środa, 11 maja 2016

Another way



Ostatnio zauważyłam, że bardzo nie po drodze mi z intensywnymi kolorami - czerwienią, żółtym, cyklamenowym. Nie tylko odzieżowo, ale i kosmetycznie - nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam usta czerwoną szminką.
Za to zakumplowałam się z beżem i jego odcieniami. Wprawdzie głównie na dodatkach, ale kiedyś i to byłoby dla mnie "niestrawne" :) Zawsze mi się wydawało, że to kolor poważny i dojrzały możliwe więc, że sama zaczęłam tak o sobie myśleć.
Nie zmienia to faktu, że bardzo lubię swoją nieco dziecięcą i rozbrykaną część natury i z uporem pielęgnuję :)




Zdjęcia Bambi Boho


Szpilki/heels - Ryłko
Jeansy/jeans - H&M
Koszulka/shirt - H&M
Płaszcz/coat - Twiggy Shop
Zegarek/watch - Daniel Wellington
(do 15 maja na hasło moda_itakietam macie 15 % zniżki na wszystkie modele zegarków!)

33 komentarze:

  1. W takim zestawie wyglądasz bardzo eleganckie
    beże Ci pasują
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegarek najbardziej do mnie przemawia. Jest idealny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo dobrze Ci w takich kolorach, w intensywnych też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia potwierdzają, że beż to klasyka. Tobie pasują również nasycone barwy. Ale dzisiejsza stylizacja super. Pozdrawiam ")

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem w beżach i jasnych kolorach nie ma prawa być Ci nieładnie, bo na zasadzie kontrastu one zawsze będą współgrały z Twoimi włosami :)

    Nie powiedziałabym, że beże to poważne barwy - one mają w sobie coś świeżego, młodzieżowego :)czerwień jest chyba o wiele bardziej poważna i "dorosła", aczkolwiek moim zdaniem w niej też jest Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie znam nikogo młodego noszącego beż :) Za to całe mnóstwo osób starszych i stąd moje skojarzenie :)

      Usuń
  6. Paulinko, też lubię beż i ostatnio mam sporo stylowej w beżu (czekają w kolejce :-) ) to sa takie fazy, przynajmniej u mnie :) płaszczyk świetny, Ty zawsze wygladasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo stylowo ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z kolei na odwrót- uwielbiam kolory wyraźne i zdecydowane, a nie potrafę nosić beżów, szarości, czy brązow :P hehe
    aczkolwiek na kimś bardzo te kolory mi się podobają :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie potrafiłam aż mi się takie krzykliwe kolory po prostu znudziły :)

      Usuń
  9. Podobnie jak Ty wolę spokojne stylizacje, chociaż kolory też staram się przemycać. Jednak bazą dla mnie jest szarość i nic na to nie poradzę. Bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw. Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw. Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zgodzę się z tym , że młodsze osoby nie lubią nosić beż :P
    Ja tak. Beż i szarości, w połączeniu lub mono. W ich różnych odcieniach ciężko wyglądać źle :)

    Cudowny płaszcz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz 😊 U mnie również kolorystyka ostatnio stonowana głównie czerń i biel 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czasem tonuję swoje zestawy ale kolorom zawsze będę wierna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, Ty mi się kojarzysz właśnie z kolorem :)

      Usuń
  15. Eeeee tam! Tobie to w każdym kolorze jest dobrze :) I w jaskrawych i w tych stonowanych. Grunt to dobrze je zestawić- a Ty to robisz rewelacyjnie! I w tym wypadku zrobiłaś to perfekcyjnie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem warto przystopować odrobinę z kolorami:) A odcienie beżu zawsze są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami bardzo mi po drodze z kolorami, innym razem wprost przeciwnie.
    W takiej spokojnej kolorystyce też wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam beżowy płaszczyk i straaasznie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń