niedziela, 11 września 2016

Red Converse



Skłamałabym, gdybym napisała, że kocham jesień.
Nie kocham - za zimno, za ciemno, za deszczowo.
Jasne, pięknie wygląda ta wersja ze słońcem, złotymi liśćmi i dość wysoką temperaturą.
A potem przychodzi listopad...
Dlatego też obecna pogoda bardzo mi odpowiada, zwłaszcza, że śmigam w krótkich spodenkach a w perspektywie mam urlop na południu Europy za kilka dni.

Trampki Converse "chodziły" za mną już do zeszłego roku.
Jak bardzo kocham szpilki i ja bardzo są one kobiece, tak noszenie ich non stop jest po prostu niemożliwe.
Muszę co jakiś czas przeskoczyć w coś płaskiego i wygodnego, a że przy okazji czerwonego, tym lepiej :)



 
 



Zdjęcia by Ewa


Koszula/shirt - Reserved
Spodenki/shorts - Guess
Torebka/bag - Zara
Trampki/shoes - Converse
Zegarek/watch - Daniel Wellington

45 komentarzy:

  1. Świetny letni zestaw
    conversy cudne też by mi się przydały takie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka - wszystko pasuje do siebie idealnie.

    Ja jesień lubię, ale tylko tę słoneczną, kolorową i w miarę ciepłą. Najgorzej jak przychodzą deszcze i szare dni... Ale na razie jest jeszcze prawdziwie wakacyjna pogoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, wygląda bardzo ciekawie przez apaszkę na szyji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te trampki bardzo ładne i ślicznie z bandamką wyglądają, wszystko mi się podoba!

    Sama gdzieś w domu rodziców mam jeszcze kilka par trampek (trampków?). Takich wysokich, jedne nawet do kolana sięgają ;)

    Ciekawe, czy udało mi się do nich dokopać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 też kiedyś namiętnie nosiłam w liceum, jeszcze w czasach kiedy Converse to było marzenie a nosiło się "podobne" :)

      Usuń
  5. Ja również nie lubię a nawet nienawidzę jesieni :(
    Wyglądasz świetnie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten zestaw podoba. Czerwone detale go konkretnie podkręciły.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Conversy to moje ulubione sportowe buty. Świetnie je zestawiłaś z tą czerwoną bandamką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory wolałam moje kolorowe adidaski, ale chyba już dożywają końca swoich dni :)

      Usuń
  9. Fajne trampki, chociaż w czerwieni bym ich nie kupiła. Bardziej przemawia do mnie klasyczna biel i czerń. Ale ładnie komponują się z resztą zestawienia. :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja a jesienią nie tęsknie, ale te prawie 40stopniowe upały mnie już naprawdę wykańczają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dają w kość, zwłaszcza w mieście kiedy nie masz możliwości odpocząć nad jakąś wodą.

      Usuń
  11. Conversów niestety nie posiadam, chociaż od zawsze mi się marzyły :)
    Świetnie się prezentujesz w takich codziennych strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Super wyglądają te czerwone akcenty na chustce, torebce i butach.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to połączenie, takie kobiece, ale z dużą dawką luzu, jednak nie będę ukrywać, że to kuferek najbardziej kradnie mi serce♥ i razem z trampkami robi całą robotę:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć się do Twojej opinii na temat jesieni, chyba, że będzie taka jak teraz końcówka lata:). Co do stylizacji to jest super i widzę, że torebka była dobrym zakupem, bo rewelacyjnie pasuje już do kolejnego Twojego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie dobrałaś dodatki do butów :) Super zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Converse nigdy nie wyjdą z mody :)
    Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo w stylu lat 90. trampki, bandanka no i te szorty! udany zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paula, świetnie, lekko, i wygodnie, mimo, że jestem sporo starsza, też latam w trampkach. Czasami człowiek musi. Takie czerwone też mi się marzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka pogoda bardzo mi odpowiada, oby jak najdłużej, bo też nie przepadam za jesienią/ta słotna, deszczowa i zimna/. Świetna koszula ale mnie w oko wpadła torebka, jest super. Szpilki uwielbiam ale tak jak napisałaś, czasami trzeba postawić na wygodę. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie kocham jesieni, jeszcze ten październik, jak ładny to spoko, ale potem..ech
    Twoja błękitna koszula mnie urzekła, bomba! Trampki zawsze popieram, chusteczki wszelkie na szyi też. O torebusi nie wspomnę, piękna.
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw jest świetny! kupuję Cię w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupiłam białe i to był błąd;/ ech conversy to super sprawa naprawde pasuje ato wielu rzeczy ale białe to straszna masakra;/

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego się bałam Pati, na białym widać każdą plameczkę, dlatego też wybrałam czerwone. NO i mam straszną słabość do tego koloru :)

      Usuń
  23. Fajna stylizacja - ma w sobie coś francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw, kolory, dodatki wszystko do siebie idealnie pasuje :)
    Jak dla mnie, taka jesień jaką mamy teraz, czyli bardzo ciepła niech trwa jak najdłużej ale jak już spadną wszystkie kolorowe liście, zrobi się szaro i zimno, to najchętniej wyjechałabym gdzieś daleko na południe.

    OdpowiedzUsuń
  26. powoli wraca moja miłość do koszul:) i powracam do lat młodzieńczych ubierając od czasu do czasu adidaski lub trampki:)

    OdpowiedzUsuń