czwartek, 1 września 2011

La diva...

Hejka! Dzisiejszy set to nasycone kolory przełamane czernią. Malinową bluzkę kupiłam na przecenie w Zarze, ale jeszcze nie miałam okazji jej założyć, aż do dziś. Pomarańczowa spódnica to nowy allegrowy nabytek, niestety muszę ją wystawić na aukcję, bo jest za duża. Złoty paseczek w stylu Gucci, moje nieśmiertelne czarne pantofelki Ryłko i długa kopertówka to dopełnienie zestawu. Czarny żakiet z szafy, bardzo go lubię.
Nie piszę długo, gdyż biegnę się pakować. Jutro rano wyjeżdżam na trzydniową imprezę firmową do Bratysławy, oczywiście biorę aparat, więc w poniedziałek postaram się zdać fotorelację.
Miłego weekendu :)







Buty/shoes - Ryłko
Spódnica/skirt - Reiss
Bluzka/blouse - Zara
Żakiet/jacket - H&M
Pasek/belt - no name
Naszyjnik/neckace - Primark
Kopertówka/clutch bag - no name 

15 komentarzy:

  1. Świetne połączenie pomarańczy z różem:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Długa, wąska kopertówka jest rewelacyjnym wynalazkiem :) Wysmukła sylwetkę, dodaje uroku i powabności całemu outfitowi, bardzo fajnie wszystko gra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest piękny, a całość jest naprawdę świetna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczny secik! Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów i faktur!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica! pięknie wygląda w połączeniu z metalicznym paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wygladasz a naszyjnik jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny naszyjnik :)
    butki są ze sklepu http://sequinshoes.pl :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. super kiecka ;) zarówno fason jak i kolor, tak kojarzy się ze słońcem i wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się połączenie marynarki z tak rzucającą się w oczy spódnicą - takie mixy zawsze wywołują u mnie ogromne wrażenie. Pasek i naszyjnik też dodają klasy :) Masz swietny gust! Az mnie zainspirowałaś.. więc dodaję Cię do obserwowanych :* i czekam na więcej odważnych outfitów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:)
    Z jakiego materiału jest ta spódniczka? bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. SPódniczka to mieszanka jedwabiu i wełny.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódnica :) i z tego co piszesz jest z naprawdę rewelacyjnego materiału, będzie na długo :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna stylizacja, uwielbiam połączenie różu i pomarańczy, naszyjnik bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach ten pomarańcz... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń