niedziela, 11 września 2016

Red Converse



Skłamałabym, gdybym napisała, że kocham jesień.
Nie kocham - za zimno, za ciemno, za deszczowo.
Jasne, pięknie wygląda ta wersja ze słońcem, złotymi liśćmi i dość wysoką temperaturą.
A potem przychodzi listopad...
Dlatego też obecna pogoda bardzo mi odpowiada, zwłaszcza, że śmigam w krótkich spodenkach a w perspektywie mam urlop na południu Europy za kilka dni.

Trampki Converse "chodziły" za mną już do zeszłego roku.
Jak bardzo kocham szpilki i ja bardzo są one kobiece, tak noszenie ich non stop jest po prostu niemożliwe.
Muszę co jakiś czas przeskoczyć w coś płaskiego i wygodnego, a że przy okazji czerwonego, tym lepiej :)



 
 



Zdjęcia by Ewa


Koszula/shirt - Reserved
Spodenki/shorts - Guess
Torebka/bag - Zara
Trampki/shoes - Converse
Zegarek/watch - Daniel Wellington

48 komentarzy:

  1. Świetny letni zestaw
    conversy cudne też by mi się przydały takie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu polecam, Conversy to dobra inwestycja!

      Usuń
  2. Świetna kolorystyka - wszystko pasuje do siebie idealnie.

    Ja jesień lubię, ale tylko tę słoneczną, kolorową i w miarę ciepłą. Najgorzej jak przychodzą deszcze i szare dni... Ale na razie jest jeszcze prawdziwie wakacyjna pogoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, wygląda bardzo ciekawie przez apaszkę na szyji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te trampki bardzo ładne i ślicznie z bandamką wyglądają, wszystko mi się podoba!

    Sama gdzieś w domu rodziców mam jeszcze kilka par trampek (trampków?). Takich wysokich, jedne nawet do kolana sięgają ;)

    Ciekawe, czy udało mi się do nich dokopać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 też kiedyś namiętnie nosiłam w liceum, jeszcze w czasach kiedy Converse to było marzenie a nosiło się "podobne" :)

      Usuń
  5. Ja również nie lubię a nawet nienawidzę jesieni :(
    Wyglądasz świetnie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten zestaw podoba. Czerwone detale go konkretnie podkręciły.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Conversy to moje ulubione sportowe buty. Świetnie je zestawiłaś z tą czerwoną bandamką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory wolałam moje kolorowe adidaski, ale chyba już dożywają końca swoich dni :)

      Usuń
  9. Fajne trampki, chociaż w czerwieni bym ich nie kupiła. Bardziej przemawia do mnie klasyczna biel i czerń. Ale ładnie komponują się z resztą zestawienia. :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja a jesienią nie tęsknie, ale te prawie 40stopniowe upały mnie już naprawdę wykańczają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dają w kość, zwłaszcza w mieście kiedy nie masz możliwości odpocząć nad jakąś wodą.

      Usuń
  11. Conversów niestety nie posiadam, chociaż od zawsze mi się marzyły :)
    Świetnie się prezentujesz w takich codziennych strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Super wyglądają te czerwone akcenty na chustce, torebce i butach.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to połączenie, takie kobiece, ale z dużą dawką luzu, jednak nie będę ukrywać, że to kuferek najbardziej kradnie mi serce♥ i razem z trampkami robi całą robotę:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć się do Twojej opinii na temat jesieni, chyba, że będzie taka jak teraz końcówka lata:). Co do stylizacji to jest super i widzę, że torebka była dobrym zakupem, bo rewelacyjnie pasuje już do kolejnego Twojego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu, jestem z niej bardzo zadowolona.

      Usuń
  15. Fajnie dobrałaś dodatki do butów :) Super zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Converse nigdy nie wyjdą z mody :)
    Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo w stylu lat 90. trampki, bandanka no i te szorty! udany zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Obecna kolekcja Zara, dostępna on-line :)

      Usuń
  19. Paula, świetnie, lekko, i wygodnie, mimo, że jestem sporo starsza, też latam w trampkach. Czasami człowiek musi. Takie czerwone też mi się marzą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka pogoda bardzo mi odpowiada, oby jak najdłużej, bo też nie przepadam za jesienią/ta słotna, deszczowa i zimna/. Świetna koszula ale mnie w oko wpadła torebka, jest super. Szpilki uwielbiam ale tak jak napisałaś, czasami trzeba postawić na wygodę. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Estás guapísima, me encanta el look!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/12/shorts-de-ante/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nie kocham jesieni, jeszcze ten październik, jak ładny to spoko, ale potem..ech
    Twoja błękitna koszula mnie urzekła, bomba! Trampki zawsze popieram, chusteczki wszelkie na szyi też. O torebusi nie wspomnę, piękna.
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja i fajny blog :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://www.mecooks.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw jest świetny! kupuję Cię w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja kupiłam białe i to był błąd;/ ech conversy to super sprawa naprawde pasuje ato wielu rzeczy ale białe to straszna masakra;/

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego się bałam Pati, na białym widać każdą plameczkę, dlatego też wybrałam czerwone. NO i mam straszną słabość do tego koloru :)

      Usuń
  27. Fajna stylizacja - ma w sobie coś francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zestaw, kolory, dodatki wszystko do siebie idealnie pasuje :)
    Jak dla mnie, taka jesień jaką mamy teraz, czyli bardzo ciepła niech trwa jak najdłużej ale jak już spadną wszystkie kolorowe liście, zrobi się szaro i zimno, to najchętniej wyjechałabym gdzieś daleko na południe.

    OdpowiedzUsuń
  30. powoli wraca moja miłość do koszul:) i powracam do lat młodzieńczych ubierając od czasu do czasu adidaski lub trampki:)

    OdpowiedzUsuń