środa, 11 maja 2016

Another way



Ostatnio zauważyłam, że bardzo nie po drodze mi z intensywnymi kolorami - czerwienią, żółtym, cyklamenowym. Nie tylko odzieżowo, ale i kosmetycznie - nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam usta czerwoną szminką.
Za to zakumplowałam się z beżem i jego odcieniami. Wprawdzie głównie na dodatkach, ale kiedyś i to byłoby dla mnie "niestrawne" :) Zawsze mi się wydawało, że to kolor poważny i dojrzały możliwe więc, że sama zaczęłam tak o sobie myśleć.
Nie zmienia to faktu, że bardzo lubię swoją nieco dziecięcą i rozbrykaną część natury i z uporem pielęgnuję :)




Zdjęcia Bambi Boho


Szpilki/heels - Ryłko
Jeansy/jeans - H&M
Koszulka/shirt - H&M
Płaszcz/coat - Twiggy Shop
Zegarek/watch - Daniel Wellington
(do 15 maja na hasło moda_itakietam macie 15 % zniżki na wszystkie modele zegarków!)

35 komentarzy:

  1. Też ostatnio unikam krzykliwych kolorów. Piękna stylizacja, perfekcyjna w każdym calu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim zestawie wyglądasz bardzo eleganckie
    beże Ci pasują
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zegarek najbardziej do mnie przemawia. Jest idealny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo dobrze Ci w takich kolorach, w intensywnych też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdjęcia potwierdzają, że beż to klasyka. Tobie pasują również nasycone barwy. Ale dzisiejsza stylizacja super. Pozdrawiam ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! To prawda, beż to klasyka.

      Usuń
  6. Moim zdaniem w beżach i jasnych kolorach nie ma prawa być Ci nieładnie, bo na zasadzie kontrastu one zawsze będą współgrały z Twoimi włosami :)

    Nie powiedziałabym, że beże to poważne barwy - one mają w sobie coś świeżego, młodzieżowego :)czerwień jest chyba o wiele bardziej poważna i "dorosła", aczkolwiek moim zdaniem w niej też jest Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie znam nikogo młodego noszącego beż :) Za to całe mnóstwo osób starszych i stąd moje skojarzenie :)

      Usuń
  7. Paulinko, też lubię beż i ostatnio mam sporo stylowej w beżu (czekają w kolejce :-) ) to sa takie fazy, przynajmniej u mnie :) płaszczyk świetny, Ty zawsze wygladasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo stylowo ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie z kolei na odwrót- uwielbiam kolory wyraźne i zdecydowane, a nie potrafę nosić beżów, szarości, czy brązow :P hehe
    aczkolwiek na kimś bardzo te kolory mi się podobają :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie potrafiłam aż mi się takie krzykliwe kolory po prostu znudziły :)

      Usuń
  10. Podobnie jak Ty wolę spokojne stylizacje, chociaż kolory też staram się przemycać. Jednak bazą dla mnie jest szarość i nic na to nie poradzę. Bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw. Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw. Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zgodzę się z tym , że młodsze osoby nie lubią nosić beż :P
    Ja tak. Beż i szarości, w połączeniu lub mono. W ich różnych odcieniach ciężko wyglądać źle :)

    Cudowny płaszcz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz 😊 U mnie również kolorystyka ostatnio stonowana głównie czerń i biel 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokojna stylizacja ale piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czasem tonuję swoje zestawy ale kolorom zawsze będę wierna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, Ty mi się kojarzysz właśnie z kolorem :)

      Usuń
  17. Eeeee tam! Tobie to w każdym kolorze jest dobrze :) I w jaskrawych i w tych stonowanych. Grunt to dobrze je zestawić- a Ty to robisz rewelacyjnie! I w tym wypadku zrobiłaś to perfekcyjnie!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem warto przystopować odrobinę z kolorami:) A odcienie beżu zawsze są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami bardzo mi po drodze z kolorami, innym razem wprost przeciwnie.
    W takiej spokojnej kolorystyce też wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama mam beżowy płaszczyk i straaasznie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń