niedziela, 8 maja 2016

Exchange



W ostatnim poście z cyklu TREND ALERT pisałam o tzw. mom jeans - z wysoką talią i zwężaną nogawką. Mam na nie wielką ochotę i szukam usilnie. Jedną parę już znalazłam... we własnej szafie. Moje boyfriendy, które ostatnimi czasy notorycznie zdradzałam z dzwonami, mają przecież taki fason!!! Zakochałam się w nich ponownie!
Wyglądają najlepiej z butami na obcasie więc korzystając z pięknej pogody założyłam do nich ukochane zamszowe klapki retro, zwykły biały podkoszulek i kurtkę.
Ów bomber jest nowy, dostałam od Bambi, zaś do jej garderoby zawędrowała moja narzutka z frędzlami. Fajnie mieć koleżanki o zbliżonym rozmiarze i nieco innym stylu, z którym my tylko "flirtujemy". Można wówczas dokonywać takich ubraniowych wymian.

A Wy wymieniacie się ubraniami z przyjaciółkami?


 
 



Zdjęcia Bambi Boho



Bomber/jacket - Bay
KOszulka/shirt - Sinsay
Jeansy/jeans - Bershka
Klapki/shoes - F&F
Torebka/bag - Michal Kors
Zegarek/watch - Daniel Wellington  
(do 15 maja na hasło moda_itakietam macie 15 % zniżki na wszystkie modele zegarków!)

46 komentarzy:

  1. Fajne luźne zestawienie. Ja akurat nie wymieniam się ubraniami z przyjaciółką, ale często sobie pożyczamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pożyczać nie lubię, bo w razie jakiejś plamy itp. robi się problem :)

      Usuń
  2. Ja ciągle płaczę, że wyrzuciłam dwie pary swoich mom jeansów na studiach - były na mnie dobre i mieściłam się w nie (choć miałam je od podstawówki), ale zepsuły im się suwaki.
    No to się pozbyłam, bo przecież i tak już były niemodne :>

    Głupia byłam!

    Tak, rozejrzę się po wypłacie za takimi portkami, bo dobrze mi w nich ;P

    Twoje są super!

    Ja z kolei mam nadzieję, że Bambi się przyda moja sukienka - ona jest bardzo ładna, liczę, że dostanie drugie życie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja moje z podstawówki obcięłam na szorty już dawno i też lipa, bo nadal w nie wchodzę ale nosić takich krótkich nie będę :(

      Usuń
  3. leżą na Tobie perfekcyjnie i w takim wydaniu ten fason mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten look, z jednej strony nieskomplikowany, ale dzięki detalom nabiera charakteru i ma swój smak! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek! <3 tak,ja również wymieniam się ubraniami z przyjaciółkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajny pomysł na nowe ciuszki i pozbycie się tych, których już nie nosimy.

      Usuń
  6. Cudowna torba :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka świetna stylizacja !!! Bomberka jest cudowna ❤ zdjęcia mistrzowskie brawa dla Bambi Boho ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te spodnie! :) I bluza też, ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinki to Ci się trafiło, bomber super! Jest idealny dla Ciebie! I jak zwykle super! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TRafiło mi się, Bambi chciała go wyeksportować na strych:)

      Usuń
  10. Fajny zestaw. Bomber śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówka! :) Ja również kocham bomberki i spodnie z dziurami <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega oryginalny zestaw, bardzo mi się podoba! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona, świetna kurtka, bardzo dobra decyzja o zamianie.
    Nie znam Bambi, muszę zajrzeć na jej bloga.
    W spodniach świetnie wyglądasz. Fantastyczne zdjęcia.
    Jesteś perfekcyjna, podziwiam...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, perfekcjonizm bywa straszny, bardzo komplikuje życie :)

      Usuń
    2. Całkowicie się z Tobą zgadzam, komplikuje życie.

      Usuń
  14. Genialnie wyglądasz! Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look i przepiękny bomber :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega zestaw, wyglądasz świetnie, z pewnością dzięki takim stylizacjom jak Twoja dużo dziewczyn zacznie przekonywać się do takich spodni i bomberek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bomberów to się już robi przesyt, dlatego pomimo sympatii do bladego różu polubiłam się z khaki :)

      Usuń
    2. No i wlasnie super, ze jest khaki, ale duzo daje tez sliczna aplikacja no i "zwykly" bialy podkoszulek, tez nie taki zwykly, bo "odwalil" kawal dobrej roboty.

      Usuń
  17. Jakie piękne zdjęcia. Swietny bomber!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta kurteczka a tych spodniach wyglądasz super :)
    Ja niestety nie mam z kim wymieniać się ubraniami :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bomberka:-) Ja właśnie na weekendzie zawiozłam znajomej cztery wory ciuchów. Oddałam dla innych. Wymieniać się nie mam raczej z kim :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny bomber :) Dobrze że nie różowy, ostatnio wszędzie widzę te różowe bombery i już mi bokiem wyszły choć na początku mi się bardzo podobały...

    OdpowiedzUsuń
  21. te gacie są fenomenalne! też chcę...

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że tez kochasz połączenie mom i tych butów mmm ja kocham :) i nawet bomber mi się podoba u Ciebie, chociaż w zasadzie ja ich nie lubię. Pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat to połączenie nie zamierzone, tak mi wpadło, że buty akurat te :) dobrze leżały i wygodne były :)

      Usuń
  23. poluje na takie jeansy! fajnie je zestawiłaś - nie myślałam, że błyszczący bomber może tak dobrze się prezentować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam taki styl :)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. stylizacja od razu rzuciła mi się na modnej. Jeansy są genialne i chętnie sama bym je przygarnęła. Bardzo mi się podoba!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz obłędnie w tych spodniach, a cały look jest niesamowicie zgrabny. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurteczka bombowa (bomberowa raczej) ;)!!! Wygladasz baardzo stylowo.
    Ja niestety przyjaciolke mam daaaaleko i w dodatku w "innym" rozmiarze;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń