sobota, 17 września 2011

chaberek

Hej :)
 Dziś zestaw już jesienny, z grubszymi legginsami i marynarką. Wprawdzie sandałki sugerują, że panuje lato, ale to tylko pozory :) Getry to nowy nabytek, zastanawiam się jeszcze nad czerwonymi.
Na marynarkę czekałam prawie miesiąc, rzadko wystawiam negatywy na Allegro, ale tym razem niestety... Jeśli przesyłka ma trwać od 1 do 6 dni roboczych, a trwała 21 dni, miał być priorytet, a wysłano zwykłym poleconym, trudno inaczej ocenić sprzedawcę. Ale o moich perypetiach na Allegro można książkę napisać, a mam konto od 9 lat, więc dużo już przeszłam... BTW zapraszam na moje aukcje, link z boku, pod moim profilem lub tutaj klick





 Buty/shoes - New Look
Getry/leggins - Bershka
Bluzka/blouse - Mango
Marynarka/jacket - Ferri
Naszyjnik/necklace - H&M
Torba/bag - no name
Okulary/sunglasses - Paul Frank 

35 komentarzy:

  1. beautiful photos and outfit! love your blue blazer! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne spodnie i też niedługo je zestawię i opublikuję, marynarki zazdroszczę. <3 Wszystko mi się podoba prócz topu pod spodem, wolałabym gładki.;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz!;))moja ulubiona z pośród Twoich stylizacji:)))))

    zapraszam, nowy post na blogu!
    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Strasznie fajna marynarka i buty. Torebka - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mhm Chce taki naszyjnik xD


    zapraszam na www.gumijagoda.blogspot.com ;) mam nadzieje, że wyrazisz swoją opinie ;) Może bedziemy się obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chcę taką torebunię! ;) Chaberek jest the best. Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Cudowny zestaw!Wszystko mi się podoba od A do Z!:)Marynarka jest cudna!:*
    A z allegro sama parę razy się nacięłam-niestety tacy to uczciwi sprzedawcy...

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko wyglądasz w tych getrach...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kobalt więc i ten blazer powalił mnie na kolana! od dawna takiego szukałam- nie za długi, nie za krótki- ten jest idealny!!:)
    ostatnio w moje oko wpadły te getry- legginsy(?) ale nawet ich nie przymierzyłam.. chociaż żałuję, ale moje nogi nie wyglądały by tak świetnie jak Twoje!!
    a i torebka-love :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadam się, torba jest cudowna, też taką chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dzięki za miłe słowa. Torebka jest nie do dostania nigdzie, second hand :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja :) marynarka, legginsy i buty są absolutnie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Bardzo podoba mi się chabrowa marynarka. :)
    Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Getry genialne! Torebka też! I buty też! Zestaw świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. leginy i top super!!! bravissimo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey, I just found your blog! :)
    You look absolutely amazing, love your blog and now I'm following!!
    Maybe you have time to visit my blog and follow if you like :)
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy są świetne.Mają fajny krój i świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna marynarka, genialny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna marynarka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Giveaway- do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne getry!!! Zakochalam się w ich przeszyciach i kolorze!!! Nie zastanawiaj się nad czerwonymi tylko lec je kupić bo są niesamowite<3

    OdpowiedzUsuń
  21. całość jak najbardziej na tak! swietne legginsy a ta torebka już całkiem, chyba na półce nie zwróciłabym na nią uwagi a tak naprawdę urzeka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, such a nice post!
    I like your blog, the pictures are so great.
    Check out mine :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się wszystko, razem i osobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny żakiet, rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze! pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blezer, ślicznie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful stylish outfit, love the colors. Lovely blog, if you want check my blog and let me know if you want to follow, I will follow back.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy! ;)))
    Świetny żakiet.. i te leginsy z Bershki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zestaw :) Do gustu najbardziej przypadła mi torebka ;)
    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietne spodnie!! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń