka w Pradze.

      Usuń
  20. Piękna kieca! Zazdroszczę Ci, że możesz sobie pozwolić na sukienki od nich - dla mnie to zwykle są bluzki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwień, kwiaty, hafty jest mega ! super

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pod ogromnym wrażeniem, świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż tu dużo pisać - Rewelacja. Sukienka piękna i czerwona kurteczka - ideał. Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieco i sexi. Jesli kwiatowy print - to najpiękniej na czarnym tle! Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię czerwonych kurtek, płaszczy i żakietów, nawet nie wiem dlaczego... ale reszta mi się podoba :) Sukienka śliczna! Miesiąc temu kupiłam podobną, pięknie haftowaną w Zarze. Moja była biała, niestety musiałam ją oddać :( plama, oko na tkaninie plus krzywe przeszycie, nie tego się spodziewałam. Zastanawiałam się nad ponownym zakupem, bo może trafi się model bez wad, ale ostatecznie z niej zrezygnowałam gdy zobaczyłam kilka tych sukienek ze zwrotów na wieszaku w sklepie (normalnie ten model był dostępny tylko w internecie). Jedno muszę przyznać, hafty były piękne, tak jak na Twojej sukience. Gdybym chciała je zrobić sama ręcznie, w takiej ilości, zajęłoby mi to chyba rok...

    OdpowiedzUsuń
  26. Komu jak komu, ale brunetkom taka czerwona ramoneska z pewnością pasuje, co widać na załączonych zdjęciach! No i sukienka! Jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak pięknie Ci w czerwieni! I masz super nogi, musisz je koniecznie częściej pokazywać www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń