środa, 21 września 2011

Xero girl...


Hej :)
Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że generalnie nie lubię masówki i kopiowania. Po prostu nie lubię, dlatego nie nabędę litów ani torebki teczki (ani żółtej z NY, ani jakiejkolwiek innej). Wiem, modne, na czasie, ale nie moja bajka.
Niestety, w czymś chodzić trzeba, a sama nie mam zdolności do szycia sobie ubrań. Pozostaje wyszperanie czegoś w sieci, albo ostatecznie w sieciówkach :). W paradę wchodzi również mój gust, jednak czasem coś mi się spodoba tak, że nie patrzę na nic (no, może poza ceną...niestety). Tak było z naszyjnikiem z H&M, w którym się chyba zakochałam. Oglądam go na co drugim blogu, ale nie mogłam się powstrzymać!
   Dziś zestaw anielsko-diabelski, zwiewna lniania biała tunika i czarne skórzane spodnie i szpilki. Żakiet już był w poprzednim poście, ale na razie jestem na etapie zachłyśnięcia się nim, więc znów go użyłam... Dodatki to wspomniany naszyjnik, oraz pasek z szafy mojej niezastąpionej mamy.





Buty/shoes - Ryłko
Spodnie/trousers - H&M
Tunika/tunic - Tru City
Żakiet/jacket - Ferri
Pasek/belt - no name
Naszyjnik/necklace - H&M
Torba/bag - Michael Kors 

19 komentarzy:

  1. Podobają mi się te "luźne" zdjęcia, masz świetną tą marynarkę, całość jest klasyczna i urzeka.:)

    Rajstop cienkich także nie lubię, jednak zamawiając coś przez Internet nie można tego dotknąć i zobaczyć.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię kopiować, ale czasem to nieuniknione ;) Też widzę wszędzie ten naszyjnik i mimo, iż strasznie mi się podoba postanowiłam sobie, że go nie kupię. Jednak im więcej widzę stylizacji z nim w roli głownej, tym bardziej skłaniam się do złamania tego postanowienia... jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. łał z chęcią bym sama na ten hamak wskoczyła:) a co do zestawu bardzo przyjemny, urzekły mnie te skórzane spodnie:)

    Zapraszam do siebie:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że masz swój styl i ślepo nie podążasz za modą, ta marynarka jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw,pasek jest cudny:)Ja też nie lubię być czyjąś kopią;)Chociaż na lity mam mega chrapkę:D;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ubrania, moze mi kiedys doradzisz :) ja dopiero zaczynam blogowanie i mimo ze nie pisze tylko o modzie to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetna stylizacja!
    obserwuję i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje ;) Ty również masz przepiękną marynarkę, ma świetny żywy kolor.. nie nie, kupiłam w forrme, jednak żałuje wyboru bo czekam na nią od 7go września i dalej za bardzo nie wiem na czym stoję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny outfit. Elegancki, opierający sie na prostych połączeniach ale z intensywnym akcentem :). pozdrawiam - nowa obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolorystyka ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zostaw! bardzo podoba mi się połączenie tych spodni i delikatnej bluzeczki! Sama mam te spodnie i ciężko było mi dobrać do nich odpowiednią górę. Nawet nie pomyślałam, że taka delikatna będzie tak doskonale pasować!
    Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jest prześliczny:) Cały! Od butów, przez te spodnie, tunikę, pasek, marynarkę w moim wymarzonym kolorze oraz ten naszyjnik z H&M.
    mam tak samo, że nie lubię kopiować innych i mieć to co mają wszyscy, chyba, że dana rzecz bardzo mi się spodoba:)
    Dziękuję za komentarz pod moim postem:*
    Muszę do Ciebie częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ukradnę Ci ten hamak :D
    co do kopiowania się zgodzę, nie ma nic gorszego, najlepiej być sobą :) niestety sieciówki rzecz nie unikniona :)

    haha krajanka jakby nie było! :D bardzo mi miło :)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń