piątek, 30 września 2011

Zmiana klimatu

Hej :)
Jestem zmienna, jak to każda kobieta. W poprzednim poście letnia tunika i gołe nogi, dziś legginsy i płaszczyk. Letnia tunika przyniosła bardziej trwałe efekty w postaci przeziębienia, stąd wybaczcie, że jestem na fotach dość niewyraźna. Nie zażywałam Rutinoscorbinu :)
Powoli przechodzę w stan jesiennego ukojenia, ta pora roku powoduje, że wyciszam się, spędzam wieczory pod kocem, z książką i pyszną herbatką. Dotyczy to również  bardziej stonowanych barw w stroju. Zagłębiam się w czerń, biel, beże, przymierzam się powoli do bordo. Buty w tym kolorze wyglądają obłędnie, być może również jakieś spodnie? Dziś mierzyłam fajne bordowe rurki w TK Maxx, ale były niestety za duże. Ten odcień  coraz bardziej wchodzi mi w głowę...
A tymczasem... Set prosty, spacerowo - luźny. Torebka z River Island trochę przełamuje kolorystykę. Na szczęście na żywo nie świeci się tak jak na foto :)
Lubię jedwabne apaszki, jak tylko zaczyna się sezon na płaszcze zaraz na moją szyję wędruje taki dodatek.



Buty/shoes - no name
Getry/leggins - Bershka
Płaszczyk/coat - Denim C.O
Torebka/bag - River Island

27 komentarzy:

  1. wow you've got such cute style! love it :0
    now following!!
    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie prezentują się świetnie, też miałam sobie sprawić takiego typu chustę, ale nie umiałabym jej chyba zestawić.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great love for that pants and scarf,they look great on you..so delicate..so comfortable,right?you look great..
    fantastic pants

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie :) Ale uważam, że powinnaś zrezygnować albo z chusty albo torebki bo trochę za dużo dzieje się u góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko dobrałaś kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy sa super!! W ogóle super wygladasz, caly zestaw bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne leginsy! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podobają mi się Twoje spodnie! Outfit należy do udanych;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zestawienie ;) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne tregginsy i torebka! nawet gdyby naprawdę tak 'świeciła' byłaby równie piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej torebkę kupiłam w bershka...Pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący ten płaszczo żakiecik ale najbardziej podobają mi się spodnie:) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. getry są świetne! przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te Twoje spodnie..
    a butki też mam takie w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim przypadku to nie tylko katar, ale: ból głowy, zawroty głowy, gorączka, ból ucha i każdego dnia coś nowego, wczoraj wyszłam pierwszy raz od wtorku, bo przecież żyć się nie dało z tymi dolegliwościami.;/

    Kuruj się!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie również spodobały się leggi! :) koniecznie muszę się w takie zaopatrzyć :D

    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. you have a great style! love your bag and scarf..
    visit my blog back and if you like it we can follow each other!! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne spodnie!:)Bardzo fajny wczesnojesienny secik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam te leginsy i zastanawiałam się czy je kupić :PP ale ostatecznie wybrałam inne:P

    OdpowiedzUsuń
  20. witaj:)
    również chętnie będę zaglądać:)
    a co do swapu, to chwilowo nie mam żadnych wieści, ale to było już trzecie takie spotkanie, więc na pewno nie ostatnie. Oczywiście, jak coś będę wiedziała, to dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw;p Hehe genialne są te spodnie, tez mam takie, tylko że w czarnym kolorze;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj , podoba mi się to zestawienie... Nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń