niedziela, 10 kwietnia 2016

Umbrella




Bardzo lubię kontrasty - mocne kolory w opozycji do siebie, połączenie słodkiego i słonego smaku, gładkie powierzchnie i trójwymiarowe faktury.
Jednak w pewnych kwestiach jestem tradycjonalistką. Na przykład... pogody -  gdy zrobi się ciepło, powinno tak zostać! Jest prawie połowa kwietnia i życzę sobie słońca :)
W ubiegłą niedzielę piłam z Mamą pierwszą kawę siedząc na leżaku na zewnątrz, we wtorek i środę było ponad dwadzieścia stopni, jak latem. Od razu cudnie zapachniało wiosną, zakwitły drzewa wiśniowe i forsycje.
Przyszedł weekend, a ja zamiast założyć jaśniutkie kolory i jakieś sandałki ciesząc się aurą... wskoczyłam w czarny zestaw, z wełnianym golfem na czele. Niemniej trudno o inny wybór, gdy za oknem pada a temperatura wynosi siedem (!) stopni Celsjusza. Moim najlepszym przyjacielem zamiast okularów przeciwsłonecznych stał się wielki pomarańczowy parasol.
Kolorystyczny kontrast do czerni oczywiście :)





 Zdjęcia by Ewa - Viosna 

Golf/turtleneck - Catalina
Kamizelka/vest - F&F
Spodnie/pants - Stradivarius
Pasek/belt - Moschino
Apaszka/scarf - Vevelle
Torebka/bag - Michael Kors
Szpilki/heels - Ryłko


61 komentarzy:

  1. Apaszka i parasol bardzo fajnie kontrastują z resztą stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała wyglądać w czerni równie dobrze jak Ty. No niestety, słońce zaszło, ja sama wczoraj latałam w swojej "czerni" czyli beżu i było mi smutno z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chiała w beżu wyglądać tak dobrze jak Ty :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz w czerni ożywionej pomarańczem. Cudne zdjęcie z parasolem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klasyczny look. Podoba mi się ten akcent z apaszką i parasolem ;)
    P.S świetny płaszcz!

    Pozdrawiam,
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  5. *Kamizelka heh :P
    Na zdjęciach całość wygląda jak płaszcz, a dopiero teraz przeczytałam, że to kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego :-)
    Zestaw Idealny jak dla mnie, zwłaszcza, że ozdobiłaś go piękną apaszką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Grażynko!!! zaczęłam wreszcie korzystać z mojej kolekcji jedwabnych apaszek - mam ich z 15 a noszę w kółko ze trzy.

      Usuń
  7. świetnie! ten płaszcz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kamizelka ale też ją uwielbiam :)

      Usuń
  8. Super look. Też początkowo myślałem, że to płaszcz, dopiero jak się dobrze przyjrzałem to zobaczyłem, że to kamizelka, jest genialna.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit , super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kamizelka wygląda bardzo płaszczowo!
    Świetny zestaw - jak każdy Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ,wow, wow! Ślicznie wyglądasz !
    Stylizacja -idealna!

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com ( może wpadniesz w wolnej chwili)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko perfekcyjnie dobrane, nawet... parasolka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jestem perfekcjonistką niestety :)

      Usuń
  13. Słońce pięknie wyglądałaś, z tego zimna chyba zapomniałam Ci to powiedzieć:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula, skoro o parasolu, to świetny. Apaszka podkręca styl. Bardzo mi się to wszystko podoba. Super spodnie, mnie też brakuje słońca, najwięcej go wtedy, kiedy jestem w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnym ożywiającym elementem jest tu apaszka i parasol!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz!
    Zapraszam www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w czerni okraszonej taką paletą barw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj gdyby ta umbrella była czerwona...

    OdpowiedzUsuń
  19. ...ale wyszło super, zdjęcia z parasolem super. Świetna apaszka, podkreśla styl stylizacji. Pięknie wyglądasz. Też nie jestem zadowolona ze zmiany pogody, czekam cierpliwie na słonko...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasol wyszedł z konieczności, ale efekt wart :)

      Usuń
  20. Przepiękne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu mam ochotę nucić piosenkę od Rihanny. Obłędnie wyglądają Twoje oczy, które współgrają z jednym z odcieni tej apaszki...!

    OdpowiedzUsuń
  22. Apaszka ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie przepadam za kontrastami, ale muszę przyznać, że u Ciebie wygląda to naprawdę świetnie! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Apaszka przyciąga wzrok, zdecydowanie bardziej niż parasol, a razem tworzą zgrany duet, do czerni znakomicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna scenografia do z tylizacji szczególnie że pomarnczowa parasolka dodała blasku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Parasol pasuje do apaszki :) Piękna stylizacja! Świetnie wyglądasz w czerni a ten parasol jeszcze bardziej dodaje uroku. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetna apaszka! Te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsze co mi przyszło na myśl- 'dziewczyna Bonda' :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie połączenia. Świetna apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Apaszki idealnie podkresliła całość!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  31. Pogoda nas rozkręciła, rozmarzyła i sobie poszła! A już też myślałam, że tak pięknie będzie dłużej a nie tylko parę dni.
    Zestaw z klasą! Bardzo mi się podoba.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Klasa na wysokim poziomie! rewelacyjna całość! bardzooooooooo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylizacja, ja choć lubię czerń, to cała na czarno niekorzystnie już wyglądam, więc musze posiłkowac się dodatkami. Uwielbiam apaszki, a ta Twoja jest znakomita, wzór i kolorystyka. Płaszcz masz rewelacyjny, a co mi się bardzo podoba, to to, że bez apaszki tez byłaby świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szklana pogoda- u mnie to samo grrrrr
    ale przynajmnije te Twoja piękna apaszka i kolor parasola choć trochę rozświetlają ten ponury dzien :)

    u mnie też ostatnio byl prawie upał, ludzie chodzi porozbierani, w krotkich spodenkach i rękawkach, a ja caly dzien kisilam się w pracy i tylko przecieralam oczy ze zdziwienia :O
    a na drugi dzien oczywiście gdy Daria miala wolne, nagle ulewa- grrrrr

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana cudownie wyglądasz ! Piękna apaszka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Parasol świetnie przełamuje tę czerń i wcale nie jest smutno. Super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna apaszka, pięknie rozjaśniła ten czarny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń