niedziela, 28 sierpnia 2011

Retro????

Hej!
Ten post miał być wrzucony w czwartek, ale niestety, wyszło nie powiem co, zamiast zdjęć. Mój aparacik plus zachód słońca to niestety nie jest dobry pomysł. Dziś udało mi się na szczęście zmobilizować moją Mami, by zrobiła mi fotki.
Zestaw trochę retro, torebka i pasek z szafy mamy, sukienka Mango z mojej wlasnej. Plus czarne paznokcie i  amarantowa szminka :)
Wybaczcie, ale nie mam dziś weny twórczej na pisanie, pozostanę więc przy takiej krótkiej notce.




Buty/shoes - Ryłko
Sukienka/dress - Mango
Pasek/belt - no name
Torebka/bag - no name

14 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka- do tego śliczne buty i odpowiednie dodatki:) stylizacja retro gotowa i bardzo ci w niej do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i ciekawe baletki!

    Zostałaś nominowana do zabawy "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
    Więcej szczegółów na moim blogu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna sukienka :) wyglądasz w niej bardzo dobrze :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pasek zestawiony z sukienką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OCH! jakie piękneee nogi! długie! :) cudowne, szczuplutkie!
    świetny zestaw, bardzo oryginalna torebka :)
    pozdrawiam i zapraszam,
    And :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka idealnie na Tobie leży i jakie masz zgrabne nóżki no no;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedzam również :), śliczna sukienka, wzór kojarzy mi się ze stylem japońskim

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka od razu wpadła mi w oko :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fashionbysylvia19 wrz 2011, 00:04:00

    Śliczna sukienka....mam dwie podobne w szafie:)
    Podobają mi się Twoje stylizacje są takie proste i wyszukane. OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń