wtorek, 15 maja 2012

Szafirowa...


Hej :)
Szafirowa? Marynarka oczywiście :) Niezbędny element w mojej garderobie, który zamówiłam z OASAP. Firma ma mnóstwo świetnych ciuszków, dodatków, butów oraz biżuterii, zapraszam do przejrzenia strony. Co ważne, wysyłka do Polski jest darmowa!
Chaber vel szafir doskonale komponuje się z moją karnacją i kolorem oczu, muszę więc zastanowić się nad wzbogaceniem szafy w kilka innych ciuszków w tym kolorze. Tymczasem marynarka... Zestawiłam ją dziś bardzo klasycznie, choć nie do końca, bo miętowe rurki ciężko nazwać klasyką :) Jednak wielkich esktrawaganckich szaleństw również nie ma, więc uznajmy, że (prawie) classic. Kremową koszulę z kokardą z Warehouse uwielbiam, bo skomponowana z najprostszym strojem "robi klimat" :)
Zimne barwy szafiru i mięty przełamałam pudrowymi sandałami i kopertówką w kolorze nude - light pink.
Rękawy obowiązkowo wywinięte :)


Sandały/sandals - Next
Spodnie/trousers - Amisu by New Yorker
Koszula/shirt - Warehouse
Marynarka/jacket - OASAP 
Kopertówka/clutch - Atmosphere

72 komentarze:

  1. marynarka jest świetna! bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kolorystyka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! właśnie dziś zakupiłam takie miętowe rurki, więc fajnie zajrzeć i podpatrzeć inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the sapphire jacket, it's color is amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki obłędne!A marynara to już w ogóle szał:)Pięknie wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for commenting <3
    I TOTALLY ADORE YOUR STYLE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kolorek marynarki urzeka..... ja jakiś czas temu nabyłam buty w takim kolorze :D:D:D Ojjjjjjjjj.... będzie eksplozja barw niebawem :D:D:D
    Kolorowy klasyk też jest cool :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Marynarka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. o tagowałam cię;)) będzie mi bardzo miło jesli weźmiesz udział w tagu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI bardzo, ale nie bawię się w takie tagowanie :)

      Usuń
  10. Masz po prostu prze-urocze sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, a propo Twojego pytania obawaiam sie ze nie chwyci u brunetki, potrzebny bylby rozjasniacz i wtedy cos sprobowac.

    Pozdrawiam, i dziekuje za odwiedziny.

    Ps. Koszula piękna, taka romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, nie będę jednak eksperymentować z rozjaśniaczem, szkoda włosów.

      Usuń
  12. Bardzo fajny zestaw, genialna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. połaczenie kolorów jest wysmienite:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam taką marynarke ze Stradivariusa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko tak jak lubię w podobnych kolorach . Buty i torebka są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękawy muszą być wywinięte:) Kokarda przy koszuli jest super! Faktycznie, nam szatynkom do twarzy w szafirkach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ! Bardzo mi się podoba :) Świetna koszula. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. jedno z lepszych zestawien ostatnimi czasy! nic nie jest ponad ani nie brakuje nizcczego. zawodowo
    pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  19. o, a ja mam taką samą marynarkę z mosquito ;d
    bosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz:) Bardzo fajne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. chcę tą marynarkę! chcę! :) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. super z tą kokardą, od czasu do czasu miewam fazy na takie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobaltowa marynarka świetnie wygląda z miętowymi spodniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz cudownie! Te odcienie niebieskiego wygladaja swietnie razem
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz:) Baardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne marynarki i spodni. Po prostu super!:)
    Pozdrowionka:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś tak no nie wiem strasznie fajnie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne połączenie kolorów, jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, Paulaaa! :)
    Koszula jest niesamowita, ukradnę Ci ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your blazer! This outfit looks so cool, your blouse is amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle stylizacja cudowna, ta koszula po prostu rządzi :D uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. KOchani, dziękuję za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Ci w tym kolorze. No i w ogóle połączenie kolorów wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. wonderful combination!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za zaproszenie, ale nie mam konta na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow ale świetny set :) wszystko mi sie podoba :)
    a ta kokarda extra :)
    Buziaczki ;*
    p.s.
    może obserwacja??

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! Najbardziej podoba mi się ta kokarda pod szyją wystająca spod marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great outfit :)
    love the blouse ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna marynarka i spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna marynarka. ;) A ze spodniami i koszulą wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marynarkę to masz świetną!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow marynarka , bluzka <3 świetna całość , klasyka w jak najlepszym wydaniu !

    pozdrawiam

    Daggi
    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne kolory! <3
    Ta bluzka i spodnie są piękne :*
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna marynarka, ale buty podobają mi się jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam koszule z kokardami:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjne połączenia marynarki i spodni :)
    a do tego ta koszula ..
    Ach ... <3

    OdpowiedzUsuń