środa, 5 kwietnia 2017

Samuraj i paw




Tytuł dzisiejszego posta brzmi jak tytuł jakiejś przypowiastki rodem ze Wschodu.
Takiej, w której mądry, doświadczony wojownik uczy próżnego ptaka ważnej prawdy życiowej.
Ale... nigdy nie należy osądzać po pozorach, tym bardziej kierować się stereotypami...
Być może w tej historii to samuraj okazałby się postacią negatywną, zaś kolorowe stworzenie z pięknym ogonem wzorem dobroci i cnoty?

Jestem i samurajem i pawiem...




Zdjęcia by Kalinka


Kurtka/jacket - TUTAJ
Spodnie/trousers - Zara
Szpilki/heels - Ryłko
Torebka/bag - Michael Kors
Okulary/sunglasses - Oscar de la Renta

62 komentarze:

  1. obok takiej stylizacji nie przeszłabym obojetnie na ulicy :D czerwone spodnie w połączeniu z kolorem khaki to pomysł, który bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super - pasuje Ci taki styl na samuraja i pawia w jednym
    czerwone spodnie świetnie wyglądają z tą kurtką !

    OdpowiedzUsuń
  3. To kontrastowe zestawienie kolorów jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś apetytu na czerwone spodnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty wyglądasz w tych spodniach! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki, żywa wiosenna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się podoba to połączanie - kurtka, spodnie i fryzura extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i odlotowa fryzura ktora swietnie sie wpisuje w ten look 🌼

    OdpowiedzUsuń
  10. niezłe połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Kurtką jestem wręcz oczarowana. Fryzura na Samuraja super do Ciebie pasuje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo takie spodnie by mi do pracy nawet pasowały! super look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je noszę do pracy :) nowa kolekcja są dostępne, polecam.

      Usuń
  13. czerwone spodnie jestem na tak ! świetnie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne spodnie, idealnie zestawione z kurteczką :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. to jesteś trzecią znaną mi osobą, która ją ma :)

      Usuń
  16. Ej, jesteś chyba jedyną osobą, której ten koczek w mojej opinii pasuje ;P
    Wiele dziewczyn wygląda w nich śmiesznie (to chyba kwestia proporcji twarzy - drobne, małe buźki wyglądają z nim najlepiej!), a Tobie w nim uroczo!

    Kurtka zacna!
    Jak ja sobie wybierałam te ciuchy z Zafula, to się nie dogrzebałam do niej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marczaku! Tak w ogóle, czekam kiedy przyjedziesz do mnie :)

      Usuń
  17. Świetne spodnie. I kolor i krój. No i zgadzam sie ze tobie koczek pasuje a to się rzadko zdarza w przypadku tej fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna kurteczka! I piękne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się taki samuraj z pawim zacięciem ;) pięknie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Kasiu do zobaczenia w Kielcach, bardzo się cieszę!

      Usuń
  20. cudowne połączenie kolorów, ale w torebce i w butach to jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwony w połączeniu z zielonym wygląda naprawdę dobrze, aż sama się dziwie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam dokładnie tę samą kurteczkę :) świetnie wyglądasz! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jesteś czwartą znaną mi osobą z tą kurtką :)

      Usuń
  23. Świetne spodnie i genialna bomberka! Młodzieżowo, ale nadal "po Twojemu" - jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. tytuł faktycznie intrygujący,a cały zestaw świetny jak zawsze, kurtka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna jest ta kurtka, z czerwonymi spodniami i szpilkami zachwyca.
    Pięknie...wiosennie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega zestaw - świetna opcja dla eleganckich spodni.

    PS. Kocham Twoją grzywkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!!! ja nie mam wyjścia, muszę ją kochać bo bez grzywki wyglądam przeokrutnie! :)

      Usuń
  27. Nie lubię czerwonych spodni ale tu zagrały idealnie :) Może to ta kurtka podnosi walory wszystkiego z czym się łączy ;) jak ja jej Tobie zazdroszczę :)
    fajnie Ci w tym "czubie" na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :-) a te spodnie i kurteczka... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystko, co jest kolory khaki a jak jeszcze ujawnia waleczną część natury, to już pełen sukces :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietna kurtka, zresztą podobała mi się już wcześniej i piękne połączenie ze spodniami. Wielkie brawa sie należą za ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twarzowo Ci w tym wydaniu. Kurtka jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejna genialna kurtka <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń