czwartek, 5 maja 2016

Trend alert - mom jeans



Jeden z najgorętszych trendów sezonu.
Z czym kojarzą Wam się tzw. " mom jeans"?
Mnie taki krój spodni przede wszystkim przywodzi na myśl... serial "Przyjaciele" :) Już nieco stary, bowiem pierwsze serie emitowane były w latach 90, ale jakże kultowy!
Monica, Rachel i Phoebe ubierały właśnie taki, znów popularny fason jeansów - z wysoką górą i lekko zwężaną nogawką. Nosili je wtedy wszyscy!
Moda po raz kolejny zatoczyła koło. Po latach dominacji biodrówek i rurek, jest to miła odmiana.
Zwłaszcza, że można takie za grosze wyszperać w second-handach i to jeszcze renomowanych marek jak Rifle czy Wrangler. Dwadzieścia lat temu to były najbardziej trendy jeansy!
Ewentualnie warto też poszperać na strychu, może mama lub ktoś z rodziny takowe posiadał. Jeśli znajdziecie - macie szczęście. Jeśli nie - pozostaje zakup.

Do czego nosić "mom jeans"?
Według mnie najlepiej wyglądają do obcisłych bluzek, topów czy sweterków. Podkreślają kobiece kształty, talia jest pięknie zarysowana, podobnie linia bioder. Nie mogą być za długie, najlepiej w linii kostki lub ciut krótsze.
Oczywiście najlepiej wyglądają na osobach długonogich (w domyśle wysokich), ale myślę, że i drobniejsze dziewczyny mogą dobrze ograć ten fason, wystarczy założyć szpilki.
Poniżej garść inspiracji, ja już mam kilka pomysłów. Tylko muszę jeszcze znaleźć takie spodnie :)




Wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu pinterest, kolaże są mojego autorstwa.

21 komentarzy:

  1. Dla mnie petarda i miłość od lat <3 Tak samo do "Przyjaciół" jak i stylu lat 90 tych !! Genialne zdjęcia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam ponownie, po latach :) Miałam takie spodnie w późnej podstawówce, to obcięłam dawno temu na szorty, teraz żałuję bo wejść nadal wejdę ale już takiej długości, a raczej "krótkości" nie noszę :)

      Usuń
  2. Haha! :) Sa genialne! I do tego super wygodne. Ale nie oszukujmy sie, wygladaja fantastycznie na nienagannej figurze, dlatego czas sie wziac do roboty!
    Ide biegac.
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wygląda najlepiej na nienagannej figurze :) Nie dajmy się zwariować :)

      Usuń
  3. Ja też jestem nimi zauroczona :) I już na nie poluję- właśnie chyba na sam początek odwiedzę lumpeksy...Piękne inspiracje.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znalazłam na strychu w domu rodzinnym, ale cholera nie wchodzę, a mogły być to moje pierwsze dżinsy od 10 lat. Chyba muszę zaostrzyć dietę i polubić się w wodą ogórkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak takowe nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie mam i bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się ale nie na mnie. Mi robią wielki tyłek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mom jeans idealnie pasują do obcisłych topów, jak napisałaś! Jednakże mam wrażenie, że większą furorę zrobiły Boyfriend jeans (ale może to moje odczucia). Tak czy inaczej są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boyfriendy są modne od kilku sezonów, mom jeans dopiero teraz, nie ma co porównywać :)

      Usuń
  9. Świetne są! Muszę rozejrzeć się za takimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie one nie przekonują. Są moim koszmarem dzieciństwa, gdy wszyscy już chodzili w dzwonach, a ja tym okropieństwie.. ech, przywołują moje niemiłe wspomnienia pomimo iż widziałam je w kilku ciekawych zestawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sprawa posiadać takie jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam je, ale niestety moja sylwetka wygląda w nich okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba gdzieś na strychu widziałam takie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie, nigdy nie nosiłam biodrówek, muszę czuć spodnie na sobie wiec muszę mieć wyższy stan. Bohaterzy serialu "Przyjaciele" wyglądają w nich znakomicie. Ty zapewne już masz takie spodnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. choćbym nie wiem jak się starała polubić, ten typ jeansów nigdy mnie do siebie nie przekona-nigdy-kojarzy mi się z dawnymi czasami tymi takimi niezbyt dobrymi...

    OdpowiedzUsuń