poniedziałek, 30 marca 2015

Sin City



Kiedy tylko zobaczyłam tą kurtkę z pianki pomyślałam - Sin City!
Druga myśl? Idealna do czerwonych szpilek i szminki!
A potem po prostu zobaczyłam w głowie ten zestaw, wpadłam na kilka innych i już wiedziałam, że muszę ją mieć! To ciuch który właściwie nie wymaga wielkiego starania, bo zasadniczo sam "robi całą stylizację". Ja dobrałam tylko dodatki i prostą ołówkową spódnicę, kurtka załatwiła resztę :)
Nie ma w tym jakiejś ogromnej ekstrawagancji, natomiast jestem ja - jest kobieco, wyraziście i z pazurem.

Ci, którzy śledzą mój FB FANPAGE lub INSTAGRAM wiedzą, że to mój wczorajszy strój, na spotkanie z Ewą (wchodzą nam w krew te niedzielne kawy!) oraz Lilly Marlenne, którą nareszcie miałyśmy okazję poznać "na żywo". Drobniutka, urocza osóbka, od razu znalazłyśmy wspólny język. Całe przedpołudnie upłynęło na jedzeniu pyszności w Boulangerie, a potem spacerze po Alejach, gdzie odbywa się kiermasz świąteczny.
Takie niedziele częściej poproszę! :)




Foto Viosna


Kurtka/jacket - NOMMO
Bluzka/blouse - F&F
Spódnica/skirt - River Island
Torebka/bag - H&M
Szpilki/pumps - Laura Piacci
Naszyjnik/necklace -Mohito
Zegarek/watch - Daniel Wellington (15% zniżki na hasło: modaitakietam)

67 komentarzy:

  1. Ale czadowa kurtka! Piękny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądasz zjawiskowo :) Wszystko zgrane idealnie, podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to wczoraj byłam tak zaaferowana spotkaniem z Wami, że na Wasze stroje nie zwracałam tak dużej uwagi jak na to, co mówicie i jak mówicie :D
    co żywsze akcenty mi się w pamięć rzuciły - tak, jak u Ewy żółć, tak u Ciebie ta czerwień, tak ładnie wyglądająca na Tobie na żywo, jak i na zdjęciach ;)
    Nie zwróciłam więc z całego tego podekscytowania uwagi, jakie Ty masz cudowne nogi w tej spódnicy!
    i jakaś smukła!

    ja Ci mówię - zapomnij o tym całym naszym bajaniu na temat odchudzania ;P
    nie jest Ci to za grosz potrzebne, zapewniam ;P

    te zdjęcia są na to dowodem ;P

    a za spotkanie dziękuję i tu raz jeszcze - no i za to, że byłaś mi przewodnikiem po Jasnej Górze :)
    bo cieszę się, że i tam poszłyśmy :)

    buziaki wielkie, Paula! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, dieta mi się przyda, wiesz to takie moje postanowienie, bo nie dopinam się w ulubione jeansy, fakt, że rozmiar XXS :) A co do spotkania, cudne popołudnie, czekam na Twój kolejny przyjazd!!!

      Usuń
  4. Wyglądałaś zabójczo! Ta spódnica jest bardzo kobieca, idealnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś! To co po Świętach... kawa? :)

      Usuń
  5. Kurtka jest rewelacyjna. Super ją połączyłaś! Muszę ją zobaczyć na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta kurteczka! Idealnie dobrałaś do niej resztę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. o dziękuję i miło mi, że wpadłaś :)

      Usuń
  8. Przepięknie, spójnie, elegancko i nowocześnie. Oczywiście bomberka mnie powaliła. Zakochałem się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś mega uda niedzielę i pogodę z tego co widzę! :) Zazdroszczę u mnie pada i tak do końca tygodnia;/
    Śliczna jest ta kurteczka, bardzo przyciąga uwagę, a o to chodzi:)
    buziaki kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to tylko niedziela do południa, potem się pogoda zepsuła i ten stan trwa nadal... :(

      Usuń
    2. Też Wam gradem i śniegiem sypnęło?
      Mnie dziś zbombardowało w drodze powrotnej z uczelni....

      Usuń
    3. Tak po południu burza gradowa, sama przyjemność :)

      Usuń
  10. Oryginalna kurteczka:) pięknie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna niezdziela i sliczny outfit,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa kurteczka:) Rzeczywiście z czym by nie była zestawiona to i tak całość będzie się prezentować świetnie:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje Ci czerwień, już teraz wiem to na miliard procent ;) tą kurtkę zestawiłaś idealnie - bez przepychu, zbędnych dodatków, jest cudnie. A takich niedziel to zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, z Kościelca do Częstochowy nie tak daleko, zapraszamy :)

      Usuń
  14. wszystko dobrałaś po mistrzowsku! kurtka rewelacyjna!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. osiągnęłaś cel w 100% :) jest kobieco, wyraziście i z pazurem ! Ołówkowa spódnica dodatkowo podkreśla Twoją idealną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetną urode, a ta kurteczka jest świetna :)

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie, ta spódnica idealnie do Ciebie pasuje i podkreśla Twoją świetną figurę :)
    A kurtka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszcze Wam tego wspolnego spotkania...
    A Tobie osobiscie zazdroszcze tej kurteczki - swietny wzor i pieknie polaczylas ja ze swoja kobieca elegancja. Czerwien - to jest Twoj kolor!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja mam nadzieję, że jak będziesz w Polsce to się uda spotkać!

      Usuń
  19. wspaniale to wszystko połączyłaś ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  20. coś pięknego! buty włosy kurtka:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię połączenie, którego efekt można określić jako "sportowa elegancja". :) Bardzo dobrze i to wyszło. Nie wiadać jednak naszyjnika, który ujęłaś w spisie tego, co na sobie masz (albo ja jestem ślepa ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie widać, jest to sztywna kolia - koło z kulkami na końcach, jedna się pojawia na pierwszy foto pod tekstem.

      Usuń
  22. Sportowa kurtka w eleganckiej odsłonie, świetnie to połączyłaś szpilkami, jestem bardzo na tak, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten bomber :D
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam motyw komiksu- wyglądasz w nim świetnie!!!

    Całusy z Gdyni,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Oleńko, mnie też bardzo ta kurtka przypadła do gustu!

      Usuń
  25. śliczne zdjęcia, bluza w printy robi wrażenie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka jest genialna! Rewelacyjne wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka to jedna wielka petarda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była miłość od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  28. Perfekcyjnie! zestaw bajeczny, rzeczywiscie kurtka godna uwagi i pewnie pieniędzy! Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz !
    pomadka i buty idealnie dobrane a kurteczka jest boska

    pozdrawiam
    'Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie ci w czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, bardzo podoba mi się ta stylówa! Doskonale przełamałaś prosty, elegancki zestaw nowoczesną, a wręcz młodzieżową kurtką. Te szpilki fajnie grają z nadrukiem. Po prostu: bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. It’s so beautiful and so interesting! I love this post!
    And already can’t wait to see the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylowy i fajny look, rzuć okiem na mój nowy naszyjnik na

    http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz bardzo ładne stylizacje, odwiedź mnie i napisz co sądzisz o moim stylu vintage

    http://six-vintage-chicks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta kurtka jest boska!!! Czy obrazisz się, jak kupię taką samą?! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak Ci się podoba, kupuj!

      Usuń
  36. Genialna jest ta kurtka:)
    Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. o mamo! ja też chcę taką kurtkę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kurteczka i też od razu skojarzyła mi z Sin City, no i dodała szaleństwa do klasycznej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny zestaw! Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu. Kurtka idealnie współgra z czerwonymi szpilkami, z resztą tu wszystko ze sobą świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie, kurteczka jest genialna przełamuje ta klasyczną elegancję idealnie. buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurteczka wyglada mega, uwielbiam czerwone szpilki w takich stylizacjach :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog,super zdjęcia aż szkoda nie zaglądać! ;*
    A ja zapraszam do siebie,jestem tu nowa i miło mi będzie gdy wejdziesz na mojego bloga i ewentualnie zostawisz jakiś komentarz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można by założyć T-shirt, natomiast link z reklamą w komentarzu jest zbędny :)

      Usuń
  44. ta spodnica i szpilki podkreslaja Twoje piekne nogi a kurtka dodaje charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń