wtorek, 1 maja 2012

Still, again, always - dots...


Hej :)
Dziś totalnie niekonsekwentnie, truję groszkami, przynudzam czernią, i znów czerwony...
Kwiecie na drzewach zostało przeze mnie obfotografowane wzdłuż i wszerz, zażyczyłam je sobie również jak tło do tej stylizacji. Mamuńka dała radę...
Podkusiło mnie i weszłam na stronę H&M zobaczyć co nowego... wpadła mi w oko spódnica i kilka błyskotek...W środę pewnie poniesie mnie do Galerii zobaczyć te cacuszka na żywo, pewnie z jakimś maleństwem wyjdę, najbardziej mnie ta kiecka czaruje... Oby była, i jeszcze w moim rozmiarze...
Ktoś kiedyś powiedział, że zakupoholizm jest uleczalny... podobno również osły potrafią śpiewać...no, niezbyt dobre porównanie, bo znam jednego osła, który świetnie śpiewa, na dodatek głosem Jerzego Stuhr'a :)...
Wychodzi mi z tego post pełen luźnych myśli, niech więc taki pozostanie, odmiana jest czasem wskazana...

 Czółenka/pumps - Franco Sarto
Spódnica/skirt - River Island
Bluzka/blouse - Denim CO by Primark
Kopertówka/clutch - H&M

65 komentarzy:

  1. I like the shiny silver clutch purse:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ta bluzka jest obłędna!Dobrze jej z czerwoną spódniczką i srebrną kopertówką:)Klasa moja Droga!Klasa przez wielkie K;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous outfit, so cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz !!
    Bluzka (uwielbiam bufki :D) i spódnica są genialne. :) Do tego ta srebrna kopertówka... No cud, miód, malina.
    Na słodziłam Ci jak nie wiem co, ale nic na to nie poradzę bo szalenie mi się ten zestaw podoba. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie mi Twoje słodzenie nie przeszkadza, wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  5. ojej wygląda to świetnie :D
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest świetna, ma taki intensywny kolor :)
    udanego wypadu do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja, ale nigdzie nie widze obserwatotorow, a chcialabym sie dodac :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista obserwatorów jest na samej górze bloga :)

      Usuń
    2. Cos mi internet szwankuje i nie zawsze mi się właśnie obs. na blogach wyswietlaja, ale juz jest ok. Dodalam się do do obserwatorów :))

      Usuń
  8. boska ta bluzeczka, kapitalnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest świetny strój:) Elegancki i wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica! Zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cud miód i orzeszki :) Znakomitość :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódnica ma świetny kształt, bardzo pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog
    Zapraszam do mnie:
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka naprawdę piękna

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzka, bardzo efektowna :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. klasa! niesamowicie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, przynudzasz... że aż miło się na Ciebie patrzy.;*
    Sama bym tak tego nie połączyła, bo nie leżałoby to na mnie dobrze, ale na Tobie ta krwista spódnica leży meeega!

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak,tak... też kocham grochy! Super wyglądasz :) Świetny tekst o ośle-uśmiałam się jak nic!
    Pozdrawiam cieplutko
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam bufiaste rękawki, dlatego też bluzeczka całkowicie mnie zauroczyła :))

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG dam się pokroić za te bluzkę!! <3<3<3

    I zapraszam Cię na konkurs u mnie - do wygrania okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie! bardzo ładny, żywy kolor spódnicy:)

    zapraszam: http://catalina-modabelleza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, tylko dla mnie za wielkie te ramiona ;) torebeczkę kocham!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mając na sobie taką bluzkę, napewno nie przynudzasz!!! Bosko, czerwień to Twoj kolor!!! buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za wszystkim za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  25. many thanks for having posted a comment <3

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna ta kopertówka,mmm :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję bardzo za komentarz u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę torebki i spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne jest to połączenie tej bluzki z tą spódnicą <3
    ta czerwień;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. hm... złamałaś wszystkie zasady stylizacji... totalnie zaburzyłaą proporcje sylwetki - ale Kochana kto by sie tym przejował!!! bluzka jest zajebista i świetnie wygląda z ta spódnicą!!! a Ty świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny zestaw! kopertówka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dawna szukam takiej spódnicy! Po prostu rewelacja! Zapraszam do siebie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. extra stylizacja :)
    choć nie przepadam za groszkami ale w tym wydaniu świetnie wyglądają :D
    obserwuję :D i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ty to potrafisz bawic sie modą! pieknie!! obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne stylizacje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. odważna stylizacja, szczególnie biorąc pod uwagę specyficzny krój ramion bluzki. Ale oryginalnie bardzo i to się liczy!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna spódniczka, co do bluzki to nie jestem przekonana:) Ale i tak wyglądasz super!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Woow, świetna bluzka, kojarzy mi się z Lady Gagą :). Bardzo odważna stylizacja :). Przy okazji dziękuję bardzo za komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie skojarzenie, zresztą ja ją lubię, poprzednia płyta była świetna!

      Usuń
  40. rewelacyjnie się prezentujesz!
    U mnie sad kwitnie wszystkimi kolorami zaczynając od bieli, kończąc na żółci :)!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. haha:) jak skończysz to pokaż efekt:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazę, ale muszę je dopracować, jeszcze druga tura wybielania :)

      Usuń
  42. Świetna bluzka a ta metaliczna kopertówka to po prostu marzenie : ) !

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna kopertówka!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! bardzo odważny set ! :) Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ta kopertówka wygląda genialnie.
    PS. Mam taką samą bluzkę :)
    Pozdrawiam, Zuzia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale masz bluzkę!
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń