wtorek, 30 sierpnia 2011

TAG - 10 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH


Dziękuję zjawiskowej Martusi za zaproszenie do tej zabawy :)
Jej bloga można zobaczyć pod adresem:


Zasady zabawy:

1.Umieścić obrazek "10 pytań kosmetycznych do Majorki"
2.Odpowiedzieć na 10 pytań kosmetycznych
3.Powiedz kto cię oTAGował
4.oTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5.Poinformuj blogi o oTAGowaniu


1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Zależy od okazji, generalnie na wieczór kolorowe - do moich niebieskich oczu używam przede wszystkim fioletu, różu oraz beżu, na dzień raczej nie używam cieni

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'? 
 Obecnie mam fioła na tle amarantowej pomadki, ale w mojej kosmetyczce przeważają pastelowe błyszczki

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Nie używałam nigdy bardzo drogich kosmetyków, toteż nie mam porównania. Faktem jest jednak, że większość tanich kosmetyków jest średniej jakości.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Nie używam rózu do policzków.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Tusz do rzęs - mogę nie mieć na sobie żadnego makijażu, ale bez tuszu ani rusz :) 

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Chyba każda z nas ma mniejsze lub większe problemy :) Ja mam cerę mieszaną plus tzw. pajączki, więc ostrożnie z opalaniem, a zimą opatulam twarz szalikiem

7. Używasz filtrów? 
Tak, w kremie do twarzy

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Krem do twarz oraz podkład

 9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Nie używam maseczek, raz w tygodniu robię tylko peeling enzymatyczny twarzy

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Halle Berry 


Do zabawy zapraszam:

7 komentarzy:

  1. Dziękuje już info o Twoim blogu jest w moim nowym poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że sie podoba ;d boska torebka w poprzednim poście!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy za nominację, bardzo nam miło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominacje :)), już zrobiłam nowego posta: http://girl-with-fashion.blogspot.com/2011/08/10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Halle jest piekna, na niej kazdy makijaz wyglada swietnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dzieki, tez sie cieszylam jak moje czujhe oko ja wypatrzylo za 53 zl;-)) p.s masz sliczna buzke;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę jestem zakochana! W ogóle teraz czasy się zmieniło i wszystko wygląda inaczej. Jestem ciekawa, jaki makijaż sobie zrobię, jak przygotuje już dla siebie sweterek. Zakupiłam już tutaj: http://welnabawelna.pl/wloczki-z-jedwabiu włóczki i zaraz zaczynam zabawę :)

    OdpowiedzUsuń