niedziela, 27 marca 2016

Dries Van Noten



Czym wyróżniają się ubrania od światowych projektantów?
Kto ogląda pokazy lub internetowe lookbooki, odpowie krótko - szalone fasony i kolory, których nie widujemy na ulicy.
Kto zetknął się z takimi ubraniami "na żywo" doda zapewne, że to również jakość oraz doskonała forma, krawiectwo na wysokim poziomie.
Obie tezy są prawdą.

Dziś trudno jednak szukać u mnie orgii barw, nie ona również zwróciła moją uwagę, kiedy wynalazłam ten bezrękawnik w second handzie.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to skórzane "klapy" po bokach i mięsisty, świetny w gatunku materiał, jak się za chwilę okazało, 100% wełny jagnięcej.
"Dziwne... nietuzinkowe... fajne" - pomyślałam.
Potem spojrzałam na metkę - Dries Van Noten!
Przyznam, że cieplutko mi się zrobiło z emocji, takie oryginalne perełki od światowych tuzów mody trafiają się baaardzo rzadko! Zwłaszcza, gdy jestem w lumpeksie po pracy, po południu, gdy od czasu porannego towaru przez sklep przewinie się już cały tłum ludzi.
Moje szczęście, że nie każdy lubi takie szalone fasony.
Ja lubię.
Wzięłam więc do przymierzalni, ubrałam, pokochałam...
9 zł (tak, dziewięć złotych polskich!) a tyle radości!



 
 



Zdjęcia by Bambi Boho


Bezrękawnik/sleewless - Dries Van Noten
Koszula/shirt - Pull&Bear
Spodnie/trousers - H&M
Szpilki/heels - Ryłko

42 komentarze:

  1. Widziałam to cudo u Ciebie w pokoju wtedy ;)
    Różne niebanalne ubrania zdarzyło mi się u różnych osób widzieć, Twoje jest zdecydowanie plasującym się w ich topie :)!

    Wesołych Świąt, Kochana!
    Jak obiecałam - zadzwonię wieczorem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, leżało wtedy w pokoju :) Czekałam na wenę twórczą no i zdjęcia bez kurtki bez zamarzania na śmierć :)

      Usuń
  2. Niesamowite połączenie krojów ! wszystko świetnie łączy się w jedną spójną całość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fason niesamowity, do Ciebie pasuje idealnie. Umiesz wyszukiwać prawdziwe perełki. Cudnie wyglądasz, modelowo!
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fart Kochana, rzadko mi się trafiają, moja Mama ma lepszego nosa :)

      Usuń
  4. Such a great outfit I love it ;)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY, PIĘKNIE DOBRAŁAŚ KOSZULĘ I SPODNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. to się nazywa szczęście! A bezrękawnik zachwyca fasonem! I na Tobie prezentuje się, jakby został zaprojektowany z myślą o Twojej osobie, Paulinko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz, naprawdę piękna stylizacja! <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wow! Taki łup i to za 9 zł! Pozazdrościć bo prezentuje się naprawdę świetnie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paula przekonujesz, że trzeba wpadać do sh, ja za rzadko to czynię. Upolowałaś super perełkę, idealnie zestawiłaś cały strój, fajne spodnie. Podoba mi się. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wpadam zdecydowanie za rzadko a jak widać warto :)

      Usuń
  10. Moja droga życzę Ci wesołych, spokojnych Świąt Wielkanocnych, pięknych chwil spędzonych z rodziną, wiosennego nastroju i dużo słońca w sercu ;)Podobasz mi sie w tym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no szok! piękny, ale bardzo odważny i Twoja odwaga się opłaciła :) aż zachciało mi sie pochodzić po starych dobrych sh w Polsce :) moze bede miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracam po takiej przerwie, a Ty wciąż bez disqusa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak i nie zamierzam go wrzucać, bo nie lubię u innych komentować przez niego :)

      Usuń
  13. Uwielbiam czerń i biel.
    Świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś. Klasa i szyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Aż Ci zazdroszczę łupu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Aż Ci zazdroszczę łupu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi ręce opadły, ja to szczęścia nie mam: w okolicznych lumpeksach przegrzebuje się pewnie z tysiąc ludzi i nic oprócz rozerwanych i poplamionych szmatek znaleźć się nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulina, potrafisz łączyć, zestawiać w całość tak, że coś jest ze smakiem. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. To ci dopiero łup.Wersja z wiązaniem jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAA! Pięknie! Świetna forma, ale trudna do ogrania. A Tobie się udało! Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Very cool and chic Outfit!!!! LOVE!!!! :-)Lena!
    http://angezogenlena.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale genialny lumpeksowy łup! <3 Wyglądasz świetnie w tym zestawieniu a te spodnie dodatkowo dodają tutaj uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie! Zresztą jak zawsze! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  23. Ma coś w sobie ten look.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycasz, pomadka idealna do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bezrękawnik bardzo oryginalny, całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie wyglądasz, uwielbiam b&w stylizacje, a kolor szminki jest boski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń