wtorek, 8 września 2015

Bougenville



Wokół naszego hotelu na Cyprze rosło mnóstwo drzew i krzewów.
Były figowce, z których figi jadłyśmy garściami prosto po zerwaniu, uważając, by nie natknąć się na modliszki, uwielbiające przesiadywać pomiędzy liśćmi.
Niesamowite, kwitnące na czerwono hibiskusy, nasycone kolorem tak idealnie, że wyglądały jak sztuczne.
Oliwki z ostrymi listkami i małymi owocami, pękate, dojrzewające już o tej porze granaty.
A także ta cudna bugenvilla. Umilała nam codziennie posiłki i wypoczynek na patio, a także posłużyła jako malownicze tło do zdjęć.

To już raczej ostatnia letnia stylizacja w tym roku, również ostatnia cypryjska.

W mojej kolekcji fajnych gadżetów pojawiła się nowa saszetka - nerka od PlayWorkCreate.
Mam słabość do tej firmy, stali obserwatorzy bloga zapewne kojarzą filcowo-skórzaną kopertówkę, również tej marki (choćby post TUTAJ). Ze względu na nietuzinkowy, ale i ponadczasowy fason była pokazywana dość często.
Uwielbiam ją, a w zanadrzu czeka jeszcze jedna nowość - cudowna wielka torba, która również wkrótce się tu pojawi.






Bluzka/blouse -Bershka
Spodenki/shorts - Guess
Trampki/slip on - Pepco
Saszetka/waist bag - PlayWorkCreate

25 komentarzy:

  1. Jakie to przedostatnie zdjęcie jest piękne <3
    jakie Ty masz na nim oczy, Paulinko!

    Wszystko masz piękne na tych zdjęciach, ale ten (prawie) portret mnie oczami właśnie zachwycił ;)

    Fajny zestaw - prosty i typowo urlopowy, ale dzięki zestawieniu bieli z czernią, tej nerce i scenerii tła prezentuje się bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Twoja zimna uroda wybija się na tle tych kwiatów. Bardzo fajny, wakacyjny look.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejscówka na zdj - idealna! Aż miło popatrzeć na trochę kolorków, kiedy pogoda beznadziejna za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne zdjecia! Bardzo ladnie pasuje tlo do stroju i szminki!! Oczy tez bardzo fajnie na zdjeciu wyszly!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz na tle tej pięknej roślinności. Coraz częściej widzę nerki na blogach jednak niestety w ogóle do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega cudnie ! Jesteś śliczna i taka profesjonalna na zdjęciach, wyglądasz perfekcyjnie !!! Otoczenie jet niesamowite, po prostu rajskie, aż się prosi o taką sesję!! Boskie kwiaty,wszystko piękne, Twój strój wygodny, ale i modny - rewelacyjnie Ci w klasyce kolorów !!! Jakie miałyscie temperatury? A i jestem ciekawa, czy widziałaś modliszki? Są piękne :)) szczególnie ta odmiana zielonych :))

    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz <3
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temperatury wysokie, powyżej 30 stopni, ale znośne. Tak jak pisałam w tekście, w figowcach pełno było zielonych modliszek, niezłe bydlątka :)

      Usuń
  7. Paulinko, bardzo fajnie, że wakacje wam się udały, widać, że wypoczęłaś, od razu inne spojrzenie! :) śliczne zdjęcia ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne sa te zdjęcia ! już by lato mogło wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak pięknie! aż nie chce mi się wyglądać za okno, żeby nie zepsuć sobie humoru po tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, moje sliponki! Super ta saszeta, podoba mi się. W ogóle wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiékne zdjécia!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękna sceneria i świetny wakacyjno-turystyczny zestaw. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna letnia stylziacja
    a ta nerka świetna
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia!
    Tyle pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepieknie wygladasz, wypoczeta, odprezona. A tlo genialne.. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! Zwłaszcza to przedostatnie zdjęcie :) Do takich zdjęć najprzyjemniej wraca się w zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny wakacyjny look, a nereczki od Tomka też mam, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń