niedziela, 3 kwietnia 2011

Łosoś w pomarańczach

Nie, nie przepis kulinarny, choć łososia uwielbiam :) Chodzi o paletę barw, od odcieni łososiowego, poprzez ostry, soczysty oranż, aż do koloru dojrzałych czerwonych pomarańczy. Kolorystyka niezwykle energetyczna, oddaje atmosferę lata i radości, pobudza do działania. Przez wiele sezonów pomarańczowy musiał ustąpić pola innym barwom, ale tej wiosny panuje niepodzielnie na wybiegach u Versace, Dior'a czy Gucci.

 Źródło:Gucci .com
Źródło:Versace.com



Kolor bardzo "letni", wspaniale współgra ze złocistą opalenizną, idealny zarówno do ciemnych, jak i jasnych włosów. Gama odcieni jest tak bogata, że do każdej cery dopasujemy odpowiedni.
Pomarańcze pięknie komponują się z beżem i szarością, efekt jest bardzo elegancki i nowoczesny, choć dość "grzeczny", idealny zestaw do biura czy na spotkanie. Wieczorem można poszaleć w stylu Gucci, dodając zieleń, turkus czy fiolet, do pomarańczu pasuje właściwie każdy kolor, kwestia inwencji. Zasada jest jedna - co za dużo to nie zdrowo! Cały strój, od butów po okulary, w kolorze pomarańczu może być ciężkostrawny dla otoczenia :)
Bardzo podoba mi się zamieszczona poniżej stylizacja KK, świeżo, sexy i z klasą . Szpilki w panterkę, (niestety słabo widoczne na foto), dodają temu strojowi pazurków.


Źródło: Zeberka.pl

W mojej osobistej szafie jak do tej pory pomarańczowy kolor zagościł raz, w czasach liceum, była to spódnica (zresztą wielkiej kariery nie zrobiła). Nadal nie kocham typowego pomarańczu, ale ostatnio urzekły mnie odcienie łososiowe, koralowe i mocny oranż. Mam ogromną ochotę na koralową spódnicę, ale jak do tej pory znalazłam jedną, w H&M, oczywiście brak mojego rozmiaru. Pozostałe sklepy w Galerii proponują beże, brązy, ewentualnie pastelowe spódniczki w kwiatki, dość smutna kolorystyka jak na letnią kolekcję. Czas chyba na łowy w sieci, tutaj jest zdecydowanie większa różnorodność, jak tylko coś upoluję wrzucę fotki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz