poniedziałek, 12 września 2011

Pensjonarka?



Hej!
Dziś stylizacja a la pensjonarka, przynajmniej ja mam takie skojarzenia :) Pewnie to kwestia butów i zakolanówek, sweterek również należy do gatunku "grzecznych". Całość ożywia zielona bandażowa spódniczka ze Stradivariusa, kupiona przed wakacjami. Jakoś nie miałam okazji do tej pory jej założyć...
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, jak już kiedyś pisałam, konkrenty aparat jest w sferze najbliższych planów, a na razie muszę się męczyć z małym cyfrowym czymś...




Buty/boots - no name
Spódniczka/skirt - Stradivarius
Sweterek /sweater - Mohito
Torebka/bag - no name

34 komentarze:

  1. Cześć, dziękuje. nie jesteś zainteresowana kupnem? :) również dodaje do obserwowanych

    Ps. śliczna spódniczka w połączeniu z podkolanówkami!
    Pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz!! Bardzo inspirująco :))
    Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam Laura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala, świetny set, bardzo podoba mi się ten żywy kolor spódnicy! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, świetnie wygląda ta pensjonarka! Jestem zachwycona całą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie rozglądam się za taką spódniczką :) ( kolorem) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw!!!Nic dodać,nic ująć-wyglądasz świetnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zestaw!!!Nic dodać,nic ująć-wyglądasz świetnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne połączenie!!! Zielona spodniczka ozywia cały zestaw i nadaje mu charakteru:) Mam takie same koturny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zestaw:) sweterek najbardziej wpadł mi w oko:)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz, muszę się w końcu zaopatrzyć w zakolanówki, bo na Tobie wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna spódniczka :)) cały zestaw jest fajnie dobrany :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blogasek ;)

    -obserwuję! ;]

    ___________

    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj :) zostałaś zaproszona do zabawy - 30 kosmetycznych pytań :) zapraszam do mnie dowiesz się o co chodzi :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica ma super kolor. Bardzo fajna stylizacja.
    Zapraszam:

    www.kjyoshee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz;) urzekła mnie spódniczka :D

    I zapraszam do mnie :)
    http://failienn.blogspot.com/
    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  16. love your marvelous work,so simple but so powerful in silence! My visit on your blog definitely inspires me quite a lot.

    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jak grzecznie:) swietnie wszystko ze sobą zestawiłas- wyglądasz slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny look!

    OdpowiedzUsuń
  19. zieleń świetnie ożywia ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten sweterek 100 % klasyki :)
    Zapraszam do odwiedzin mojego bloga
    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam loki po mamie. =) Od dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim za komentarze :)
    Latesha - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podkolanówki są świetne, aczkolwiek założyłabym pod nie jakieś fajne rajstopy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i ciekawy zestaw, świetna spódniczka, fajnie prezentuje się z zakolanówkami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sweterki z Mohito:) Ten również jest gnialny!

    Zapraszam do siebie na:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko mi się podoba :) dobrze dobrana kolorystyka, fasony, po prostu super! i te zakolanówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny sweterek, stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje stylizacje są naprawdę świetne :) Dziękuję za zaproszenie :) Oczywiście dodaję do "obserwowanych" by podziwiać kontynuację modowej zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham zakolanówki! wyglądasz tu jak Blair z Plotkary, którą uwielbiam:) więcej takich stylizacji, super

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko, kolejny blog, który mnie zaciekawił i który zacznę czytać od początku :) będę nabijać Ci statystyki, nie przeraź się. w ogóle powinnaś do swoich stylizacji dorzucać informacje o designerach wnętrz, bo te szafy wprawiły mnie w pełen zachwyt. niesamowicie wyglądasz w zakolanówkach, dla mnie to jest element szafy, którego właściwie nigdy na oczy nie widziałam i którego się boję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja!!!!! NAjpieknijsza stylizacja, bosko!!!!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń