poniedziałek, 5 września 2011

Stars...

Źródło: luxlux.pl
Witajcie! Niniejszym spieszę się donieść, iż wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że najgorętszym printem tej jesieni są gwiazdki! Mało tego, w zestawieniu monochromatycznym, czyli czerń i biel. Zebra jest całkowicie passe, panterka trzyma się dzielnie kolejny sezon, ale palmę pierwszeństwa dzierżyć będą teraz ciała niebieskie :) Włoski duet Dolce & Gabbana proponuje na przykład zwiewną bluzkę, śmiesznie sznurowaną pod szyją. Strasznie mi się spodobała, gdy tylko wypatrzyłam ją w zeszlym tygodniu na  LuxLux Oczami wyobraźni już ją noszę, zestawioną ze skórzanymi rurkami i botkami. Ach, rozmarzyłam się...  Potwierdzeniem, że nowy trend zagościł na dobre jest okładka nowego, wrześniowego, hiszpańskiego Vogue. Są na niej ikony  lat 90 - Eva Herzigova, Helena Christensen oraz Claudia Schiffer. Wszystkie w gwieździstych sukienkach, piękne jak zawsze...


Źródło: Vogue.com

Na szczęście, w mojej szafie od wiosny wisi ciuszek, idealnie wpasowujący się w gwiazdkowy trend. Sukienka Atmosphere, zwiewna, sznurowana pod szyją, obiekt zazdrości moich koleżanek. Nosiłam ją często tego lata, gdyż ma pięknie podwyższoną talię, więc mogłam do niej zakładać moje ukochane płaskie sandałki z Zary. Dziś, korzystając z ostatnich słonecznych dni, zestawiłam ją z czerwoną kopertówką oraz perłowymi dodatkami. Miłego oglądania :)




Buty/shoes-Zara
Sukienka/dress - Atmosphere
Kopertówka/Clutch bag - no name
Okulary/sunglasses - Zara 
Kolczyki/earrings - Apart 
Bransoletka/bracelet- Opia 

26 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz ;)
    masz prześliczną sukienkę - uwielbiam takie gwiazdkowe wzory ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ponownie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja! Torebka fajnie ozywia sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz tę sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz:)
    Mam takie same sandałki z Zary, ale jak dla mnie okazały się bardzo nie wygodne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja . ;)
    Super blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wygladasz- sukienki zazdroszczę, jest piękna :)
    pozdrawiam!

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Claudię :))
    bardzo ładna i oryginalna sukienka :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją recenzje musu do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne, a co do gwiazdek, to zapewne coś zakupię w ten wzorek ;)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ci pięknie w tych gwiazdkach... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka <3! Uwielbiam gwiezdne motywy :). Dziękuję za komentarz na moim blogu xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę zmieniłabym krój, ale sukienka poza tym śliczna, cały zestaw mi się podoba:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za oryginalna sukienka! Jestem wielką miłośniczką torebek i ta mnie urzekła, obserwuję.;**

    OdpowiedzUsuń
  13. biel, czerń i czerwień - jedno z moich ulubionych zestawień. świetnie to wszystko połączyłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też już się zaopatrzyłam w gwiazdki. Nie sądziłam, że przekonam się do tego trendu, ale jednak szybko straciłam dla niego serce :P <3 co ciekawe atmosphere miało już takowy wzór duuużo wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taką sama sukienke ;d
    super blog, świetny styl
    zapraszam do mnie i zachecam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny:*Także dodaję do obserwowanych:)Świetną masz tą sukienkę,wspaniały secik-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. great combination! so chanel ;)
    xx

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny zestaw, cudna kopertówka!
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama nie mam żadnej rzeczy z gwiezdnym motywem. Chyba nie trafiłam do tej pory na nic godnego uwagi ;) Jednak Twoja sukienka jest naprawdę bardzo ładna. Co do okładki jestem raczej do niej negatywnie nastawiona. Wszystkie 3 modelki są nadal w świetnej formie, zaś tutaj retusz aż razi. Graficy zrobili im niemałą krzywdę.
    http://ruedechicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ooch padłam, ta sukienka jest idealnie perfekcyjna!!

    OdpowiedzUsuń