niedziela, 21 sierpnia 2011

Sunset...

Cześć Piękności :)
Kolejna sobota poza domem, wchodzi mi to w nawyk! Z drugiej strony, jeśli jest to czas spędzony z przyjaciółką jeszcze od czasów liceum (znamy się już 15 lat), to mogę tak odpoczywać w każdy weekend :)


Pomimo zapowiadanych upałów nie było aż tak gorąco, dlatego zdecydowałam się na spodnie ze skórzanym wstawkami na przodzie. Lubię je i z obawą czekam, kiedy ta eko-skóra zacznie pękać, bo zapewne to nastąpi. I jak w materii reklamacji wypowie się szacowna szwedzka sieciówka... Ale nie martwmy się na zapas, tylko przejdźmy dalej - bluzka z miękkiego jedwabiu (kocham jedwab!) jest w rzeczywistości... sukienko-tuniką. Jednak tutaj zdecydowanie pasowała mi w krótszej wersji, toteż agrafka plus trochę kombinacji i voila!
Odczepiłam się wreszcie od aviatorek P. Frank'a na rzecz moich starych okularów z Zary, które zdecydowanie lepiej do tego zestawu pasują.
Kuferek jest zdobyczą z szafy mamy, jest tak odjazdowy i oryginalny, że zapewne długo go nie oddam prawowitej właścicielce :)
Jak stałe bywalczynie zdążyły zapewne zauważyć, w dziedzinie biżuterii stosuję minimalizm, dlatego tylko bransoleta ze skórzaną wstawką i wisiorek kulka na szyi.




 P.S. Po okresie kolorowych, wakacyjnych wariacji wróciłam do french'a :)

Buty/shoes - Anne Klein
Spodnie/pants - H&M
Bluzka/blouse - Oasis
Naszyjnik/necklace - H&M
Bransoletka/bracelet - Primark
Okulary/sunglasses - Zara
Torebka/bag - no name (sh) 


25 komentarzy:

  1. Te spodnie sa swietne!!Pozdrawiam i zapraszam http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit, piękna torebka :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są świetne! Genialnie komponują się z bluzką i torebką. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjaciółka - fotograf - amator poleca się na przyszłość:) świetna stylizacja - moje ulubione buciki:) no i urzekła mnie torebka - czego to Mamy nie mająw swoich szafach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważne, geometryczne wzory, do twarzy Ci :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Podoba mi się taki strój :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw! Bardzo podobają mi się baletki i spodnie!
    Dodaję do obserwowanych:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torba! Zapraszam na mojego bloga evas-shoes-diary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look- piękna bluzeczka/tunika i kuferek:) całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna torebka!! nasza bransoletka (złoty ptak) to nabytek z SIX, kupiona niedawno więc jeszcze powinna być dostępna :) pozdrawiamy, dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie ładne :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest rewelacyjna! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. twoja torebka robi niezłe wrażenie :) jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłaś idealną torebkę! <3

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw - wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba :) jedynie balerinki zamieniłabym na szpilki :) i ta torebka! prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  20. ciuszek ideał... rzeczywiście pasuje na każdą okazję!!

    OdpowiedzUsuń