wtorek, 8 maja 2012

Spy girl...


Hej Kochani :)
Gdy tylko ujrzałam się dziś w lustrze przed wyjściem, pomyślałam - no pięknie P., wyglądasz jak szpieg z Krainy Deszczowców :) Jeszcze te tajniackie okulary, brakuje Ci tylko małego szpiegowskiego kajeciku w torebce... Uniknęłam jednak pokusy przemykania niepostrzeżenie pod ścianami budynków, ordynarnie pojechałam do centrum autobusem :) I nie zabrałam małej beretty, do kopertówki się nie zmieściła :)
A teraz na poważenie - ogłaszam wszem i wobec, że nareszcie kupiłam beżowy trencz! Jest to ciuch klasyczny, który każda kobieta powinna mieć w swjej szafie. Jako, że wybredne ze mnie stworzenie, kupowałam go jakieś trzy lata... A może dłużej? W Zarze nie pasowały mi zawsze ceny, 300 zł z kawałkiem to jednak ciut za dużo, zwłaszcza, że jakość Zary jest coraz gorsza. W innych sklepach nie było odcienia beżu, który chciałam, ewentualnie gdy pasowała mi cena i kolor, płaszczyk był za długi, albo miał tzw. "klapy", czyli okropne trójkątne płachty nad biustem, namiętne wszywane do trenczy nie wiem po co... Albo nie podobały mi się guziki...
Jak zwykle pomógł przypadek, przy okazji babskiej kawki w Galerii poniosło nas do Stradivariusa, a tam wisiał sobie ON. Idealny kolor, długość, fason, no i cena, 129 zł to całkiem przyzwoicie :) Guziki też idealne :)


Czółenka/pumps - Ryłko
Spodnie/trousers - H&M
Płaszcz/coat - Stradivarius
Apaszka/scarf - Troll
Kopertówka/clutch - Atmosphere
Okulary/sunglasses - Zara
Obrączki/rings - H&M
Gumka/hair cuff - H&M

54 komentarze:

  1. Bardzo dobrze wyglądasz :) z klasą;) i ten kucyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancka wiosna bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trenczyk dorwałaś świetny!:)
    Klasa moja Droga,klasa:*

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancja Francja-BOSKI PŁASZCZ!

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice outfit!love the trench!

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dziwnego że wpadł Ci w oko, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja piękna, boska, cuuuuudowna, świetna, fantastyczna i nie wiem co jeszcze;)


    oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszczyk :)
    Zapraszam na KONKURS, do wygrania modna bransoletka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z apaszką:))

    ps.Właśnie bardzo chciałabym, ale akurat mam wesele mojej kuzynki:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny Moja droga, bardzo do Ciebie pasuje... tylko szkoda, ze po takich upałach trzeba znowu przywdziać coś ciepłego:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIestety KOchana, taki klimat, szkoda, że nie Hiszpania :)

      Usuń
  11. beżowy trencz.. ponadczasowy- zawsze modny. i w dodatku świetnie w nim wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach ten klasyczny trencz... ;)) nawet na upały idealny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for commenting <3 <3
    love this look, i want your trouser !!!!
    Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie się prezentujesz i ten płaszczyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ! Rewelacyjny płaszczyk i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny strój:) podoba mi się również twój płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. płytę dostałem od RMF FM:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak szpieg z krainy deszczowców:) karrrramba!:D płaszcz cudowny- też go uwielbiam:) mam identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapiesz klimat, my, starsze dziewczynki pamiętamy tą bajkę :)

      Usuń
  19. kawkowe wypady należy powtarzać rytualnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, tylko masz mnie pilnować, żebym nie szalała z zakupami :)

      Usuń
  20. trencz jest śliczny, też chyba muszę sobie podobny kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://girlwhostolethestar.blogspot.com/9 maj 2012, 15:04:00

    Heja! dzięki za lajka na modnej polce. Kojarzyłam Cię już wcześniej, ładna stylizacja z sukienką w groszki, mam w tym sezonie na ich punkcie świra, są takie retro i a`la Dita Von Teese :) beżowy trencz to obowiązek każdej szafiarki, gratuluję zakupu, mi się marzy taki od Burberry Prorsum ahh <3 lajkuję i pozdrawiam xOxO StarStealingGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja bym też wolała Burberry, ale jak na tą chwilę, pozostaje mi Stradivarius :)

      Usuń
  22. jaki stylowy i piękny z Ciebie szpieg Paulinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie :D Od razu przypomniał mi sie odcinek "Seksu w Wielkim Mieście", kiedy Samantha próbowała złapać swojego kochanka na zdradzie :D Wyglądasz tak samo BOSKO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOcham "Seks w Wielkim Mieście" więc komplement tym bardziej cenny :)

      Usuń
  24. Szczęściara ! :) śliczny ten płaszczyk , poluję na podobny fason tylko w innym kolorze bo pół szafy mam już beżowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie szukałam beżowego, bo mam dwa granatowe i jeden czarny, a jasnego nie miałam :) BTW w Stradivariusie były inne kolory.

      Usuń
  25. ja też mam mnóstwo beżów bo uważam że to jeden z najlepszych kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie przepadam, wyglądam z beżu blado i bezbarwnie :)

      Usuń
  26. Kolor płaszcza jest owszem idealny a cena naprawdę niska jak za taki trencz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestawik :) Mam podobny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczegol w postaci apaszki - super!

    OdpowiedzUsuń
  29. super!!
    you're PERFECT combine those little cute tie with vintage coat! smart ;)

    secondvogue

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taką samą opinie o ubraniach z Zary, ceny są zdecydowanie nieadekwatne do jakości. A płaszczyk świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paulinko mam prośbe. Mogę się jutro trochę spóźnić na spotkanie. Mam
    więc prośbę: mogłabyś mi wysłać sms, gdzie siadłyście?
    Numer wysłałam na maila.
    Pozdrawiam i do zobaczenia jutro:)
    Ewa (viosna)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć!
    Przeczytałam Twój post na Modnej polce, zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam.
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw wygląda mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. perfect outfit!!!

    im following!!!

    http://glameliemiradadeamelie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie klasyczne zestawy:) Bardzo fajnym akcentem jest ta apaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana ...szyk i elegancja! ..w bardzo kobiecym wydaniu :) ..zdecydowanie jestem na tak ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń