środa, 27 marca 2013

Częstochowski weekend mody cz. II

  Właściwie to ciężko mi określić drugi dzień owego fashion weekendu w Częstochowie. Niedziela miała upłynąć pod hasłem "Moja wizja mody" i prezentować modowy pojedynek między stylistą Tomkiem Jacykowem oraz blogerkami. m.in. Cajmel, a także stylizacje częstochowskich szafiarek. Można to określić krótko - żenada... I nie mówię tu o wspomnianej wcześniej dwójce gości, bo zarówno Karolina jak i Tomek wykazali się pełnym profesjonalizmem, choć gwoli ścisłości, był to bardziej "one man show". Pan Jacyków zdominował całkowicie imprezę, gaduła, który o modzie może mówić godzinami, przeplatając opowieści zabawnymi anegdotkami :) Zarówno on jak i Cajmel przygotowali po 4 zestawy stylizacji na różne okazje, wszystkie świetne!
Co zaś się tyczy owej żenady, miał być pojedynek pomiędzy stylistą a blogerkami, jak widać Cajmel występuje w wielu postaciach, bo tylko ona była owymi "blogerkami" :) Czepiam się? Być może, ale skoro program imprezy coś obiecuje, jako widz mam oczekiwania, żeby to zobaczyć...

Największą perełką są jednak owe stylizacje częstochowskich szafiarek, poszłyśmy z blogującymi dziewczynami zobaczyć, kogóż to nowego powitamy w naszym gronie, bowiem żadna zaproszenia na imprezę nie dostała, więc pewnie ktoś nieznany... NIKOGO nie było moi mili, brak stylizacji i brak częstochowskich blogerek na scenie... I proszę nie odbierać tego oburzenia jako faktu, że Nam odbiła sodówka, uważamy się za niewiadomo kogo, chcemy być zapraszane na imprezy itp. - zupełnie nie. Jako najstarsza czuwam nad poziomem "normalności" mojej kochanej gromadki :) a i same dziewczęta to fajne i rozsądne osoby :) Ale skoro w programie jest punkt programu "stylizacje blogerek z Częstochowy i okolic (lub regionu)" to oczekiwałyśmy, że to właśnie zobaczymy i byłyśmy bardzo zawiedzione...
Oceńcie sami, jak dla mnie dla mnie to mocno niemiłe zagranie ze strony organizatorów...


Koniec hejtowania imprezy, jak to mówią, miało być super, a wyszło jak zwykle...
Na finisz ja i moja nowa TOREBUNIA, bo na torebkę jest za mała :) Jest tak kiczowata, że aż obłędna! Oto również i neonowa bluza z Reserved, o której pisałam w poprzednim poście. Spodnie mają się już ok, guma z lokalizacji na pupie zeszła, wprawdzie z problemami, ale dałam radę ją usunąć.

 
Botki/boots - Reserved
Spodnie/trousers - H&M
Bluza/blouse - Reserved
Torebka/bag - OASAP
Bransoletki/bracelets - DIVA
Naszyjnik/necklace - DIVA

I odrobina backstage, na fotach ze mną Kala i Inka, a także przerwa w kawiarni - Ania i jej ciacho! Ja pochłonęłam identyczne :)

51 komentarzy:

  1. Co się tyczy imprezy czytałam już tu i ówdzie no i faktycznie-niefajnie wyszło.Ty masz za to fajną bluzę i obłędną torebisię:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie marudź ej torebusia wcale nie jest kiczowata ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... no to nieciekawie, niestety =/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ta Twoja torebusia to mi się normalnie marzy :D Piękna;** Dobrze, że zabawiłyśmy się swoim towarzystwem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy nie były wszystkie razem, to pewnie poszłabym po chwili do domu...

      Usuń
  5. Faux pas ze strony organizatorów :/
    A Twoja stylizacja trafia do mnie w 100% :)
    świetna torebunia;) do tego ta neonowa bluza, której ja niestety w moim Reserved nie widziałam bo 1) albo je wykupili 2) przeoczyłam 3) nie było ich wcale co przekonałam się - jest możliwe ;)
    Po prostu pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą, organizatorzy po prostu zawalili sprawę...czasem tak bywa.
    bardzie ciekawe stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebusia jest wręcz urocza :) Ogólnie bardzo podoba mi się dobór dodatków, fajnie ożywiły dosyć proste połączenie bluzy i spodni. A impreza... no cóż, pozostaje nadzieja, że takie rzeczy będą z roku na rok bardziej dopracowywane

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej czytam o podobnych niemiłych niespodziankach ze strony organizatorów takich eventów.Jednym słowem nie fajnie!
    Co do setu,bardzo podoba mi się bluza :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie, a torebka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to spodziewałam się zobaczyć na wybiegu między innymi Ciebie :) Ale wyszło jak wyszło, outfit za to miałaś świetny!

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pojechałaś Kochana ;P ale delikatnie ;) fakt, Częstochowa się nie popisała ... ale towarzystwo zmieniło wszystko na plus ;D a ty wyglądałaś super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co wygląd to lepszy!:) Cudowną wręcz bluzę sobie masz:P
    A co "imprezy" to zaczynam się cieszyć że mi się nie udało tak wybrać, jedyne czego żal to fakt, że się z wami nie spotkałam:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny jest ten neonowy sweterk!
    Bardzo ladnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Jurajskiej w sobotę, świat mody jest bezwzględny a Wy wyglądałyście bardzo nieśmiało.
    Bardzo fajna torebka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem, co oznacza, że wyglądałyśmy niesmiało :) Byłyśmy jedynie widzami. POzdrawiam :)

      Usuń
  15. fajny look!
    w tym zestawie ta torebka nie wydaje się kiczowata ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja byłam wprawdzie tylko na momencik, ale po chwili już zdążyły mnie lekko zniesmaczyć żarty Jacykowa- wśród publiczność gromady dzieci, a ten co rusz nawiązuje do seksu. Ale ogólnie faktycznie Jacykow stanął na wysokości zadania, bo gaduła z niego straszna.

    A wyglądałyście świetnie, dzięki Waszym neonom dojrzałam Was z daleka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu p. Jacyków brylował ogólnie, chyba nie wziął pod uwagę, że to impreza "dzienna" i będą dzieci :)

      Usuń
  17. Świetna bluzka i CUDNA torebka. :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę, fajny miałyście ten weekend mody, zdecydowanie bardziej do mnie przemawia niż nasze pokazy mody w markecie ;)
    Masz boską bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. torba i sweterek rewelacja Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. A już żałowałam i to bardzo,że nie mogłam pojechać na pokaz :) Widzę,że nie mam czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie masz czego żałować!

      Usuń
  21. Boska torebeczka!
    Zapraszam na konkurs do wygrania butki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorem bluzy mozna przywolac wiosne ;D a calusna cwiekowa torebka jest swietna, do kazdej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebeczka ma moje uznania , jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Cię! :)
    Dołączam do grona obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe czytać takie słowa!

      Usuń
  25. Ta torebka jest przepiękna, oczywiście nie muszę mówić jak ja kocham ćwieki!

    OdpowiedzUsuń
  26. hehehe tak mamo masz rację ;) czuwasz nad nami hahaha ;) ta torebunia jest genialna! szkoda tylko, że te wary tyle zajmują hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie portfel mi się nie mieści :)

      Usuń
  27. do twarzy Ci tym kolorze! :

    co do samego wydarzenia, to myślę, że się nie czepiasz :) organizatorzy imprezy chyba nie dopięli wszystkiego na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądałaś ;) Śliczna torebka!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebunia jest urocza :) Jednak najbardziej podobają mi się Twoje buty! Za neonami nie przepadam i ciężko jest mi się do nich przekonać, ale ogólnie cały zestaw jak najbardziej na plus :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Do twarzy Ci w zielonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja!
    Genialna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki KOchani za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolor bluzki, tak wiosennie...u mnie też był Jacyków ale tłumy mnie odsyraszyły i do końca nie dotrwałam....a impreza wyszła jak wyszła...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja świetna.:P
    A bloga obserwuję.:P

    OdpowiedzUsuń