piątek, 23 września 2011

Jesień folk...


Hej :)
Właściwie zestaw tylko trochę folk, moje skojarzenie dotyczy torby oraz aplikacji na swetrze.
Dziś set w melancholijnych, jesiennych kolorach, ale wbrew pozorom, dość energetyczny. Efekt ten dają koralowe spodnie z Zary oraz koralki i cekiny na górze. Spodnie są jednym z moich najlepszych zakupów, dodają życia każdej, najprostszej nawet stylizacji.  Sweterek jest ze szlachetnego kaszmiru, który uwielbiam. Generalnie jestem zakochana w ubraniach z naturalnych materiałów, wełny, jedwabiu, kaszmiru, oraz w skórzanych butach i dodatkach. To tak na marginesie :)
Torebka jest już Wam znana z poprzednich stylizacji, buty również.
Jak widać dobrze wkomponowałam się w kolorystykę jesiennych liści :)
Ta czarna kulka z lewej to jeden z naszych domowych kotów, korzystający z wrześniowego słońca.


Spodnie/trousers - Zara
Sweter/sweater - Marks&Spencer
Torebka/bag - no name
Bransoletka/bracelet - Opia
Okulary/sunglasses - Paul Frank
Buty/shoes - no name

24 komentarze:

  1. bardzo podają mi się spodnie i sweterek :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie tez niedługo "przyjdą" takie spodnie, ciekawe czy choć w połowie będą tak fajnie leżeć jak na to Tobie, bardzo oryginalny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna jest ta aplikacja na swetrze, dodaje mu uroku:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne spodnie . ;D
    Zapraszam do mnie nowa notka . Miło by było jak byś wpadła . :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie! Kolor jest superowy! :) I pięknie pasuje do wszystkiego ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek jest cudny!Uwielbiam takie aplikacje z kryształków i koralików:)Spodnie są świetne i mają obłędny kolor-bardzo mi się podoba secik-jest pięknie:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, super kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w twoim swetrze - ta aplikacja jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki cukierkowy kolorek, jak mają Twoje spodenki:) sa sliczne;) ogólnie baaardzo udana stylizacja;)

    www.kateanddzastin.blogspot.com - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest śliczny !! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo świeży odważny wygląd :) roniez obserwuje i pozdrawiam Laura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, odwazny kolor :) ja jakos nie widze siebie w kolorowych spodniach.. pewnie nie kazdemu pasują

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look!

    I love red trousers.

    I follow you, you can visit my blog and if you want you can do the same :)

    xx

    http://withorwithoutshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadasz przepiękną torebkę!! ;) bardzo stylowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie aplikacje na dekolcie... biżu można zostawić w spokoju...choć raz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. udany zestaw, torba wspaniała, bardzo podoba mi się pasek

    OdpowiedzUsuń
  18. Super te spodnie masz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter masz niesamowity <3 Połączenie ze spodniami boskie:) Podoba mi się twój blog:) Dodaję do obserwowanych! Zapraszam do mnie, a jak Ci się spodoba to też by było miło jakbyś go obserwowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, a torebka cudna...zazdroszczę ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny kolor spodni i piękna aplikacja przy dekolcie:) cały set bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita stylizacja!!!
    Klasa!!! spodnie obłędne!!!
    Pozdrawiam:):*:*:*:*:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń