niedziela, 25 września 2016

End of the summer



Wróciłam.
Tydzień w Grecji na przepięknym Zakynthos sprawił, że czuję się jak nowo narodzona.
Błogie lenistwo z książką w ręku, zwiedzanie wyspy, podglądanie żółwi, opalanie i kąpiele w ciepłym, turkusowym morzu - tego wszystkiego było mi trzeba! I nawet piegi, które od razu się pojawiły mają swój wielki urok, zresztą ja bardzo lubię moje piegi :)
Urlop jest zdecydowanie najlepszym upiększaczem i poprawiaczem urody!
Nie przeraża mnie nawet jesień, która w Polsce już się zaczęła. Pierwszy raz pojechałam na wakacje tak późno, zawsze był to lipiec lub sierpień więc mam wrażenie, że nadal trwa lato. Ten październik za kilka dni jest dla mnie trochę nierealny :)
Ja żyję urlopem, a korzystając z wolnego jeszcze do końca września, przygotowuję dla Was post, o którym myślałam od początku roku, jednak wymaga on czasu i pewnej mobilności :) Pojawi się za kilka dni, bądźcie czujni!
A dziś mojego lata oficjalne pożegnanie, aczkolwiek mam wielką nadzieję, że błękitną koszulę z haftami będę miała okazję założyć jeszcze w tym roku :)
Przywitaniem jesieni są skórzane spodnie, moje ulubione i nadal bardzo modne  - kilka dni temu na nowojorskim Fashion Week w kolekcji Tommy Hilfiger pojawiły się takie proste rurki ze skóry. 


 



Zdjęcia by Ewa


Koszula/shirt - Zaful
Bralet/lace bra - Zaful
Naszyjnik/choker - Zaful
Spodnie/trousers - H&M
Sandały/sandals - Zara

57 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie! Urlop Ci posłużył ;) Byłam na Zakynthos i wiem jak cudowna to wyspa :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urlop Ci służy - wyglądasz kwitnąco i ten uśmiech
    :)
    stylizacja piękna - bardzo podoba mi się ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula, a takie spodnie powinny być w każdej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie, promiennie i kwitnąco!
    Zazdroszczę Ci tego, że się opalasz - ja musiałabym chyba leżeć na plaży dwa tygodnie (a i tak prędzej zlazłaby mi skóra, niż wyskoczyły piegi ;P), żeby się opalić ;)

    Widać, że wypoczęłaś!

    Koszula też jest piękna!

    P.S. mogę dziś zadzwonić?

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę wycieczki do Grecji, musiało być super. mam nadzieję, ze i ja kiedyś tam pojadę, a odnośnie stylizacji - super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie wymarzyłam tą Grecję dawno temu, w tym roku wreszcie się udało :)

      Usuń
  6. Po urlopie :-) ślicznie wyglądasz!! Zazdroszczę Grecji :-) śliczna koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) zazdroszczę koszuli bo jest piękna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam, ja jeszcze jestem na urlopie :) świetnie połączyłaś lato z jesienią, więc przejście jest mniej bolesne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem jeszcze na urlopie więc nadal odpoczywam, tylko w Polsce.

      Usuń
  9. OD razu widac inny koloryt skóry:) Ja tez czekam na swoją paczkę od Zafula:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta koszula, sama się nad nią zastanawiałam. :) Powiedz mi czy ona ma taki twardy sztuczny material?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, taki typowo koszulowy, ładnie się układa. NIe bawełna, ale leży dobrze. Jest rzeczywiście dość "twardy".

      Usuń
  11. Piekna koszula! A skórzane spodnie...lubie baaaardzo ❤️ Pizdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona. Koszula fantastyczna zresztą jak i całość zestawu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobnej koszuli poszukuję, tylko raczej w odcieniu różu :) Na uczelnie perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, urlop zdecydowanie upiększa:) Wyglądasz pięknie! Koszula jest świetna, bardzo Ci ładnie. Zresztą cały zestaw jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygladasz , super koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koszula, też mam taką z haftowanymi kwiatami i bardzo ją lubię. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie, świetna koszula a ty taka wypoczęta. w oko wpadły mi buty, z takimi spodniami wyglądają super. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w koszuli *.* Pięknie się w niej prezentujesz. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesien-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Błękitna koszula jest rewelacyjna. Ja od kilku lat wyjezdzam we wrzesniu lub październiku na wczasy i to przedluza mi nasze polskie lato.
    Fajnie, że odpoczelaś, ale dobrze tez, ze już wrociłaś:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz, ale to w sumie fajne - za granicą ciepełko, wracam zaś w jesień :)

      Usuń
  21. Bardzo twarzowa i piękna koszula. Całość w Twoim stylu. W tym roku byłam 2 tygodnie na Krecie i podobnie czuje się jak Ty. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Krysiu! właśnie na Kretę byłam w tym roku nastawiona, Zakynthos wyskoczyło zupełnie niespodziewanie :)

      Usuń
  22. Koszula cudowna! I ta szminka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna ta koszula! :) miło sobie przedłużyć tak wakacje to prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja piękna i rewelacyjna Paulina jak zwykle nie zawodzi! Wszystko co na topie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O KOchana, dziękuję bardzo za takie ciepłe i miłe słowa!

      Usuń
  25. Koszula jest piękna! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz!!! Od razu widać, że wypoczęłaś na maxa!
    Koszula jest wspaniała i bardzo Ci ładnie w takiej niebiańskiej niebieskości:))
    Mam podobne rurki, ale w butelkowej zieleni z Mohito:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, wypoczęłam, jestem bardzo zadowolona, cudny urlop!

      Usuń
  27. Mam pytanko odnośnie spodni są one wygodne ? materiał spodni to skora czy ala skora ? Chciałabym takie kupić ale się boje ze po praniu ten materiał się popsuje po wyciera ...
    Pozdrawiam :) i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ulubione spodnie, noszę całą jesień i zimę :) Mają drugi rok i nic się nie dzieje a są naprawdę często eksploatowane :) Oczywiście skóra eko, miękka i wygodna. H&M ma takie cyklicznie w swojej ofercie, mogę z czystym sumieniem polecić.

      Usuń
  28. Jaka świetna koszula :)
    Żal pewnie było wracać z takich wspaniałych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurczę, wyprzedziłaś mnie ;) mam coś podobnego i czeka w kolejce ;D fajnie, że urlop się udał i jesteś zadowolona, też lubię takie leniuchowanie z książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, czekam na Twoją propozycję, na pewno będzie ciekawa!

      Usuń
  30. Zgrabnym nogom w skórce mówię tak :) Fajny zestaw, idealnie współgra z Twoją opalenizną. Piegi uwielbiam na każdym, również na sobie samej.

    OdpowiedzUsuń