wtorek, 16 sierpnia 2011

Like a doll...

Hej :)
Bohaterką dzisiejszego setu jest spódniczka z H&M, którą postanowiłam wreszcie założyć. Zdecydowanie zbyt często nosze spodnie, może dlatego, że mam silny charakter... W Paryżu na przykład, mogłabym zostać za to aresztowana. Tak, dobrze czytacie, aresztowana. W stolicy Francji funkcjonuje bowiem zakaz noszenia spodni przez płeć piękną. Wprowadzono go w czasie Wielkiej Rewolucji Francuskiej, i jak się okazuje, nie zniesiono do dziś... Teoretycznie więc, każda kobieta chcąca założyć spodnie musi wystąpić do władz miasta o specjalne pozwolenie! Na szczęście zakaz ten nie jest respektowany, inaczej ulice tego pięknego miasta uległyby wyludnieniu :)

 
  

Spódniczka zaprezentowana w zestawie ma kolor bladej brzoskwini, wpadającej w beż, w efekcie daje tak od dwóch sezonów ukochany nude. Zestawiłam ją z kobaltowym prostym podkoszulkiem, zaś kwiatek we włosach to element letnio - romantyczny :) Do tego ukochane platformy z Ryłko, jedyne buty bez zapięcia, które nie zsuwają się z moich małych szczupłych stóp. W związku z powyższym nadal nie posiadam beżowych szpilek, zastanawiam się, czy zdążę kupić zanim przestaną być modne :)
Od wiosny zapuszczam włosy, już nie mogę się doczekać, kiedy znów będę mogła nosić warkocz. Pewnie wiele z Was też tak ma - zapuszcza, po czym nagle pod wpływem impulsu idzie do fryzjera i wraca z gustowną, ale krótką fryzurką. Ja jestem klasycznym przypadkiem takiego działania, ale tym razem naprawdę się zacięłam, zobaczymy jak długo wytrzymam. Trzymajcie za mnie kciuki!





Buty/shoes - Ryłko
Spódnica/skirt - H&M
Bluzka/blouse - New Yorker
Naszyjnik/necklace - Benetton
Kwiatek/flower - H&M 

6 komentarzy:

  1. No proszę proszę i skąd takie newsy z Francji? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jesteś tak anonimowy jak myślisz :) Dobrze, przyznam, TY mi o tym opowiedziałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem również na etapie zapuszczania włosów;) mam ciut dłuższe, ale do wytęsknionego długiego warkocza jeszcze przyjdzie mi troszkę poczekać;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta spódniczka ;] Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie i dziewczęco ! :)

    OdpowiedzUsuń