piątek, 12 sierpnia 2011

Jesień na wybiegu vol. 2

Czas przecieka mi przez palce. Dzieje się tyle ciekawych rzeczy, iż nie bywam często w domu, stąd troszkę zaniedbuję powyższy blog. Solennie przyrzekam to zmienić :)
Pomimo połowy sierpnia, pachnie jesienią. Wprawdzie liście na drzewach są nadal zielone, ale ja mam wrażenie, jakby był już wrzesień. Skłania mnie to do refleksji nad garderobą na tę porę roku, zwłaszcza, że znalazłam kilka ciekawych inspiracji. Post o przecudownej kolekcji Gucci napisałam w już czerwcu, teraz czas na Christian'a Dior'a, Jil Sander i Victorię Beckham. Ta ostatnia, ze spicetki z - umówmy się - lekko kiczowatym stylem, stała się kobietą, która od kilku lat zadaje szyku i jest jedną z najlepiej ubranych celebrytek. Widać małżeństwo z D.B jej służy :)
A wracając do tematu -co na jesień? - mistrz Dior proponuje mocno stonowane barwy (dalej nieśmiertelny nude beż), wciąż kozaki za kolano, do łask wraca również krata. Mnie osobiście urzekły dwa zestawy z żakietami, ten z lewej, słodko- falbankowy, na cieplejsze dni, oraz ten z prawej, bardziej ostry i mniej grzeczny :)
Źródło: Dior.com
 Źródło: Dior.com

Źródło:JilSander.com
Jil Sander z kolei to kobiecość w najlepszym wydaniu. Luźne, ale doskonale skrojone sukienki, spodnie z podwyższonym stanem, cudownie eksponujące talię i biodra, a wszystko przełamane soczystymi barwami. Przyznaję się od razu, te czarne spodnie wpadły mi głęboko do głowy, są po prostu perfekcyjne! Botki również mi się podobają, jak widać nadal nosić będzimy platformy. Najsłabszym elementem tego zestawu jest sweterek, o ile na modelce z maleńkim biustem wyglada ok, o tyle kobietę z miseczką od B wzwyż  "obciąży" na  górze i doda nieistniejących kilogramów. Tak więc sweterek stanowczo odpada :)
Miodowej sukienki w zestawie z czerwoną kopertówką oraz botkami nie będę opisywać, widać od razu, ideał!
Źródło:JilSander.com

Na koniec wcześniej wspomniana Victoria B., która również stawia na sukienki, spódnice i... seksapil :) Miękkie dzianiny lekko otulają sylwetkę, paski podkreślają talię, choć kolory również spokojne. Przygarnęłabym do mojej szafy każdy z prezentowanych poniżej zestawów, choć moją faworytką jest sukienka prezentowana na dwóch ostatnich fotkach, czysta perfekcja, uwielbiam takie fasony!
Konkluzja - jesień zapowiada się bardzo kobieco, nosimy stonowane barwy, złamane czasem kolorem, dzianiny oraz kopertówki i botki lub kozaki za kolano.

 Źródło:VictoriaBeckham.com 

  Źródło:VictoriaBeckham.com 

 Źródło:VictoriaBeckham.com 
 Źródło:VictoriaBeckham.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz