sobota, 17 września 2011

chaberek

Hej :)
 Dziś zestaw już jesienny, z grubszymi legginsami i marynarką. Wprawdzie sandałki sugerują, że panuje lato, ale to tylko pozory :) Getry to nowy nabytek, zastanawiam się jeszcze nad czerwonymi.
Na marynarkę czekałam prawie miesiąc, rzadko wystawiam negatywy na Allegro, ale tym razem niestety... Jeśli przesyłka ma trwać od 1 do 6 dni roboczych, a trwała 21 dni, miał być priorytet, a wysłano zwykłym poleconym, trudno inaczej ocenić sprzedawcę. Ale o moich perypetiach na Allegro można książkę napisać, a mam konto od 9 lat, więc dużo już przeszłam... BTW zapraszam na moje aukcje, link z boku, pod moim profilem lub tutaj klick





 Buty/shoes - New Look
Getry/leggins - Bershka
Bluzka/blouse - Mango
Marynarka/jacket - Ferri
Naszyjnik/necklace - H&M
Torba/bag - no name
Okulary/sunglasses - Paul Frank 

31 komentarzy:

  1. beautiful photos and outfit! love your blue blazer! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne spodnie i też niedługo je zestawię i opublikuję, marynarki zazdroszczę. <3 Wszystko mi się podoba prócz topu pod spodem, wolałabym gładki.;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz!;))moja ulubiona z pośród Twoich stylizacji:)))))

    zapraszam, nowy post na blogu!
    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Strasznie fajna marynarka i buty. Torebka - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mhm Chce taki naszyjnik xD


    zapraszam na www.gumijagoda.blogspot.com ;) mam nadzieje, że wyrazisz swoją opinie ;) Może bedziemy się obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chcę taką torebunię! ;) Chaberek jest the best. Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Cudowny zestaw!Wszystko mi się podoba od A do Z!:)Marynarka jest cudna!:*
    A z allegro sama parę razy się nacięłam-niestety tacy to uczciwi sprzedawcy...

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko wyglądasz w tych getrach...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kobalt więc i ten blazer powalił mnie na kolana! od dawna takiego szukałam- nie za długi, nie za krótki- ten jest idealny!!:)
    ostatnio w moje oko wpadły te getry- legginsy(?) ale nawet ich nie przymierzyłam.. chociaż żałuję, ale moje nogi nie wyglądały by tak świetnie jak Twoje!!
    a i torebka-love :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadam się, torba jest cudowna, też taką chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dzięki za miłe słowa. Torebka jest nie do dostania nigdzie, second hand :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja :) marynarka, legginsy i buty są absolutnie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Bardzo podoba mi się chabrowa marynarka. :)
    Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Getry genialne! Torebka też! I buty też! Zestaw świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. leginy i top super!!! bravissimo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey, I just found your blog! :)
    You look absolutely amazing, love your blog and now I'm following!!
    Maybe you have time to visit my blog and follow if you like :)
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy są świetne.Mają fajny krój i świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna marynarka, genialny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna marynarka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Giveaway- do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne getry!!! Zakochalam się w ich przeszyciach i kolorze!!! Nie zastanawiaj się nad czerwonymi tylko lec je kupić bo są niesamowite<3

    OdpowiedzUsuń
  21. całość jak najbardziej na tak! swietne legginsy a ta torebka już całkiem, chyba na półce nie zwróciłabym na nią uwagi a tak naprawdę urzeka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się wszystko, razem i osobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny żakiet, rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze! pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blezer, ślicznie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful stylish outfit, love the colors. Lovely blog, if you want check my blog and let me know if you want to follow, I will follow back.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękujemy za miłe słowa i pozdrawiamy! ;)))
    Świetny żakiet.. i te leginsy z Bershki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw :) Do gustu najbardziej przypadła mi torebka ;)
    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne spodnie!! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń