niedziela, 20 maja 2012

I like black...


Hej:)
Moje przywiązanie do czerni znów daje dziś o sobie znać. Cóż jednak na to poradzę, że jest to kolor bezpieczny, pasujący na każdą okazję, no i wyszczupla :) Czerń jest moją zmorą podczas zakupów, zawsze wypatrzę coś, co by mi pasowało do reszty ubrań i co muszę kupić, oczywiście to coś przeważnie jest czarne :) W rezultacie latem, gdy ubieram jasne ciuchy, otwieram szafkę żeby wybrać buty, a tam jedna para - czarna, druga para - czarna, trzecia para... I tak dalej i dalej... To samo z torebkami...
Myślicie, że jest jakaś terapia lecząca uzależnienie od czerni? :)
A przechodząc do sedna dzisiejszego stroju, lubię wzorzyste rajstopy, a la koronka czy jakieś dziurkowane, więc te od OASAP od razu wpadły mi w oko. Fajnie wyglądają, przyciągają wzrok i ożywiają najprostszą stylizację, taką jak ta.
Spódniczka już występowała w kilku zestawach, bluzka również.
Jak już kiedyś pisałam, darzę wielką miłością paski, oto najnowszy nabytek.
Paznokcie koniecznie różowe, nie może być inaczej :)


 Czółenka/pumps - Atmosphere
Rajstopy/tights - OASAP
Spódnica/skirt - H&M
bluzka/blouse - Zara
Obrączki/rings - H&M

63 komentarze:

  1. I love the black skirt, it looks fun ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie spódnica i obrączki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny styl!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy nadają fajnego klimatu !! :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły strój, choć wydaje mi się, że rajstopy trochę go przytłaczają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!Ta świetna spódnica w połączeniu z bluzką wygląda fantastycznie:)a rajstopy dodały smaczku i pazura-extra:*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna spódnia i bardzo fajne pierścionki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rajtki cudowne! Mam strasznego świra na punkcie pionowych pasów :D Spódnica też cudna, no i widzę że znalazłam bratnią duszę, ja też jestem czarnoholiczką :D Z butami mam dokładnie tak samo, wszystkie czarne... Zbieram się w sobie, żeby kupić jakieś brązowe, więc trzymaj kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiamy Cie! :) pierscionki - love!

    http://mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama też lubię czerń, jednakże teraz mam jej mniej- dzięki mojemu chłopakowi, który pokazał mi,że w kolorze też można wyglądać "dobrze" i "efektownie" :):), ale sama się nie potrafiłam wyleczyć, choć dużo czerni jest do tej pory..

    Zestaw śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czasem kolor, co widać na blogu :) Ale generalnie kocham czerń!

      Usuń
  11. ale całość pieknie akcentuje Twoją sylwetkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest boska!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe zestawienie rajty super!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja!

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Świeżo i dziewczęco kochana :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny secik ! Super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zestawienie. Bardzo ładnie w nim wyglądasz.

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super połączenie kolorystyczne :) Bardzo mi się podobasz- dziewczęca jesteś :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna spódnica :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Very attractive combination with your tights :

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna spódnica. Podoba mi się połączenie kolorystyczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znakomicie wyglądasz :)Świetna "sukienka" i fajnie kolorystycznie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny set jak zawsze:) ładnie wyszłaś na zdjęciach:) Fajne te rajstopki:)
    ale właśnie jednak na wiosnę z czarnego się nie odkochałaś:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Bardzo lubię połączenia czerni z mocnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz po prostu bajecznie! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana!!! rewelacja!!! ale rajstopy!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:* i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. rajstopki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko bardzo ładne oprócz rajstop:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie :)
    Też mam słabość do czerni :>

    OdpowiedzUsuń
  31. kroje tworzą piękną sylwetkę klepsydry, za to klasyczność przełamują fajne rajstopy:) i fuksję uwielbiam ostatnio, jest strasznie twarzowa:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie kontrastuje ze soba ta rozowa bluzka z czernia u dołu, a rajstopy to w ogole wypas!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Otwieram szafkę żeby wybrać buty, a tam jedna para - czarna, druga para - czarna" - mam dokładnie tak samo! Zarówno z butami jak i z torebkami xD
    Bardzo fajnie Ci w tym zestawie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz. Ja również bardzo lubię czarne ubrania, jednak za różowymi już tak nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne połączenie, spódniczka bardzo kobieca, rajstopy dodają smaczku. Kobieco i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Wszystkim za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  37. What a great skirt & I love your tights! Would love for you to visit my blog sometime!

    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały zestaw! Spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz, te rajstopy wydłużają Ci nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przede wszystkim przepięknie Ci w takim uczesaniu i w brudnym różu! No nie mogę przestać się zachwycać jak ta fryzura Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz przepięknie,śliczne rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia ;) dodaje do obserwowanych zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. to jest przepiękne, te kolory, rajstopy, spódnica!!!! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń