sobota, 10 września 2011

10,09

Hej dziewczyny!
Chyba każda z nas ma jakieś modowe "widzimisię" i choćby nie wiem co, nie założy danego ciucha czy dodatku. Ja mam tak w przypadku czarnych, cienkich, przezroczystych rajstop. Za żadne skarby ich nie ubiorę! Jesli czarne rajstopy, to tylko matowe, grube. Takich właśnie użyłam w dzisiejszej stylizacji. Słońce słońcem, ciepło ciepłem, ale jakby nie było, jest jesień. A mnie o tej porze roku zaczyna się robić zimno i stan ten trwa do maja :)
Dzisiejszy zestaw to przede wszystkim koszula, wygrzebana na letniej wyprzedaży w H&M. Zestawiłam ją z dżinsowy spodenkami DYI, które stworzyłam z moich starych jeansów. Do tego ukochana skórzana torba oraz czarne botki koturny, które kupiłam niedawno na Allegro.
Odkurzyłam w szkatułce zbierane latami pamiątki znad Bałtyku, w związku z tym w uszach mam kolczyki z żółtym bursztynem, a na palcu pierścionek z kiści małych kolorowych bursztynków oraz drugi, z naturalnym kamieniem. Nowym nabytkiem jest również bransoletka z Mohito, wykonana z czarnego grubego sznurka. Taka biżuteria robi w tym sezonie prawdziwą furorę, osobiście zamierzam wykonać sobie samodzielnie naszyjnik do kompletu :)






Buty/shoes - no name 
Spodenki/shorts - Ractive
Koszula/shirt - H&M
Torebka/bag - Dissier
Bransoletka/ bracelet - Mohito
Biżuteria/jewellery - pamiątka/souvenir 

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, zestaw co prawda nie wygląda jesiennie, a wiosennie, ale na razie nie jest jeszcze aż tak zimno by się opatulać.=) Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw:)Bluzeczka jest rewelacyjna:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno niewidziałem tak ślicznej kobiety

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaaplikowałbym.. ;)

    OdpowiedzUsuń