niedziela, 4 września 2016

HAPPY



Czy potrafisz się cieszyć?
Tak mocno, naprawdę i szczerze jak dziecko?
Nie uśmiechać lekko, tylko podskakiwać i tańczyć wariacko z radości jakkolwiek niepoważnie to wygląda?
Ja na szczęście nadal potrafię!
Nie jest mi z tego powodu specjalnie wstyd, a wręcz pielęgnuję moją "dziecięcość" w tej materii.  Zwłaszcza, gdy jestem szczęśliwa z powodu tych najmniejszych rzeczy. Albo z powodu tych, które pojawiają się najmniej oczekiwanie. Bo to drobiazgi ubarwiają życie!

Od kilku dni takie radosne odczucia wzbudza we mnie wyjazd na urlop - nareszcie "zaklepany" w miejscu, które od dawna chciałam odwiedzić! I to w dodatku w przemiłym towarzystwie!
Powoli wyciągam ciuchy, które ze sobą zabiorę, planuję sesje zdjęciowe i mierzę kostiumy kąpielowe. Robię listę książkę do spakowania, miejsc do zwiedzenia, zastanawiam się, ilu fantastycznych ludzi poznam! Bo poznam na pewno!


 
 
 


Zdjęcia Mama


Bluzka/blouse - Zaful
Jeansy/jeans - H&M
Torebka/bag - Zara
Buty/shoes - Bruno Magli
Okulary/sunglasses - Ray Ban

47 komentarzy:

  1. Pewnie, ja potrafię. Ale też złościć się, jak największa cholera świata ;)

    Na pewno będzie fantastycznie na urlopie, baw się super!
    Super wyglądsz, fajowe portki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SIvka, to ja jestem taka sama, ja żyć to z emocjami :) Dziękuję, mam zamiar bawić się świetnie!

      Usuń
  2. Ja, pomimo 60 na karku, potrafię, o czym przekonałam się podczas niedawnych kąpieli morskich w Bałtyku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie staram....często jednak powodów brak 🙃
    Wyglądasz dziś pięknie, świeżo, radośnie... Super koszula i dodatki!
    Baw sie dobrze na urlopie, uściski 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, życie jak sinusoida, raz górka raz dołek. U wszystkich tak jest, a jak mówią że są szczęśliwi przez cały czas to kłamią :) Dzięki, uściski dla Ciebie!

      Usuń
  4. U mnie obecnie ta druga strona nastroju pogłębiana dodatkowo przez pogodę. Ale w środku jest jeszcze dziecko które pielęgnuje. Które pomaga mi coś cieszyć się z małych rzeczy. Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakbyś w ferworze tej wakacyjnej radości doszła do wniosku, że nie ilość ciuchów w szafie się liczy w życiu i chciała się kiedyś pozbywać tej bluzki, to pamiętaj o małym Marczaku :D

    Tak tylko sobie to napiszę ;P

    Odpocznij na tym urlopie, bo zasłużyłaś na niego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe szczęście, że jeszcze miewam napady dziecięcej radości, oby jak najdłużej. Miewam też napady głupawki i recholimy się z dziewczynami jak głupie:))
    Bluzka baaardzo romantyczna, urlopowa taka, portki też, fajne te strzępki na dole. O torebce kiedyś pisałam i podtrzymuję, cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze bardzo udana stylizacja, ślicznie wyglądasz. Buty bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzki "hiszpanki" nigdy mi się nie znudzą, są czadowe po prostu! Buty WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) cudowną masz bluzkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce i gdzie w końcu? I kiedy? Zdążymy się chyba spotkać przed wyjazdem, co? Bom się stęskniła ogromnie.
    A wyglądasz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu zdążymy na pewno, lecę 16 września. Poopowiadam CI, może w sobotę?

      Usuń
  12. Nadal potrafię się cieszyć jak dziecko, zaciskam pięści i przyciągam je do klatki, tego się nie gubi, na szczęście. Ciesz się wyjazdem, życzę Ci wspaniałego wypoczynku, stylówka bardzo w moim klimacie, szczególnie bluzka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się cieszę z drobiazgów. Wczoraj na ten przykład chciałam upiec bułeczki i okazało się, że coś z piekarnikiem... Na początku byłam załamana , że kolejny wydatek po pralce , która zepsuła się dwa tygodnie temu i blenderze, który pał mi tydzień temu. Jednak okazało się, że to "tylko" termoobieg siadł ale w sumie kuchenka działa. Wiesz jak się cieszyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe dziwię się Grażynko, też nie lubię takich nieprzewidzianych wydatków i sytuacji! I też bym się cieszyła :)

      Usuń
  14. A Ty jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale wyglądasz. Przez chwilę, aż cię nie poznałam ♥ Bluzka idealnie do ciebie pasuje ^^ Baw się dobrze na urlopie :*

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :) Ja mam wrażenie, że przez włosy wszyscy zawsze mnie poznają :)

      Usuń
  16. świetna stylizacja, nic dodać nic ując, fantastyczne jeansy i połączenie całości butami i torebką. A "zafulowe" ubrania są bardzo ładne i jak widać można do wielu zestawów nosić.

    OdpowiedzUsuń
  17. To życzę udanego wyjazdu! Torebkę już widziałam - cholernie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mnie zaintrygowałaś, gdzie się wybierasz ? Bo z kim to wiem :) Pamiętaj, że obiecałaś mi kawkę :)
    Czy potrafie tak się cieszyć? Myślę, że tak, ale okoliczności brak ...
    Pięknie Ci z odkrytymi ramionami.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiesz z kim jadę bo plany się zmieniły :) A co do kawki Soniu pamiętam, ostatni tydzień września będę już w Polsce, spotkamy się!

      Usuń
    2. Baw się dobrze, odpoczywaj i czekam na obszerna relację.
      Z kim ty jedziesz ... :)

      Usuń
  19. ja potrafię się własnie tak cieszyć, ale wybuchy radości nie do każdego pasują- jeden cieszy się wewnętrznie a drugi musi to pokazać i wykrzyczeć, co zrobisz :D
    Podoba mi się, że do tej bluzki ubrałaś spodnie z takimi nogawkami, super to pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laurko, prawda. Ja jako totalny ekstrawertyk, wiadomo :)

      Usuń
  20. Super jak zawsze :) Udanego wypoczynku i naładowania baterii do następnego urlopu :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, bardzo Ci ta bluzeczka pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Mam wrażenie jakbyś unosiła się kilka cm nad ziemią, radość od Ciebie aż bije ale w końcu urlop tuż tuż :) Trochę Tobie zazdroszczę i nie mogę się doczekać fotorelacji, którą się z nami podzielisz mam nadzieję :)
    Wspaniałego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, urlop bardzo wyczekany, wymarzony i w ogóle "naj" :) fotorelacja na pewno pojawi się po powrocie!

      Usuń
  23. Przepiękna bluzka!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna bluzka, całość bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń